Naisten pukeutumisesta ei sovi puhua ja miesten pukeutumista saa aina haukkua
Kaikki marimekon kuosit pitäisi kieltää lailla. Kaikki mekot ja paidat mustilla tai punaisilla pisteillä pitäisi kieltää. Kaikki pysty- tai vaakaraidoilla olevat vaatteet pitäisi kieltää. Jos minä pistän puvun ja karavatin päälle, sitten nainen pukeutuu valkoiseen kellohameeseen jossa on mustia palloja. Voiko miestä hävettää enempää ja kuulla miten arkisin pukeutuu huonosti. Uskallappa sanoa asiasta jotain ja on helvetti valloillaan. No itse olen nykyään poikamies ja virolaiset naiset osaa pukeutua ja jeesus olen joskus hävennyt ex puolisoiden pukeutumista.
Kukaan mies joka haluaa sinua naisena, ei kerro että haluaa marimekon tekemiä verhoja taloon.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näköjään todella inhoaa Marimekkoa.
Kuka järkevä ei sitä inhoa?
Jos ei tykkää väreistä ja isoista kuvioista, niin sitten varmaan ei siitä tykkää. Jokainen tyylillään.
Italiassa tykätään väreistä ja kuvioista? Suomessa tykätään puhtaanvalkoisesta ja marimekon oksettavista kuoseista?
Intiassa tykätään väreistä ja erilaisista kuoseista. Eiköhän joka maassa ole erilainen tyyli ja estetiikka. Ei Suomessa ole pakko pukeutua Marimekkoon, jos ei siitä itse tykkää. En minäkään sen superfani ole, jotain kodintekstiilejä toki löytyy, mutta ymmärrän, että jotkut siitä pitävät enemmänkin. Japanilaiset taitavat sitä muumijuttujen ohella ostaa tuliaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa paljastava pukeutuminen on usein paheksuttua, joten Marimekon vaatteet ovat turvallinen ja kunnioittava valinta moniin juhliin.
Ei seksuaalinen kaapu joka turvaa "neitsyen".
Pukeutumisen tarkoitus ei aina ole seksikkyys. Joskus se on mukavuus ja käytännöllisyys. Jos miettii jotain rippijuhlia tai häitä, niin ei sinne usein ole monien mielestä soveliasta mennä puolialasti, kirkkoon ainakaan. Suureksi etikettimokaksi usein mainitaan juuri paljastava pukeutuminen. Paljastaa voi toki tyylikkäästikin, mutta mitä järkeä on vaikka lastenjuhlassa olla kaikki tiskissä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä miten historia tähän liittyy. Ole kuitenkin varovainen, ties vaikka nämä ihannoivasi virolaisnaiset joskus jopa käyttävät mukavia vaatteita tai kuoseja mistä itse pitävät."
Ja ehkä he haluavat seksiä ja joskus voi saada vaikka suikkarin. Ehkä he pukeutuvat häihin kauniisti ja eivät valita joka helvetin asiasta. Sinun takapuolesta ei kukaan vedä minihametta ylös ja ota sinua kunnolla?
Pukeutumisen varjolla piti siis väkisin puhua seksistä. Eri
Puhuin kuinka suomalaiset naiset eivät halua seksiä pukeutumisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap ja haluan naisten kanssa seksiä. Pukeutuminen on mielestäni myös osa seksuaalisuutta. Farkkutakki kukkamekolla ei juuri puhuttele, eikö puhe ollut tyylistä. Osalla naisista on vain todella paska maku ja sitä ei saa sanoa ääneen? Kaikki marimekonkuosit on vain huonoa makua? Jos minun bändi juliste edustaa huonoa makua, no siinä on sentään tunnetta, musiikkia ja latausta. Mutta se sairaalan valkoinen väri seinissä kertoo ettet käy täysillä?
Jos naisella on se sinun fanittaman bändin fanipaita, farkut ja tennarit, niin onhan siinäkin tunnetta, musiikkia ja latausta, eikö vain.
Seksuaalinen pukeutuminen nyt vaan ei sovi joka paikkaan eikä ole käytännöllistä arjessa. Jos työpaikalla ei ole työnantajan puolesta "uniformua", niin nopeasti tulee huomautus epäsoveliaasta pukeutumisesta, jos sellaista päälleen laittaa. Työpaikalla ei kuulu mitään soidinmenoja järjestää, siellä tehdään töitä.
Jokaisen pukeutumistyylin perusajatus ei ole seksikkyys, vaan se missä itse viihtyy. Marimekot ja kukkamekot farkkutakilla eivät sinua miellytä, mutta kantajaansa luultavasti miellyttävät, ovat mukavia ja käytännöllisiä. Jos "paska maku" naisilla määritellään sen mukaan, onko se miesten katseita varten, mennään todella metsään. Seksikkyys ei ole hyvän maun edellytys. Voi pukeutua kauniisti ja muodikkaasti pukeutumatta seksikkäästi.
Ja täällä puhuttiin pukeutumisesta?