Orgasmiherkkä Nainen.
Nuoruusvuosilla tapailin 17 vuotiasta tyttöä. Olin itse jo täyttänyt 18 vuotta tuohon aikaan. Vieläkin muistelen marjoa, ei tarvinnut kun hieroa housujen läpi kun laukesi puhumattakaan kun sormetti paljaalta. Hän oli todella märkä aina, suorastaan valui ja sai useita orgasmeja. Ajattelin joskus että häneltä lähtee taju kun oli niin rajuja tulemisia. Hän jännittyi ja ihan tärisi joskus näytti että silmät kääntyy väärinpäin päässä. Voi noita nuoruuden hetkiä naimisesta puhumattakaan. Marjo olisi todennäköisesti vaimoni mutta jäi 18 vuotiaana valitettavasti rattijuopon yliajamaksi.
Kommentit (18)
Tosi fiksusti kirjoitettu kuolleesta rakkaastasi. Oikeen syvältä sydämestä tullut tunteikas kertomus.
Vaimo on todella herkkä. Kolme minuuttia ensimmäiseen orkkuun ja seuraava puolen minuutin päästä. Oikealla tekniikalla squirttaakin. Kolikolla toinenkin puolensa. Toisen orkun jälkeen ei kestä koskea paikkoihin, joten pitkälliset nautiskelut jää kyllä tekemättä. Tai pitää aina palautua. Onhan tämä silti melkoinen lottovoitto.
On todella hieno kun nainen on orgasmiherkkä. Yksi tälläinen on aikoinaan sattunut kohdalle..
Ei ole aina hienoa, oma tulee pelkästään panemallakin muutamassa minuutissa, eikä siksi viitsi nähdä hitustakaan vaivaa seksin eteen.
Ymmärrän miksi Hugh Grant aikoinaan petti Elizabeth Hurleytä ilotytön kanssa suikkarilla, ei hänkään varmaan kotona moista kohtelua saanut.. 😫
Saan sarjaorgasmeja kun mieheni nuolee minua. Ensimmäinen tulee jo muutaman lipaisun jälkeen, sitten monta peräkkäin. Sitten itse aktissakin voin tulla useasti. Olen joskus miettinyt etttä olen varmaan jotenkin erillainen. Nautin kyllä suunnattomasti kun tulen usein ja jälkeen päin on mahtava olotila. Miisa 32.
Vierailija kirjoitti:
Saan sarjaorgasmeja kun mieheni nuolee minua. Ensimmäinen tulee jo muutaman lipaisun jälkeen, sitten monta peräkkäin. Sitten itse aktissakin voin tulla useasti. Olen joskus miettinyt etttä olen varmaan jotenkin erillainen. Nautin kyllä suunnattomasti kun tulen usein ja jälkeen päin on mahtava olotila. Miisa 32.
Ollaan aikalailla samanlaisia. Suuseksillä tulen useammankin kerran jos mies jaksaa nuolla ja etenkin sormettaa samalla. Saan useamman orgasmin myös panemalla ja ensimmäinen tulee nopeastikin jos panoa ennen saan suuseksiä. Orgasmeista nautin eikä niiden välillä tarvita lepotaukoja, mutta useamman orgasmin seksin jälkeen olo on raukea, jopa väsynyt. Kimppaseksin jälkeen voisi käydä nukkumaan. N28
Miehenä vastaan vaikka en tiedä omakohtaisesti tietenkään naisen orgasmista. Nykyinen ja tätä aiempi naisystäväni ovat erittäin orgasmiherkkiä..ja aiempi oli vielä herkempi. Mutta kummatkin sanoivat että sitä pystyy harjoitella jotenkin. Tällaisia ei ole aiemmin ollut vastassa mutta nykyinenkin jo 10 vuotta saanut aina nopeammin kuin minä ja usein useamman kerran ennenkuin itse laukean. Ja ei minullakaan mitään varttia mene.
Mulla on täysin sama "ongelma".
Puolisko on erittäin herkkä. Muutaman orkun jälkeen ei tosiaan kosketella enää pimpasta. Ja joskus ekakin on niin kova että pitää olla tauko. Joskus kun itsellä kestää tulla niin jää saamatta. Pitäisi olla kuulemma kolmen kimppa että itsekin saisin jos ei hän pysty jatkamaan.
Mutta jos en saa niin hoitaa minun tarpeen käsin ja suulla. Ei huono ja en valita.
Tuttavani tunsi aikoinaan naisen, joka sai orgasmin jo siitä, kun häntä otti kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tunsi aikoinaan naisen, joka sai orgasmin jo siitä, kun häntä otti kädestä kiinni.
Mä tunsin naisen, joka sai kun tuijotti hetken silmiin. Varsinkin jos istuin yksisarvisen lohikäärmeen selässä!
Kokemukseni mukaan orgasmiherkkä nainen haluaa enemmän seksiä, mikä on täysin ymmärrettävää. Molempia ääripäitä on tullut vastaan. Orgasmiherkimmät naiset ovat saaneet nopeasti, helposti ja useita orgasmeja. Melkein kaikki tavat heidän tyydyttämiseensä ovat olleet ns. toimivia.
Toisessa ääripäässä nainen saa ainoastaan tunnin suuseksin jälkeen, jos kaikki on mennyt ns. oikein.
M42
Vaimoni tulee myös useasti kun rakastelemme. Mielestäni kaunis asia.
Kuvittelin aiemmin, että vaimoni on hidas dieseli lämpenemään ja saamaan orgasmeja. Nyttemmin ymmärtänyt, että hän onkin ollut aina aika herkkä saamaan. Sain nuoresta lähtinen hyvän nuolemisen jälkeen yhdynnässä muutamassa minuutissa. Jos ei saanut 5min sisään yhdynnässä ei saanut ollenkaan, eikä enää millään. Mutta onneksi sai käytännössä joka kerta. Sai aina vain yhden todella rajun, mutta pystyi ja halusi jatkaan vielä sen jälkeen toisessa asennossa, jos en itse vielä tullut. Saanut aina joka kerta suuseksilläkin jos on halunnut loppuun asti. Toisinaan meni 15-30min suuseksiin, ennen kuin tuli. Nykyisin tullut jo muutamassa minuutissa, eli aika herkästi, eikä ole koskaan edes tarvinnut miettiä, ettei saisi orgasmia. Pitää varmaankin paikkansa, että herkästi orgasmin saavat naiset haluavat paljon seksiä. Vaimokin on halunnut seksiä ja orgasmejaan joka viikko kohta 50 vuotta. Tulee nykyisin kiukkuiseksi jos ei saa orgasmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi fiksusti kirjoitettu kuolleesta rakkaastasi. Oikeen syvältä sydämestä tullut tunteikas kertomus.
Epäironisesti tämä.
Vaimoni on tällainen. Riittää kun vähän hieroo, imee tai nuolee rintoja, ja vähän hieroo haaroväliä housujen päältä, niin saa ensimmäisen. Eli useimmiten ennen naintia esileikin (hänelle tuo ei liene esileikkiä, kun saa orgasneja) aikana saa 2-3 orgasmia.
Kuopion Puikkarissa nuorempana eräs Daami hitaita tanssiessamme, reiteni hänen reisien välissä, alkoi painelemaan määrätietoisemmin ja hetken kuluttua valahti käsivarsilleni. Hetken toivuttuaan pyysi anteeksi, johon vastasin jotta mielestäni tämä oli ihaninta mitä tanssilattialla voi tapahtua.
Aamuyöstä päädyimme torille jutskailemaan ja toripöytää vasten sitten päästi minut sisäänsä. Ei siinä kauaa mennyt kun tulin ja hän tuli toisen kerran. Siitä sitten läksimme kumppaneidemme luokse ja jonkun miehen vaimo siis on aika orgasmiherkkä.. 😍
Surullinen tarina. Kauniit muistot jäivät sinulle. Toivottavasti löydät onnen jonkun toisen kanssa.
Naisena olen kateellinen tuollaisesta ilmiömäisestä orgasmikyvystä. Miten se voikin olla niin helppoa toisille ja niin mahdottoman vaikeaa toisille.