Aikuiset miehet joilla ei ole pukua ja pikkutakkia
Onko sinulla mies jolla ei ole kaapissa sopivaa pukua ja pikkutakkia? Ei mitään rippipukuja tai 25 kiloa sitten viimeksi päälle laitettuja. Miksi olet ottanut mieslapsen kumppaniksesi?
En voi miehenä KÄSITTÄÄ miten ultimaattinen juntti on mies joka ei osaa miehen peruspukeutumista. En minäkään pukua töissä käytä, mutta en todellakaan mene vaikkapa häihin tai muihin juhliin pelkissä farkuissa tai khakeissa ja kauluspaidassa. Tälläkin foorumilla välillä kysellään että riittääkö miehelle siistit farkut ja kauluspaita juhlatilaisuuteen, on sitten kyseessä rippijuhlat tai häät tai hautajaiset tai mitkä tahansa vastaavat. EI TODELLAKAAN RIITÄ. Aikuinen mies näyttää lapselta noissa tilaisuuksissa jos ei ole pukeutunut kuten mies. Häpäisee puolisonsa/perheensäkin samalla.
Kommentit (29)
Itsellä on kesähäissä puku ja kravatti. Hiukan noloa osallistua kun ex puolisoilla on ollut joku unikkoverho, valkoinen mekko mustilla palloilla tai räikeä kukkamekko päällä. Luisvittuton päähän kun enemmistö naisista pukeutuu kuin aivokuollut.
Vain kehä kolmosen ulkopuolella olevalla lantapuntilla ei ole pukua ja pikkutakkia.Siellä varmaan kuljetaan vielä hevosen vetämillä kärryilläkin.
Sen puvun voi ostaa, jos tulee tarvetta. Miesten tumman puvun löytäminen onnistuu huomattavasti helpommin, kuin naisten iltapuvun, ellei ole jotenkin todella standardimitoituksesta poikkeavan kokoinen.
Vanhakin kaapista löytyy, mutta taisi vähän kutistua pesussa.
Ite oon chentleman ja mun puku on tyyris dressmanin taattua laatua. Tosi främee ja löytyy skrakakin. Naiset diggaa miestä jolla on siistit gledjut. Buutsit on vaan snadit että täytyy hommaa kunnon popot. Daamit öögaa iha kybäl miestä joka paistattelee parrasvaloissa kun harmaahaikarat yrittää keimailla, jaagaa jotain skeidaa mitä etiketti vaatii. Ite heitän häppää ja naiset ihan vauhkona. Hienohelmat on vähän rasittavia kun täytyy olla choolisti ja täytyy miellyttää jokaista guppee kieli ruskeena että saa ego nostetta, rehellisyys palkitaan mikäli se on oppikirjan mukaisesti määriteltyä rehellisyyttä, style täytyy olla ihan priimaa ja perus kauraa, sitä mitä muut diggaa niin samaa kermaprseiden joukkiota olet ja läppä lentää kunhan hyvät filtterit niinkuin kaikilla järkevillä ihmisillä.
Pukeutumisrauha kaikille mutta Maija Vilkkumaa on suomen huonoimmin pukeutuva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen duunari ammattilainen ja yleensä arjessa pukeudun aika resuisesti. Mutta kaapista löytyy kaksi mittatilauspukua, istuvat viimeisen päälle. Musta ja sininen. En voisi kuvitella edes ns. valmispukua.
Suosittelen.
Itseä ihmetyttää tämä nyky trendi että käytetään tennareita puvun kanssa, en kerta kaikkiaan ymmärrä. Kyllä kengätkin pitää olla juhla kengät.
Itse ihmettelen kun ei löydä mistään nahkakengiä jotka eivät näyttäisi tennareille.
Vierailija kirjoitti:
Vain kehä kolmosen ulkopuolella olevalla lantapuntilla ei ole pukua ja pikkutakkia.Siellä varmaan kuljetaan vielä hevosen vetämillä kärryilläkin.
Mielummin juntti kuin juppi ja hint... Hevonen ei sentään syty tuleen itsestään ja polta koko kerrostaloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et käsitä niin et käsitä. Ei sun käsityskyvyn puute välttämättä ole muiden vika.
Äitini kertoi kun oli lapsena ottanut minut mukaansa marjametsään säkissä. Välillä oli kantoihin pää kopsahtanut, voiko se vaikuttaa?
AP.
Itse olen duunari ammattilainen ja yleensä arjessa pukeudun aika resuisesti. Mutta kaapista löytyy kaksi mittatilauspukua, istuvat viimeisen päälle. Musta ja sininen. En voisi kuvitella edes ns. valmispukua.
Suosittelen.
Itseä ihmetyttää tämä nyky trendi että käytetään tennareita puvun kanssa, en kerta kaikkiaan ymmärrä. Kyllä kengätkin pitää olla juhla kengät.