Ollaan Nykissä tuttavan luona, huomen aamulla lento eteenpäin. Käytiin hakemassa kiinalaista. Uskomaton kaupunki!
Viimeistään kympiltä nukkumaan. Aamulla aikainen lento.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mekin järkytyimme kokonaishinnasta kun kävimme ravintolassa syömässä Nykissä. Jatkossa sitten vaan kiinalaista pikaruokaa. Toinen uskomaton seikka oli se karsee kanna biksen käry kadulla kulkiessa. Tuntui, että joka ainoa vähänkin tummempi ihminen kärytti marisätkää kulkiessaan. Päänsärky mulle tulee siitä hajusta.
Rassenasse persuloidi!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mekin järkytyimme kokonaishinnasta kun kävimme ravintolassa syömässä Nykissä. Jatkossa sitten vaan kiinalaista pikaruokaa. Toinen uskomaton seikka oli se karsee kanna biksen käry kadulla kulkiessa. Tuntui, että joka ainoa vähänkin tummempi ihminen kärytti marisätkää kulkiessaan. Päänsärky mulle tulee siitä hajusta.
Painu sitten Tuupolaan s aata nan aivoton paskakasa!
Mihin jatkolento? Miltä kentältä?