Onko Donald Trump naisten mielestä kuuma?
Naisethan tykkäävät rikkaista, menestyvistä ja sanavalmiista miehistä. Joten mitä mieltä olette?
Kommentit (54)
Ei se ole Melaniankaan mielestä kuuma. Ei raha tee kuumaksi, vaan saa jotkut sietämään rumaa ja inhottavaa ukkoa.
Hyi hitto, en juuri keksi vastenmielisempää ukkoa. Ei ollut komea edes nuorena, ja tuohon vastenmieliseen olemukseen kun lisätään vielä inhottava ja kiero luonteensa, en voi tajuta että kukaan olisi tuon kanssa vapaaehtoisesti. Rahan takia hän ne naisensa on onnistunut saamaan. Itse en koskisi äijään mistään summasta. Niin sairaan kuvottava tyyppi.
Musta tuntuu, että moni nainen narraa tässä ketjussa... Miksi totuutta ei voi myöntää?
Eikös tää rumppi saa ihan kohta tuomion väkisin nusasinnasta, kun katkaravulla nyki stormy danielsua.
Ajatelkaa kiero ja pervo sai siirrettyä tuomion lukua vaalien jälkeen, jolloin voi kumota tuomion pressana, toivottavasti Haris pesee ukon mennen tullen
Se en panisi kommentti särähti korvaaani. Naisystäväni kommentoi miehiä usein siten. Siitä jäi vain sellainen maku, että olisi kaikkia muita pannut. Ja lopulta paljastui että niinhän hän tekikin, mikä murskasi minut. Mutta aiheeseen liittyen onhan joku pannut Merkeliä tai Putinia tai ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että moni nainen narraa tässä ketjussa... Miksi totuutta ei voi myöntää?
Sorry, Donald, nice of you to visit Vauva, but the Truth is that you are not very Social.
-winner-
Minulle tulee mieleen oranssinvärinen lumiukko. Päässä viiraa, onkohan seniili?
Patologiset valehtelijat ovat äärettömän kuumia jännämiehiä.
80 vuotias ukkoko olisi naisten mieleen?
Aloittajalla ei oleasiat hyvin, da haraso
Kuuma? Jos tuo tarkoittaa että komistus ja seksikäs niin ei tod ole. Tosin, eipä oma miehenikään ole, mutta rakastan häntä, en ulkonäköään.
Trumppi on käytökseltään epämiellyttävä ja tuo mieleen pikku kakaran, häiriintyneen sellaisen. Tekisi mieleni sanoa, että umpihullu narsissi hän on.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, mutta se häntä näyttelevä Sebastian Stan on söpö.
Juu, katsoinkin jonkun arvostelun yhteydessä olleita kuvia ja ajattelin että ei tuo kovin paljoa Trumpilta näytä.
Kyllä minä Trumpin kanssa mielelläni iltaa istuisin ja ajatuksia vaihtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko samanlainen tyhjäpää vai masokisti kun haluat oikein hakemalla päänsärkyä?
Vierailija kirjoitti:
sun ajatuksen olisi hetkessä poissa kun et saisi suunvuoroa omakehultaan, unohtaisit piankin omat jutunjuuresi tyystin ja kaipaisit vain tilanteesta ulos
Kauhea ukko, ihan pahaa tekee. Tuollaisista ahdistelijoista on monella nuorella naisella ollut joskus kokemuksia.
Modet poistaa kaikki viestit missä ei haukuta Trumppia, voi luoja että ootte lapsellisia.