Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiko miehesi henkisen pettämistä anteeksi?

Vierailija
13.10.2024 |

Antaisiko anteeksi salaiset viestittelyt yms.?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi. Meni vuosia saada luottamus takaisin. Sen jälkeen mies on murentanut luottamusta uudelleen olemalla salaileva puhelimensa kanssa. Tätäkin jatkunut vuosia. Hän on kuitenkin hyvin rakastava mua kohtaan ja meillä on hyvää seksiä ja läheisyyttä ja onnellinen lapsiperhe-elämä. Mutta jotain siellä puhelimessa on, mitä mä en saa nähdä. No, mä olen myös nykyään kova flirttailemaan työkaverini kanssa, joskus "läpällä" laittelemme kuumia viestejä toisillemme. Olen siis alkanut ottamaan parisuhteemme vähän vapaammin ja enää en edes järkyttyisi jos jäisi jostain pettämisestä kiinni, koska olen sen jo arvannut. 

Vierailija
22/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen pidä antaa anteeksi katunaisen toimintaa. kyseessä on luottamuksen väärinkäyttö, eikä suhdetta voi olla ilman luottoa toiseen. mutta horottele rauhassa, jos miehesi antoi anteeksi. se on kaappihomppi ja vässykkä, eikä siis mies ollenkaan. toki sinä olet paljon pahempi tapaus ja toivon sinulle yksinäistä vanhuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suhteista kaatuisi tähän. Ei ole totta että yli 50 prosenttia ihmisistä ovat aina uskollisia. Pettäminen tavalla tai toisella älypuhelinaikana on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
24/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antanut. Lähdin, ja nyt on mies joka ei edes vilkaise muita naisia.

Oletko anteeksiantamaton ja itsekäs ihminen? Voi puolisollasi ajat muuttua aika tukalaksi jos tekee sinun mielestäsi jonkun virheen. Otan osaa miehesi puolesta, jos näin käy ja teet hänen elämästään tukalaa, todella tukalaa.

Olet lähimmäisesi kyttääjä ihmistyyppinä.

Vierailija
25/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. sika ulos ja uusiin naimisiin. hyi että tuollaiset petturit on oksettavia. julkinen häpeäpaalu sellaisille ja ihmiset saisi niitä kivittää tomaateilla ja pakasteherneillä. sitten ajetaan ulos kaupungista aasin selässä, ja vielä päälle sylkien. hyi mikä lumppu

Vierailija
26/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millaista pettämistä?

Kerran olen antanut henkisen pettämisen anteeksi (viestitteli seksuaalissävytteisiä toiselle henkilölle).

Toista kertaa en anna anteeksi. Olen uskollinen, mutta en mikään kynnysmatto.

T: Tuntematon 

Vierailija
27/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän antaa parhaani mukaan anteeksi. Tiedostan että stressi ja muut ongelmat aiheuttivat naiselleni tarpeen henkiseen pettämiseen. Mutta hemmetin vaikeaa tämä on. 

Ei tarvitse isoja triggereitä niin kaikki palaa mieleen.

Vierailija
28/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko anteeksiantamaton ja itsekäs ihminen? Voi puolisollasi ajat muuttua aika tukalaksi jos tekee sinun mielestäsi jonkun virheen. Otan osaa miehesi puolesta, jos näin käy ja teet hänen elämästään tukalaa, todella tukalaa.

Olet lähimmäisesi kyttääjä ihmistyyppinä.

Se pettäjähän on tuossa itsekäs henkilö, joka odottaa, että se puoliso muuttuu kynnysmatoksi ja "antaa anteeksi"

Vierailija
29/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat, vaikka sulta ei mitään kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän