Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta naisesta tulee itsestäänselvyys aviomiehelle?

Vierailija
13.10.2024 |

Kysymys tuli otsikossa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsestäänselvästä. Jos sanoo aina joo ja on kaikin puolin hyvä

Fiksu mies arvostaa itsestäänselvää yhtä lailla kuin autoaankin: huoltaa sitä, kohtelee sitä kunnioittavasti. Jopa varakas kohtelee autoaan hyvin, sillä tietää myyvänsä sen

Eli ongelma ei ole itsestäänselvyys, vaan naisviha

Vierailija
2/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta, joka tekee liikaa miehen puolesta: pesee aina pyykit, kokkaa, suunnittelee aina yhteiset tekemiset... Ja miehen ei tarvitse eväänsä liikauttaakaan, kaikki tulee valmiina, niin kuin lapsuudenkodissa aikoinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta, joka tekee liikaa miehen puolesta: pesee aina pyykit, kokkaa, suunnittelee aina yhteiset tekemiset... Ja miehen ei tarvitse eväänsä liikauttaakaan, kaikki tulee valmiina, niin kuin lapsuudenkodissa aikoinaan. 

Juuri tämä. Mies lakkaa arvostamasta eikä viitsi antaa mitään takaisin. Pahimmillaan alkaa vähitellen kohdella halveksien. 

Vierailija
4/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarista.

Ei miestä kiinnosta naisessa oikeasti kuin seksi ja tekee siksi kaiken sen eteen että saa. Jos ei saa niin loppuu se naisen eteen työskentely.

Vierailija
5/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Mies lakkaa arvostamasta eikä viitsi antaa mitään takaisin. Pahimmillaan alkaa vähitellen kohdella halveksien. 

Mulle kävi näin. En tiedä, miten saisin miehen taas haluamaan olla mun kanssa. Eikä sekään ole kivaa madella.

Vierailija
6/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tollanen nainen olis rasite. En jaksais hetkeäkää kun toinen toheltaa keksien jatkuvasti tekemistä. Lopettais moiset ja ottais suihin mieluummin.

Vierailija
7/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta, joka asettaa miehen oman hyvinvointinsa edelle. Tähän siis liittyy tuo miehen paapominen, kokkaaminen, siivoaminen, kalsareiden peseminen, ylipäätään kaikenlainen äidillinen puuhastelu ja oman elämän unohtaminen. Myös se, jos nainen on enemmän seksin perään kuin mies. Ei miestä kiinnosta, jos nainen on halukkaampi kuin hän itse.

Vierailija
8/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta, joka asettaa miehen oman hyvinvointinsa edelle. Tähän siis liittyy tuo miehen paapominen, kokkaaminen, siivoaminen, kalsareiden peseminen, ylipäätään kaikenlainen äidillinen puuhastelu ja oman elämän unohtaminen. Myös se, jos nainen on enemmän seksin perään kuin mies. Ei miestä kiinnosta, jos nainen on halukkaampi kuin hän itse.

Paapomista mies ei oikeasti halua. Naiset vois tän jo uskoa.

Seksistä pitävän naisen haluavat varmasti. Ottaisin ilomielin naisen joka haluaisi vähintää yhtä paljon kuin minä. Kerran minulla oli naisystävä joka halusi minua enemmän niin annoin sitten enemmän, viikon päästä hällä oli pakko jo vähentää kun ei paikat meinannu kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi