Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalando ei palauta rahoja

Vierailija
14.10.2024 |

Onko kellään kokemusta siitä että Zalandolta ei tahdo saada palautetun tuotteen jälkeen rahoja takaisin?

Maksoin tilaukseni verkkopankin kautta. Tuote tuli mutta jouduin sen palauttamaan. Ohjeissa luki että raha palautetaan maksutilille. No koskaan ei kuulunut mitään kunnes yksi päivä rupesin laskemaan että taitaa olla kuukausi palautuksesta. Kyselin perään ja vastasivat ettei heillä ole tilinumeroani. Valehdellaanko heidän verkkosivulla?? Tulee kusetettu olo.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole tilinumeroa niin mihin palauttavat ? Toimi ohjeiden mukaan niin ei tule ongelmia. Vaikka maksat suoraan tililtä vastaanottaja ei näe koko tilinumeroa

Vierailija
2/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa maksa vasta kun päätät pitää tuotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valehtele. Teitkö palautuksen netissä? Siellä kuuluu täyttää pankkitilin numero joka kerta, kun palauttelet. 

Vierailija
4/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne näkee tilin mistä raha on tullutpitkittävät vain prosessia

Vierailija
5/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on jo käyttänyt sun rahat juhlimiseen. Ei ole mitä palauttaa.

Vierailija
6/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Zalandosta jo aikoja sitten huonoja käyttökokemuksia ja nimenomaan rahanpalautukseen liittyen. Jätin tilauksen tekemättä!

Vierailija
7/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palauttanut monta kertaa ja rahat ovat tulleet takaisin noin parissa viikossa.

Vierailija
8/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne näkee tilin mistä raha on tullutpitkittävät vain prosessia

Niinno sinne pitää silti ilmoittaa se tilinumero mihin haluat palautuksen...

Toimi ohjeiden mukaan.

Vierailija
9/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan aina laskulla.

Vierailija
10/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilatkaa höhlät luottokortilla tai laskulla, eipä tule tuollaisia ongelmia.

Vierailija
11/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut mitään ongelmia zalandon kanssa. Palautukset toimii ja rahat tulee nopeasti. Sinne pitää ilmoittaa tilinumero, ilman sitä ei saa rahoja. Ja joka kerta jokaiseen palautukseen pitää ilmoittaa tilinro, mikä on outoa. Mutta ehkä he eivät pidä niitä tietoja rekisterissä.

Vierailija
12/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet palautuksen netissä ja täytät tilinumeron mihin palautuksen haluat. Ilmeisesti olet vain tunkenut sen paketin takaisin, mikset lue palautusohjeita. Katso onko summa tullut nyt hyvityksenä asiakastilillesi. Eli asiakastilille ei tilille.

Vierailija
13/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asiakastili? Eikö raha palauteta pankkitilillekuulostaa hämärältä

Vierailija
14/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että toimii samoin kuin Boozt. Tilinumero tai luottokorttinumero täytyy ilmoittaa palautusta netissä tehdessä. Rahat palautuu parin viikon kuluttua. Itsekin kyselin perään ekan palautuksen jälkeen sain vastauksena että prosessoitavana vielä. Itse asiassa muistaakseni Booztin tilausta ja palautusta pystyy seuraamaan netissä ilman sovellustakin. Ehkä Zalandolla sama?

Vierailija
15/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pikamuodin ostelijalle, ehkä nyt opit hieman vastuullisuutta ja ostat laadukkaat kotimaiset vaatteet ihan kivijalkakaupoista

Vierailija
16/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo minustakin vähän sneekyä että rahat jää vain palauttamatta ellei itse kysele perään. Ei ainakaan lisää hyvää asiakaskokemusta

Vierailija
17/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain palautuksesta rahat ilman mitään ongelmia n. viikon sisällä. Maksoin ostokset luottokortilla.

Vierailija
18/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin luottokortilla ja kun palautin tuotteen, summa oli hyvitetty luottokortille parin päivän päästä siitä, kun olin saanut viestin, että tuote on palautunut heille.

Vierailija
19/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole ollut koskaan aiemmin ongelmia Zalandon kanssa mutta nyt on. Zalandon asiakaspalvelu kertoi että rahojen hyvityksen syynä on 16.10.2024 ollut järjestelmäbugi, jonka mukaan heillä näyttää, että rahat on palautettu vaikkei näin ole. Tämä ongelma koskee pankki-ja luottokortilla kuin  tehtyjä ostoja, tiedän koska perheestämme on tehty ostoja/palautuksia molemmilla maksutavoilla. Vika ei koske kaikkia palautuksia, mutta meille on nyt molemmat hyvitykset tekemättä. Nyt kun hoksasin tämän ketjun onkin mielenkiintoista huomata, että ketjun aloittaja kertoi täällä ongelmasta jo 14.10. (jolloin palautushyvitys oli hänellä kohtuullisesti myöhässä) ja nyt Zalando kertoo että 16.10. järjestelmävirhe olisi tässä syynä. Olen soittanut asiakaspalveluun 28.10. sekä 8.11. eivätkä ole pystyneet sanomaan milloin hyvitys tulisi tilille. Taitaa olla vähän laajempi bugi kuin mitä kertovat.

Vierailija
20/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan tässä asiassa ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi