Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen maksaa kahvit, voinko ottaa vielä vissyn/limpparin?

Vierailija
14.10.2024 |

Niin eli jos mies maksaa kahvit ja pullat niin voinko ottaa vissyn tai limpparin kylkeen vielä? Raikastuisi suu. Vai onko tuo liikaa? Etenkin miehet, kommenttia ja laita myös ikä ja status (opiskelija, työtön, työssä, eläke tms) niin antaa perpsekviitiä. 

Limpparihan äkkiä maksaa 4-5 euroa per pullo kahvilassa. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se maksu on firman kortilta niin OK

Mikä on perpsekviiti? :)

Vierailija
22/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsa on kalliimpi kuin kahvi niin ei todellakaan voi lisäksi ottaa. Kahvin sijasta voi limsan ottaa, mutta sitten ei pullaa siihen tai on jo porsas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Tehän menitte kahville. Lasi vettä riittää lisukkeeksi. Sillä saa suun raikkaaksi.

Vierailija
24/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä limpparilla suu raikastuu?! Jää semmonen ällö sokerihönkä. Vesilasi ajaa tuon asian paljon paremmin. Eikä tartte miettiä kuka maksaa.

Mutta vastauksena kysymykseen, ehkä olettaisin että on ok jos kerran luvannut tarjota. Itse en ainakaan kahvien tarjoamisella tarkoita että tarjous sisältää vain kahvin ja jonkun x käntyn.

Vierailija
25/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on sovittu, että mennään kahville niin ei siihen mitään limppareita kuulu. Perus Kulta-Katriina mustana ja korvapuusti.

Vierailija
26/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä maksaisin, mutta jäisin odottamaan, että nainen ei ilman kunnon huulihölkkää noin tee.

Vierailija
27/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Tehän menitte kahville. Lasi vettä riittää lisukkeeksi. Sillä saa suun raikkaaksi.

Entä aski xylitolpastilleja? Sehän sen suun oikeasti raikastaa eikä vesi. Vicks, mynthon jne. Toki purkka myös. Onko sopiva syödä purkkaa rehveillä? Jos toinen alkaa yhtäkkiä suuteleen niin ei hyvä. 

Vierailija
28/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä limpparilla suu raikastuu?! Jää semmonen ällö sokerihönkä. Vesilasi ajaa tuon asian paljon paremmin. Eikä tartte miettiä kuka maksaa.

Mutta vastauksena kysymykseen, ehkä olettaisin että on ok jos kerran luvannut tarjota. Itse en ainakaan kahvien tarjoamisella tarkoita että tarjous sisältää vain kahvin ja jonkun x käntyn.

Entä siideri, olut tai vinkku? Entä jos ei käy lisäksi niin voiko ottaa kahvin ja pullan SIJAAN esimerkiksi lasin pari viiniä? Maistuu monesti paremmin kun kahvi ja pulla. Rentoutuu tunnelma myös. 

Vierailija
29/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan mitä haluat ja jos toisen nokka menee nypryyn niin sitten maksat itse ja naurat miehen pöydän alle. Jos ei ole varaa kahvilassa tarjota niin ei ole varaa lapsiinkaan, naisesta puhumattakaan

Vierailija
30/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se maksu on firman kortilta niin OK

Mikä on perpsekviiti? :)

Kahvit ja pullat nenästä!!!! :Ddddd

Vierailija
31/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan yleensä automaattisesti kahvilassa lasin vettä oheen. Toki sekin maksaa monissa paikoissa, muttei nyt ihan hirveitä summia. Miksi ap:n pitäisi saada vichyä tai varsinkaan limsaa, jollei niitä ole tarkoitettu kahvin korvaajiksi?

Hengen raikastus, johan se tuli ilmi. 

Vierailija
32/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan mitä haluat ja jos toisen nokka menee nypryyn niin sitten maksat itse ja naurat miehen pöydän alle. Jos ei ole varaa kahvilassa tarjota niin ei ole varaa lapsiinkaan, naisesta puhumattakaan

Omalla kohdallani ei olisi rahakysymys, vaan periaate. Usein maksaja sanoo, että käydään kahvilla minä maksan. Voi ehkä lisätä vielä tiskillä, että ota mitä haluat, jolloin voi ottaa muutakin, mutta itse en kehtaisi. Inhon lokkeja. 

Vierailija
33/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voit ottaa mäyräkoiran sano vaan mies maksaa tän.

Vierailija
34/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kallis kahvilakäynti tulee olla että olisin aviomiesmateriaalia? 

M 36

Vierailija
35/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on sovittu, että mennään kahville niin ei siihen mitään limppareita kuulu. Perus Kulta-Katriina mustana ja korvapuusti.

Kerman/maidon / kauramaidon ja sokerin saa samaan hintaan.

Vierailija
36/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani ei olisi rahakysymys, vaan periaate. Usein maksaja sanoo, että käydään kahvilla minä maksan. Voi ehkä lisätä vielä tiskillä, että ota mitä haluat, jolloin voi ottaa muutakin, mutta itse en kehtaisi. Inhon lokkeja. 

Vinkkinä: tää on hyvä sikatesti. Mies lausuu Ota mitä haluat. Sitten mitä daami ottaa miehen laskuun, voi päätellä pummiusasteet ja näin mies sai tärkeän oppitunnin. Jos tästä jatketaan niin saa ihtiään syyttää kun nainen nylkee kuiviin. 

Vierailija
37/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerman/maidon / kauramaidon ja sokerin saa samaan hintaan.

Virossa kahviloissa on usein eri hinta mustalle ja maitokahville. Noin 0.50-1.00 euron ero. Onko siellä maitokahvin saaja törkeä lokki ja colt digger? 

Vierailija
38/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri teki noin. Maksoin aterian ja pullakahvit oli jälkkäriksi. Pulla ei kelvannut, joten köyhä kaverini maksatti minulla erikseen suklaaleivoksen. Seuraavalla kerran mennään kävelylle...

Vierailija
39/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa tarjoaa sinulle limpparin jos annat vasun takaisin!

Vierailija
40/42 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ottaa kahvin (2,90€) niin silloin ei kannata ottaa kaakaota ja jotain paninia mikä lie (14,70€). 

Sanoisin, ettei kannata ottaa myös vissyä/limpparia, vaikka se olisi halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän