Miten niitä vauvoja saataisiin lisää suomeen.
Onko kellään mitään hyviä ideoita. Pitäisikö tavis naisten laskea rimaa niin tavis miehet voisi alkaa tekee vauvoja sitten tavis naisten kanssa.
Kommentit (154)
Armeija pakolliseksi naisille. Sekatuvat. Ei ehkäisyä. Kiellon sijaan kannustetaan puuhasteluun.
Lapsesta kuntsareita. Ja bonus.
Jopas alkaa tulemaan lapsia suurteollisuuden ja isänmaan tarpeisiin.
Tai ehkä perustaisimme lisääntymisleirejä hyville arjalaisille nuorille? Jumppaa ja seksiä. hyvää ruokaa. Bileitä.
Lapset voitaisiin kasvattaa isänmaallisiksi sotilaiksi ja insinööreiksi kasvatuslaitoksissa.
Sieg Heil!
Olen yllättynyt kun A-studiossa asiantuntija juuri sanoi, että yksi syy alhaiselle syntyvyydelle on, että hedelmällisessä iässä olevat suomalaiset eivät tiedä että hedelmällinen aika on rajallinen ja että se hiipuu silloin kuin hiipuu. Siis mitä? Olisin voinut vannoa että kaikki normaalin peruskoulun käyneet suomalaiset nuoret aikuiset tietävät nämä tosiasiat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kielletään kortsujen myynti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
On vastuullinen kypsä valinta olla hankkimatta lapsia epävarmaan taloustilanteeseen ja yleiseen ahdistuksen ilmapiiriin, jota myöhäisen vaiheen kapitalismi on luonut. Ei mitään yllättävää tässä ja naisena en hanki jatkossakaan viattomia pieniä ihmisiä maailmaan, jossa heidän tulevaisuutensa on uhattuna. Syntymättömät lapseni ansaitsevat turvallisen maailman ja reilut pelisäännöt, eikä sitä olla onnistuttu tai suostuttu tänne luomaan. Se on ihan yksi hailee sitten vaikka isä olisi rikkain ja komein mies maapallolla, se ei muuta sitä faktaa, että ihmiselämä on muuttunut peruuttamattomalla tavalla viimeisen parin sukupolven aikana.
Kyllä 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa on ollut hemmetin vaarallista ja ankeaa elää ja silti on lisäännytty ja paljon.
emännät jakamaan peppureikaa pitkin kyliä kansallipuvut päällä
- lainsäädäntö muutettava naista kunnioittavammaksi
- siittäjän ja valtion omistusoikeus naisen kohdun tuotoksiin poistettava
- naisten työ täytyy kompensoida, turvata ja heille tarjottava itse valitsemansa tuki raskauteen ja synnytykseen
- myös raskausaika on suojattava ja nainen saa keskittyä vain lapseen, työvelvoite poistettava vähintään 3 vuodeksi per lapsi, mukaanlukien raskauden yrittäminen
- lääketeolliset opit ja höpönlöpö synnytyksistä siivottava ja naisia r aiskailevat lääkärit sekä hoitajat laitettava tiukkaan ruotuun omalle paikalleen
- miehelle vakavat sanktiot jos jättää naisen raskauden tai pikkulapsiakana, vahingoittaa naista tai lasta, häiritsee äitiyttä, jne.
- siittäjälle täysi elatusvelvollisuus naisesta ja lapsesta loppuelämäkseen tai vaihtoehtoisesti luopuu "isyydestä" joka on keksitty meemi
- jos siittäjä vahingoittaa naista, tämä menettää myös kaikki oikeutensa lapseen
Lähdetään näistä liikkeelle. Mielestäni minimivaatimukset, jotka turvaavat naisen ja lapsen hyvinvoinnin ja joita ilman yhdenkään naisen ei kannata synnyttää suomeen.
Binga Tupamäki? Kokoomusnuoret. A-studiossa
Nice. Voisin ryhtyä lapsentekoon, vaikkei ihan arjalaisia tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on niin nössöjä ettei ne halua lapsia hoitaa joten parempi on ettei naiset tee lapsia.
Ainakin itse olen hoitanut, kaverini on hoitanut ja mitä katson tuossa taloyhtiön pihalla, niin isiä siellä näkyy päivittäin lastensa kanssa.
Korkeiden verojen takia suomessa syntyvyys alenee seuraavan 20 vuoden aikana joka vuosi.
Lisää lisääntymishaluisia naisia!
Itse olen lapseton sinkkumies ja minulla jää lapset tekemättä siksi, koska en löydä naista!
30-40v tavallinen nainen jolla on terveelliset elintavat ja mielenterveys kunnossa, kelpaisi minulle oikein hyvin. Mutta kun sellaisia ei enää löydä mistään!
Vierailija kirjoitti:
Armeija pakolliseksi naisille. Sekatuvat. Ei ehkäisyä. Kiellon sijaan kannustetaan puuhasteluun.
Lapsesta kuntsareita. Ja bonus.
Jopas alkaa tulemaan lapsia suurteollisuuden ja isänmaan tarpeisiin.
Tai ehkä perustaisimme lisääntymisleirejä hyville arjalaisille nuorille? Jumppaa ja seksiä. hyvää ruokaa. Bileitä.
Lapset voitaisiin kasvattaa isänmaallisiksi sotilaiksi ja insinööreiksi kasvatuslaitoksissa.
Sieg Heil!
Sotahullut miehet lähetetään kuolemaan sotaan keskenään ja takaisin ei ole tulemista. Naisilla ei ole mitään tekemistä tappohullujen kanssa
Työttömät amismuijat jakamaan pimpsukkallinuskaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vastuullinen kypsä valinta olla hankkimatta lapsia epävarmaan taloustilanteeseen ja yleiseen ahdistuksen ilmapiiriin, jota myöhäisen vaiheen kapitalismi on luonut. Ei mitään yllättävää tässä ja naisena en hanki jatkossakaan viattomia pieniä ihmisiä maailmaan, jossa heidän tulevaisuutensa on uhattuna. Syntymättömät lapseni ansaitsevat turvallisen maailman ja reilut pelisäännöt, eikä sitä olla onnistuttu tai suostuttu tänne luomaan. Se on ihan yksi hailee sitten vaikka isä olisi rikkain ja komein mies maapallolla, se ei muuta sitä faktaa, että ihmiselämä on muuttunut peruuttamattomalla tavalla viimeisen parin sukupolven aikana.
Kyllä 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa on ollut hemmetin vaarallista ja ankeaa elää ja silti on lisäännytty ja paljon.
Juu, ja lisäännytäänhän intiassakin edelleen, miehet r aiskailevat tyttöjä kadulla jne. Ei kuulu sivistysvaltioon tällainen. Emmekä elä 1800-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Binga Tupamäki? Kokoomusnuoret. A-studiossa
Nice. Voisin ryhtyä lapsentekoon, vaikkei ihan arjalaisia tulisikaan.
Hän on selvästi suomalainen ihan olemustaan ja argumentointiaan myöten. Ihastuttava nainen. Eli ihon väri ja etnisen taustan ilmeneminen ei vaikuta mitään. Tästä on kyse, kun haukutaan ra sis teiksi, että kyse ei ole roduista, vaan liian erilaisista kulttuureista. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, jos elämme samanlaista kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
- lainsäädäntö muutettava naista kunnioittavammaksi
- siittäjän ja valtion omistusoikeus naisen kohdun tuotoksiin poistettava
- naisten työ täytyy kompensoida, turvata ja heille tarjottava itse valitsemansa tuki raskauteen ja synnytykseen
- myös raskausaika on suojattava ja nainen saa keskittyä vain lapseen, työvelvoite poistettava vähintään 3 vuodeksi per lapsi, mukaanlukien raskauden yrittäminen
- lääketeolliset opit ja höpönlöpö synnytyksistä siivottava ja naisia r aiskailevat lääkärit sekä hoitajat laitettava tiukkaan ruotuun omalle paikalleen
- miehelle vakavat sanktiot jos jättää naisen raskauden tai pikkulapsiakana, vahingoittaa naista tai lasta, häiritsee äitiyttä, jne.
- siittäjälle täysi elatusvelvollisuus naisesta ja lapsesta loppuelämäkseen tai vaihtoehtoisesti luopuu "isyydestä" joka on keksitty meemi
- jos siittäjä vahingoittaa naista, tämä menettää myös k
Ihan kaheleita juttuja. "SIITTÄJÄ"? Raiskailevat lääkärit? Valtion omistusoikeus kohdun tuotoksiin??? Ihan pöpiä. Toivottavasti sinä et lisäänny!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on niin nössöjä ettei ne halua lapsia hoitaa joten parempi on ettei naiset tee lapsia.
Ainakin itse olen hoitanut, kaverini on hoitanut ja mitä katson tuossa taloyhtiön pihalla, niin isiä siellä näkyy päivittäin lastensa kanssa.
"Isi" on vähän niinkuin naisen vanhin lapsi
Vierailija kirjoitti:
Lisää lisääntymishaluisia naisia!
Itse olen lapseton sinkkumies ja minulla jää lapset tekemättä siksi, koska en löydä naista!
30-40v tavallinen nainen jolla on terveelliset elintavat ja mielenterveys kunnossa, kelpaisi minulle oikein hyvin. Mutta kun sellaisia ei enää löydä mistään!
Naisilla on aina miljoona syytä, miksi on niin vaikeaa tehdä lapsia. Miehillä pääsääntöisesti yksi: Ei löydy naista.
Vierailija kirjoitti:
emännät jakamaan peppureikaa pitkin kyliä kansallipuvut päällä
Ei tule lapsia tuolla tavalla, vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
P a n e m a l l a enemmän
😂😂😂😂
Riittäisi se, että työelämästä tehtäisi varmempaa.
Pitäisi säädellä tarkemmin määräaikaisuuksia ja tarjota nuorille vakinaisia työpaikkoja. Todella vaikea suunnitella elämää eteenpäin jos työsuhteet on muutaman kuukauden pätkiä kerrallaan.