Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna on taas aktionia elämässä kun tulee Temulta paketti!

Vierailija
14.10.2024 |

saapi hakee sen kaupasta ja katsoa mitä jännää paketissa on taas. ei tässä muuten mitään tapahdu elämässä. keskiviikkona on tosin ruoka-jako tuossa lähellä niin on taas aktionia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen rahoilla tilasit ?

Vierailija
2/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan rahoila. lenkkarit 9 e ja joku päärätti ja villasukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Siinä on tutkittavaa ja virikettä.

Vierailija
4/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä? 

Vierailija
5/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,hyvä ihan oikein ettet noita ahneita Suomi yrittäjiä rikastuta.

Vierailija
6/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Vierailija
7/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän samanlaista elämää kuin sinä ap :(

Vierailija
8/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain lauantaina Budbeen lokerosta kaksi TEMU-pakettia. Olin ensin tilannut aikuiselle opiskelijapojalleni ison koon lenkkarit ja mukaan tuli pari työkalua eläkeläismiehelleni. Pojalle tilasin vielä kahdet farkut sitten melko pian perään ja paketit tulivat samaan aikaan noudettavaksi. Hyviä tuotteita ovat kaikki. Ehdin jo pistää matkaan uudenkin tilauksen SCART-HDMI-muuntimesta (vanha DVD-toistin pitää saada kytkettyä vanhempieni uuteen telkkariin), HDMI-kaapelista ja parista nahkavyöstä pojan uusiin farkkuihin. Laitoin tilaukseen vielä pari 50 sentin taikatempputarviketta. Tiedän, että tarvitsen sukulaislapsille ensi kesän juhlissa tuliaislahjat. Aina silloin tällöin siis tilaan tavaraa muillekin kuin itselleni.

Minä tilasin paketit ansiosidonnaisen ja sukulaisten rahoilla. Toisille tilaamistani tuotteista saan joskus hieman vaivan palkkaa. Ensi vuonna putoan todennäköisesti työmarkkinatuelle, sillä yli 60-vuotiaana on vaikea enää työllistyä. Siksi tilaan nyt kaikkea sellaista, mitä tulen tarvitsemaan lähivuosina ennen eläkkeelle pääsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi