Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan Nykissä tuttavan luona, huomen aamulla lento eteenpäin. Käytiin hakemassa kiinalaista. Uskomaton kaupunki!

Vierailija
14.10.2024 |

Viimeistään kympiltä nukkumaan. Aamulla aikainen lento.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin järkytyimme kokonaishinnasta kun kävimme ravintolassa syömässä Nykissä. Jatkossa sitten vaan kiinalaista pikaruokaa. Toinen uskomaton seikka oli se karsee kanna biksen käry kadulla kulkiessa. Tuntui, että joka ainoa vähänkin tummempi ihminen kärytti marisätkää kulkiessaan. Päänsärky mulle tulee siitä hajusta.

Vierailija
22/24 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin järkytyimme kokonaishinnasta kun kävimme ravintolassa syömässä Nykissä. Jatkossa sitten vaan kiinalaista pikaruokaa. Toinen uskomaton seikka oli se karsee kanna biksen käry kadulla kulkiessa. Tuntui, että joka ainoa vähänkin tummempi ihminen kärytti marisätkää kulkiessaan. Päänsärky mulle tulee siitä hajusta.

Rassenasse persuloidi!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu sitten Tuupolaan s aata nan aivoton paskakasa!

Vierailija
24/24 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jatkolento? Miltä kentältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän