Millä se uniongelma sitten lähti?
Kommentit (9)
Fyysisellä työllä ja tekemällä pelkkää iltavuoroa tai tekemällä työtä missä on liukuva työaika. Poistamalla ihan kaikki vähääkään stressiä aiheuttavat tekijät elämästä. Kaiken yksinkertaistaminen ja lähes täydellisen hetkessä elämisen mahdollistaminen. Sinänsä helppo toteuttaa kun ei ole lapsia tai muita vastuita kuin minä itse.
Iltavuoro ja liukuva työaika siksi että ei ollut painetta nukkumisesta ja on rentouttavaa kun tietää että ei haittaa jos valvotuttaa. Fyysinen työ on ainoa asia mikä mulla poistaa mentaalinen ylivireyden. Ei mikään rentoutuminen tai muut keinot ole ikinä auttaneet, ainoastaan se että väsytän itseni aivan täysin ruumiillisesti.
Eksträboonuksena vielä, jos mahdollista, niin fyysinen tai henkinen läheisyys oikeasti Turvallisen ja luotetun ihmisen aina jossain kohtaa päivää tai aina välillä. Ja tässä kohtaa voisi mennä melkein seuraavaan aiheeseen eli jos et tiedä mikä mättää ja miksi vireystilan säätelyssä on vikaa, niin tutki asiaa, en sano että aina on taustalla jotain pitkäaikaista kuormaa mikä aiheuttaa levottomuutta ja kyvyttömyyttä rauhoittua, mutta todennäköisesti on.
Näitä olosuhteita ei ole helppo rakentaa mutta valvottuani ihan hitosti päätin että nukkuminen on tärkein asia.
Minulla tulee talviaikaan unettomuutta kun ei ole fyysistä rasitusta kuten kesäaikaan. Nukahdan kyllä heti mutta uni jää lyhyeksi.
Vessassa hyppääminen myös häiritsee unta. Ei saisi juoda mitään iltaisin ja tuntuu ettei sekään auta.
Toimi Kankaanniemen metodeja käyttöön, niin uni maittaa.
Vierailija kirjoitti:
Toimi Kankaanniemen metodeja käyttöön, niin uni maittaa.
"N*ssittuna nukkuisit paremmin"😆
Ei uskoisi ihan heti KD:n kansanedustajan laukomaksi.
Kovalla ruumiillisella työllä ja pitämällä itsensä kiireisenä. Ehkä myös itsestään ajan kanssa vuosia kestäneiden ongelmien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisellä työllä ja tekemällä pelkkää iltavuoroa tai tekemällä työtä missä on liukuva työaika. Poistamalla ihan kaikki vähääkään stressiä aiheuttavat tekijät elämästä. Kaiken yksinkertaistaminen ja lähes täydellisen hetkessä elämisen mahdollistaminen. Sinänsä helppo toteuttaa kun ei ole lapsia tai muita vastuita kuin minä itse.
Iltavuoro ja liukuva työaika siksi että ei ollut painetta nukkumisesta ja on rentouttavaa kun tietää että ei haittaa jos valvotuttaa. Fyysinen työ on ainoa asia mikä mulla poistaa mentaalinen ylivireyden. Ei mikään rentoutuminen tai muut keinot ole ikinä auttaneet, ainoastaan se että väsytän itseni aivan täysin ruumiillisesti.
Eksträboonuksena vielä, jos mahdollista, niin fyysinen tai henkinen läheisyys oikeasti Turvallisen ja luotetun ihmisen aina jossain kohtaa päivää tai aina välillä. Ja tässä kohtaa voisi mennä melkein seuraavaan aiheeseen eli jos et tiedä mikä mättää j
Omassa tuttavapiirissä ei oikeastaan ole ketään joka sanoisi parantuneensa pitkäaikaisemmista uniongelmista siten että nykyään nukkuisi kuin tukki.
Todella kova jokapäiväinen fyysinen työ saattaa olla ainoa suht varma konsti, harvat sitä kuitenkaan kokeilevat.
Varmaan ylivireystilan laukaisulla. Kivoja nämä tee tilaus jos haluat lukea tyyppiset artikkeli.