Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
naurattaa aina tämä kateus selänteitä kohtaa
miljonääri, stanley cup-voittaja, 4 valkoihoista lasta
Ei ole sen arvokkaampia ihmisiä kuin kukaan muukaan. Ei raha, seiskajulkisuus tai joku kusinen pokaali saa ainakaan minua arvostamaan jotain kusipäätä yhtään sen enempää kuin ketään tavan pulliaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jääkiekkoilijat voisivat kyllä pysyä heterolinjalla, vaikka kuinka Hesari ja woke painostavat...
Vain persu ajattelee näin tyhmästi. Ihan kuin oman seksuaalisen suuntautumisen voisi valita
Ei mielenterveysongelmiakaan voi valita. Kuten sitä esimerkiksi, että näkee persuja kaikkialla, kokoajan, ja vielä mölisee ääneen harhojaan.
On äärettömän surullista, että ihminen on sellaisessa tilassa, ja vieläpä sairaudentunto puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuusikymppiset lääkärit on ihmiskunnan pelottavin ja vaarallisin ryhmä.
Milläs perusteella leimaat meidät ihmiskunnan pelottavimmaksi ja vaarallisimmaksi ryhmäksi? Onko sinulla dataa väitteesi tueksi? Sillä, että yksi teki? Aika loukkaava ja törkeä kommentti. T. 60-vuotias lääkäri, joka on koko ikänsä auttanut ihmisiä
Tämä tappajalääkäri on ilmeisesti maksanut veroja Suomeen, mutta jotenkin tulee mieleen, että voisi ainakin minun puolestani suorittaa vankeutensa kotimaassaan. Tuli tänne tappamaan suomalaisen nuorukaisen. Ei tunnu oikealta, että maksetaan vielä hänen kallis vankeusrangaistuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen arvokkaampia ihmisiä kuin kukaan muukaan. Ei raha, seiskajulkisuus tai joku kusinen pokaali saa ainakaan minua arvostamaan jotain kusipäätä yhtään sen enempää kuin ketään tavan pulliaista.
meneepäs selänteiden menestys sulle tunteisiin
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun ex lätkä homon kuolema.
Tietenkin jokainen aikuinen päättää itse, mutta luonnollisesti myös kantaa päätöstensä seuraukset itse. Sen sijaan sitä kai tässä enemmänkin on peräänkuulutettu, ettei mediassa pitäisi ylistää ja normalisoida tällaisia ison ikäeron suhteita eikä muitakaan pienen marginaalin elämäntyylejä. Näistä ei ylipäätään pitäisi edes tehdä juttuja, ei puolesta eikä vastaan.
Nämä kun valitettavasti riittävän usein toistettuina aikaan saa sen, että sitä aletaan pitää ihan normaalina ja jopa tavoiteltavana ihanteena vaikka se oikeasti ei ole erityisen hyvä juttu kenellekään. Ja niille joille se on, he kyllä osaavat ja uskaltavat elää omalla tavallaan ilman tämä glooriaakin.
Jaa, siis sinun mielestäsi tämä murhana tutkittu juttu johtui siis suuresta ikäerosta?
Erehdyin Ylilaudalle, keskustelu on täysin sairasta. Onko kaikki siellä psykoosissa vai onko niin että mielisairaimmat vetävät muut mukanaan? Uskomatonta kommentointia.
Minfoa en ole edes avannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tappajalääkäri on ilmeisesti maksanut veroja Suomeen, mutta jotenkin tulee mieleen, että voisi ainakin minun puolestani suorittaa vankeutensa kotimaassaan. Tuli tänne tappamaan suomalaisen nuorukaisen. Ei tunnu oikealta, että maksetaan vielä hänen kallis vankeusrangaistuksensa.
Voitaisiin lähettää Breivikin sellikaveriksi.
Dom meni liian pitkälle.
Toivottavasti saa elinkautisen.
Surettaa kyllä. Ja pistää vihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä murhasta epäillyllä (myös milonääri, muttei stanley cup-voittaja) on vain 3 valkoihoista lasta?
Vierailija kirjoitti:
Groomausta tapahtuu ihan koko ajan. Monet on menettäneet jos ei henkeään niin ainakin mielenterveyden. Kannattaa puhua nuorille ja varoittaa suhteista itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa!
Joo, kokemusta on. Mielenterveys meni ja melkein henkikin monesti heikentyneen mielenterveyden takia. Sentään elossa. Tällaisia suhteita ei pidä normalisoida. Kyllä se on sairasta jos viisikymppinen aloittaa suhteen jonkun hädin tuskin täysi-ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
etu sivun uutinen norjassa ,
Kuuluisuus kotimaassa ehkä hivelee ampujan egoa, jos on narsistinen persoonallisuus. Olen kuuluisa. Ei huono!
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin Ylilaudalle, keskustelu on täysin sairasta. Onko kaikki siellä psykoosissa vai onko niin että mielisairaimmat vetävät muut mukanaan? Uskomatonta kommentointia.
Minfoa en ole edes avannut.
Siellähän ne mielisairaat on yliksellä. Aina jo sinne erehtyy pettyy vähän lisää ihmiskuntaan.
Parilla oli ikäeroa 37 vuotta. Puhakka kertoi kohdanneensa ennakkoluuloja ikäeroon liittyen.
Aika moni on kysynyt, että onko hän mun isä.
Totta kai ymmärrän, että ihmiset saattavat ajatella näin. Sitten me kerrotaan, että ei, se on mun puoliso.
Puhakka kertoi, että esimerkiksi hotelleissa heille saatettiin ehdottaa yhteiseen huoneeseen kahta eri sänkyä. Tuollaiset tilanteet Puhakka otti huumorin kannalta. Sen sijaan suhteen arvostelemisesta hän ei pitänyt ja sanoi olevansa valmis pitämään puolensa näissä tilanteissa.
Jos joku tietoisesti yrittää mua vaikka satuttaa sillä, että arvostelee meidän suhdetta jollain tapaa niin siitä en pidä. Silloin olen valmis taistelemaan ja kerron oman mielipiteeni asiasta. Sitä on tosi vähän onneksi ollut.
Puhakka myönsi, että hänen lähipiirilleen ikäero oli aluksi iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi 19 poika ryhtyy suhteeseen 56 homopapan kanssa?
Oliko hällä huono isäsuhde. Ehkä etsi isän korviketta
Ja raha.
Niin. Nuoret, jotka alkavat suhteisiin huomattavasti vanhempien kanssa ovat yleensä traumatisoituneita, seks.hyväksikäytettyjä yms. Siksi hyviä uhreja psykoille/narskuille saalistajille.
osa tietysti myös rahan perässä, jolloin nuori voi itsekin olla narsku/psyko
No Johanna vaikuttaa edelleen hädin tuskin aikuiselta. 35 vuoden ikäero. Suhteen alkaessa Johanna tainnut olla lähempänä kahta kuin kolmea kymmentä.