Onko muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?
Minä en. Olen altistunut monta kertaa, kahdella perheenjäsenellä on ollut korona. Vuosi sitten viimeisen kerran testasin itseni flunssan yhteydessä. Tänä vuonna en ole enää viitsinyt testata. Ja tein testejä myös altistuttuani, joten tuntuu epätodennäköiseltä, että olisin sairastanut sen ns. oireettomana. Enkä tässä millään tavalla ylpeile, koska sairastan 2 - 4 kertaa vuodessa flunssaa muutoin ja vähintään kerran vuodessa oikein kunnolla 2 - 3 viikkoa. Korona on kuitenkin pysynyt loitolla.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minua aivan hirveästi surettaa edelleen rakas naapurini, joka meni sydäntutkimuksiin sairaalaan kahdeksi päiväksi ja sai sieltä koronan ja kuoli. Oli 70-vuotias, eli ei mikään heikko vanhus.
Miksi hän ei ottanut koronarokotteita? Oliko se rokotevastainen vai venäjämielinen?
Sairastin useamman kerran. Eka oli todella paha, seuraava meni jo kovana flunssana. Varmaan 3-4 kertaa yhteensä. Saan aina kaikki uusimmat varantit.
Tuttavalla on pitkäaikaiskorona, ihan hirveetä katsoa. Ei ehtinyt saada rokotusta. Loppuelämä meni uusiksi.
Kolme piikkiä enkä ole tietoisesti ollut koronassa. Joskus pientä flunssaa, mutta testejä en ole tehnyt.
Minä. Mitään flunssaakaan ollut kuin vuonna 2016 viimeksi. 80 v, normaalisti kodin ulkopuolella liikkuva.
En oo testaillut, mutta tietääkseni en ole ollut koronassa. Voi kyllä olla että on ollut lievä, mutta kun en tiedä.
Olen rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
En oo testaillut, mutta tietääkseni en ole ollut koronassa. Voi kyllä olla että on ollut lievä, mutta kun en tiedä.
Olen rokotettu.
Sama täällä.
Tietääkseni en ole koronaa sairastanut. Toinen vaihtoehto on, että on ollut niin mitätön, etten ole sitä edes huomannut. Testeihin ei ole ollut tarvetta, joten varmaksi en asiaa tiedä. Altistunut olen varmasti ja useaan kertaan.
Positiivisena puolena, karman laki näytti ensimmäiset merkit olemassaolostaan. Työkaveri on ties kuinka monetta (3-4 ainakin) kertaa koronassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua aivan hirveästi surettaa edelleen rakas naapurini, joka meni sydäntutkimuksiin sairaalaan kahdeksi päiväksi ja sai sieltä koronan ja kuoli. Oli 70-vuotias, eli ei mikään heikko vanhus.
Miksi hän ei ottanut koronarokotteita? Oliko se rokotevastainen vai venäjämielinen?
Mistäköhän teit oletuksen että ei ole rokotusta ottanut?
Tietääkseni en ole sairastanut koronaa; rokotukset otettu.
Vierailija kirjoitti:
No en oo sairastanut, eikä myöskään ole piikkejä alla
Sama. En ollut juuri edes kipeä ns korona-aikana. Vasta 22 syksyllä sain pojalta flunssan, mutta hänet oli jo testattu armeijassa eikä ollut koronaa. Muuten olin koko ajan terve. Piikkejä en ottanut.
Meillä ei tietääkseni ole ollut kellään 4 henkisessä perheessä. Yksi pakkorokotettu ja sotella töissä.
En tietääksen ole vielä sairastanut. Olen perinyt isoisäni immuunipuolustuksen enkä sairasta käytännössä koskaan mitään. Viimeksi olen sairastanut 80-luvulla, vesirokon. Vaari sairastu iensimmäisen kerran influenssaan 94-vuotiaana ja se veikin sitten hengen. Oli hänkin toki lapsena rokot sairastanut.
Toki on mahdollista että olen oireettomana koronan sairastanut, sitähän ei tiedä jos ei jossain vasta-ainetesteissä käy. Eikä tietenkään tiedä AP:kaan.
En saanut koronaa ,enkä ottanut rokotteita,vaikka lähellä se monesti.Eräät sukul.sairasti kaksikin kertaa.He olivat moneen kertaan rokotetutkin.Kaikkein pahinta oli kun pk-kodista pieni lapsenlapsi sai taudin.Se meni hyvin kuitenkin sairaus aika.Mutta se yskä kuulosti kauheelle. Ei ole ollut flunssaa 15vkohan,nyt joku pöpö on.Mutta ei paha,lihaskivut pahimmat.Ystäväni ja minä meillä oli joku outo sairaus aikaa ennen koronaa.Olisko 2-3v aikaa kun korona puhkesi.Samat keuhko oireet kuin koronassa.Se ei mitään flunssaa ollut kummallakaan.Korona syntyi labrassa,miten se levisi ympäri maailmaa.Nämä on näitä ikuisuus kysymyksiä
Perussairauteni vuoksi olen ottanut koronarokotteet. En tietääkseni ole sairastanut koronaa, mieheni on. Veriryhmäni on 0+, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Eikö se ole toiseksi yleisin veriryhmä Suomessa?
Myöskään vanhempani ja lapseni eivät ole sairastaneet koronaa tai sitten se on mennyt ohi oireettomana.
Minä en ole sairastanut. Sain kyllä influenssan joka olikin sitten aivan helvetillinen tauti, myös jälkioireineen. Tämä tapahtui koronan aikana, ja tietenkään ketään sairaalassa ei kiinnostanut influenssa, vaikka olin todella huonossa kunnossa. Meni n. puoli vuotta päästä edes jonkinlaiseen peruskuntoon taudin jälkeen (se korona ei todellakaan ole ainoa tauti, jossa jälkioireet voi kestää kauan). Kavereilla ja perheellä oli korona, tosin moni ei edes olisi tiennyt sairastuneensa, ellei olisi tehnyt testiä (niin lievät tai olemattomat oireet). Itsekin tein testejä tai kävin testattavana, mutta koronaa en sairastanut. Eli korona on vielä kokematta, mutta toivon, etten saa influenssaa enää koskaan.