En pääse yli Janne Puhakan kuolemasta
Niin hieno mies, esikuva. Ja niin raaka loppu. Puolisokin oli ainakin ulospäin fiksun ja herrasmiehen oloinen, eläinlääkäri.
Kommentit (28)
Ei tälläinen tulisi mieleenkään. Oletin että noin vanha kumppani olisi rauhallinen ja myös elämäänsä tyytyväinen. Aihettakin olisi.
Homomiesten aggressiivisuudesta, mt-ongelmista ja pervosta elämäntyylistä ei saa puhua.
Mä oon ihan neva höörd koko Jannesta ennen tätä keissiä. Ei ilmeisesti ollut mikään Teemu Selänne tai Jari Kurri kuitenkaan. Hieno mies varmaan, mutta hienoja miehiä mahtuu viistoista tusinaan. Jotenkin olen aistivinani tästä hänen ympärillään vallitsevasta hegemoniasta, että Jannesta teki erityisen hienon hänen homoseksuaalisuutensa. Se on ainakin iltapäivälehdistössä nostettu esille, vaikkei se kaitten nyt tähän ampumiseen pitäisi liittyä. Ilman homokorttia kyseessä olisi varmaankin valkoihoinen etuoikeutettu irstas ja lihaa syövä heteromies, joka patriarkaattisella voimallaan sortaa tummaihoisia muunsukupuolisia naisoletettuja vaikka nyt mosambikissa tai jotain. Eli ehkä se siksi on hyvä mainita, että "ähää, ähää -> älkää sanoko mitään, sillä tämä mies oli sentään hieno mies. Hän oli homo".
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan neva höörd koko Jannesta ennen tätä keissiä. Ei ilmeisesti ollut mikään Teemu Selänne tai Jari Kurri kuitenkaan. Hieno mies varmaan, mutta hienoja miehiä mahtuu viistoista tusinaan. Jotenkin olen aistivinani tästä hänen ympärillään vallitsevasta hegemoniasta, että Jannesta teki erityisen hienon hänen homoseksuaalisuutensa. Se on ainakin iltapäivälehdistössä nostettu esille, vaikkei se kaitten nyt tähän ampumiseen pitäisi liittyä. Ilman homokorttia kyseessä olisi varmaankin valkoihoinen etuoikeutettu irstas ja lihaa syövä heteromies, joka patriarkaattisella voimallaan sortaa tummaihoisia muunsukupuolisia naisoletettuja vaikka nyt mosambikissa tai jotain. Eli ehkä se siksi on hyvä mainita, että "ähää, ähää -> älkää sanoko mitään, sillä tämä mies oli sentään hieno mies. Hän oli homo".
Kyllähän se homouskin voi hienoa. Hän on kuitenkin ollut avoin ja esimerkkinä muille ja antanut äänen muille samassa tilanteessa oleville.Se on siinä mielessä merkittävää kun urheilijat ovat usein kaapissa. Ihmisoikeuksia ja hyvinvointia on aina hyvä edistää.
Koko päivän on Jannen kasvot mielessä pyörineet, ei vaan voi mitään. Niin järkyttävä tapaus, että niin se menee. Ajan kanssa haihtuu, mutta läheisillään ei varmasti milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että et ollut kuullut koko tyypistä mitään ennen tätä päivää?
Olen seurannut vuosia Instagramissa ja katsonut Jannen haastattelut. Mahtava tyyppi Ap
Sellaista se someelämä on. Näyttää hienolta. Sisällä voi olla ihan muuta.
Niin totta. Esim Eeva-Riitta Siitosen ja Fredin parisuhde näytti hyvältä ja kirjan mukaan Fredi oli pitkään alkoholisti ja asuivat välillä erillään. Koskaan ei voi tietää että mikä on totuus.
Kuinka surullista😢Sitä toivoo että ihmiset olisivat onnellisia💞Fredi ja erityisesti Kolmatta linjaa ovat suosikkejani,aina.
1 - 2 - hyppy - ja yli!