Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
4781/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi mistään. Suomessa syntyneenä ja eläneenä uskon, ettei kuitenkaan yleisestikään pidetä tyypeistä, jotka joko valitsemattoman tai valitun tien jälkeenkin kuvittelevat olevansa perusteetta muiden yläpuolella? Veikkaan, että tämä epäilty ei kestä muiden päättämää/ohjaamaa eloa. Siitä, uhrin&epäillyn instagramin, sekä tapahtuneen tuoman kokonaisuuden mielikuva. Ehkä hyvinkin väärä. 

Vierailija
4782/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerta tee biksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään uskossa olevaa? Haluaisin kysyä, että voiko Janne päästä taivaaseen vaikka on homoseksuaali? Minä toivon niin koska tuntuu niin epäreilulta että hänen elämänsä päättyi näi

----

Totta kai homoseksuaalit pääsevät taivaaseen. Jokainen katuva saa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä uskovaiselta ihmiseltä.

Mutta sitten seuraa myös elämän parannus, joka on uskon hedelmä.

Vanhoillislestadiolaista harhaoppia. VL asettaa itsensä Jumalan asemaan..m

Vierailija
4784/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakohan vankilassa rauhassa homostella

Vierailija
4785/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurimmalla osalla vanhoista homoista on ikäisensä tai 10 vuotta vanhempi tai nuorempi mies. Ei todella suuren ikäeron suhteet homoillakaan yleisiä ole."

Jep. Pitää muistaa se, että homoseksuaaleja on määrällisesti vähän, eli todella rajallinen deittipooli, joten kaikki kriteerit täyttävää kumppania ei välttämättä löydy aina omasta ikäluokasta.

Vierailija
4786/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa tuo miesparien elämä.

Vierailija
4787/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on ollut Rolfille ikäänkuin omaisuus. Rolf on ollut ns menestyjä koko ikänsä. On ollut rahaa, ulkonäköä ja vientiä. 

Mutta sitten Jannesta tuli aikuinen ja Rolf taas alkoi lähestyä eläkeikää. Testosteronitaso laski. Hän harmaantui. Hän muutti maahan jonka kieltä hän ei hallinnut. Kun Janne halusi erota niin Rolf tunsi että hän menettää kaiken hallinnantunteen. Ja niin hän menettikin, jopa ihmisyytensäkin. Hänestä tuli peto. 

Ulkonäköä ja vientiä??? Missähän kivenkolossa se ulkonäkö on, kun ei osu minun silmiini? Kuiva kapakala, jolla iso nenä vinos

----

Tämä Nordmo näyttää olevan hyvännäköinen mies. Varmaan ollut uskomattoman hyvännäköinen nuorempana.

Sitä on turha kiistää 

Vierailija
4788/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kerta tee bi--

---

Kerta?

Hänellä on 3 lasta 

Vierailija
4789/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltäköhän turska näytti nuorena

Vierailija
4790/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaimosta kuvaa

Vierailija
4791/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää puhakan pojan puolesta. Vanhan hint.tarin takia joutui poikapolo helvettiin ja ikuiseen kadotukseen.

Vierailija
4792/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään uskossa olevaa? Haluaisin kysyä, että voiko Janne päästä taivaaseen vaikka on homoseksuaali? Minä toivon niin koska tuntuu niin epäreilulta että hänen elämänsä päättyi näi

----

Totta kai homoseksuaalit pääsevät taivaaseen. Jokainen katuva saa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä uskovaiselta ihmiseltä.

Mutta sitten seuraa myös elämän parannus, joka on uskon hedelmä.

Vanhoillislestadiolaista harhaoppia. VL asettaa itsensä Jumalan as

----

Kuuluuko kirkkoon ja oletko lukenut Lutherin teoksia,?

Puhuvat siitä, että Suomessa on LUTERILAINEN kirkko 

Jos luterilaisessa uskonnosta puhutaan, vanhoillislestadiolaisuus on juuri se puhdas luterilainen usko.

Ja nimenomaan VL - uskossa jokainen katuva saa uskoa kaikki synnit anteeksi. Ks. Raamatusta. VL on todellakin raamatullinen usko.

Sen sijaan tiedätkö, miten käy i s l a m i n u s k o s s a homoille?

He saavat kuolemantuomion.

Tämä on kylmä totuus 

Vierailija
4793/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Janne, sä sanoit mulle talvella et lähe pois väkivaltaisesta suhteesta ennenku on liian myöhäistä ja sattuu jotain. Mä pääsin pois ennenku sattu mitään, oon niin (pahoillani?). Hyvää taivasmatkaa (...), nähdään vielä ja (...) Kiitos kaikesta <3"

Tuollainen viesti jätetty kuistille. Sydän murtuu.

Vierailija
4794/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmathan on periaatteessa keski ikäisiä

Laura Teriön Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradian Psykaa-blogissa aikuisuus ja keski-ikä asetetaan ikävuosiin 2330, mutta tämä ikäkausi jatkuu 65-vuotiaaksi asti. Tämän jälkeen alkaa vanhuus.

Vierailija
4795/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ihminen ketä harrastaa anaaliyhdyntää ei ole millään tasolla normaali

Vierailija
4796/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää puhakan pojan puolesta. Vanhan hint.tarin takia joutui poikapolo helvettiin ja ikuiseen kadotukse

---

Jumala on tuomari.

Kuitenkin jokaisen meistä on tehtävä parannus täällä vielä ajassa.

Vierailija
4797/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tapaus mutta huippukiekkoilija uhri ei ollut.

Palstainkkelien tulokulmat tähän tragediaan:

1) Janne ei ollut mikään huippukiekkoilija!

2) Kuka rassasi kenenkin rööriä, miten päin ja miten usein?

3) Tässä Joni Hesselgrenin videossa...

4) Ketä Rolf kairaa vankilassa, vai kairataanko Rolfia?

Jotenkin surullinen mielenmaisema näillä Suomen miehillä ja pojilla.

Vierailija
4798/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Janne, sä sanoit mulle talvella et lähe pois väkivaltaisesta suhteesta ennenku on liian myöhäistä ja sattuu jotain. Mä pääsin pois ennenku sattu mitään, oon niin (pahoillani?). Hyvää taivasmatkaa (...), nähdään vielä ja (...) Kiitos kaikesta <3"

Tämä iski kyllä kovaa. 

Vierailija
4799/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh jäi yksi lause kesken. Tässä uudestaan:

"Janne, sä sanoit mulle talvella et lähe pois väkivaltaisesta suhteesta ennenku on liian myöhäistä ja sattuu jotain. Mä pääsin pois ennenku sattu mitään, sä et. Oon niin (pahoillani?). Hyvää taivasmatkaa (...), nähdään vielä ja (...) Kiitos kaikesta <3"

Tuollainen viesti jätetty kuistille.

Vierailija
4800/5794 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vanhassa pariskunnan haastatteluvideossakin netissä tulee tuosta R:sta aika ikäviä asioita esille. Hän on heistä se, joka suuttuu helpommin, vaatii enemmän huomiota, on sotkuisempi, on sosiaalinen perhonen. J sanoi ekana rakastan sua, J pyytää ekana anteeksi, jos on ollut erimielisyyttä, J on romanttisempi. 

Tuo on varsin tyypillistä lapselle/nuorelle suhteessa dominanttiin vanhempaan/vanhukseen. Rollaattori on myös kasvanut eri maailman aikaan - näillä on monta sukupolvea välissä. Koulussa opetettu eri asioita, lainsäädäntö ollut erilainen. Rasittavan lapsellista ja puusilmäistä kommentointia täällä

Oikeasti? Ihan löytyy instasta jannepuhakka jossa tämä uhrin ja epäillyn tekemä klippi! Sen mukaan uhri kyllä oli molempien mielestä se joka ensin pyysi anteeksi, oli romanttisempi ja epäilty oli taas sotkuisempi, sosiaalisempi ja huomionhakuisempi, vaikka vanhempi. Minä rollaattorin ikäinen ja tiedän mitä minun aikaan koulussa opetettu, mikä ollut lainsäädäntö jne, mutten koe haasteita elää nyky-yhteiskunnassa sen säännöillä vieläkään. 

Ketju on lukittu.