Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa liittymän vaihto DNA?

Vierailija
13.10.2024 |

onko teidän mielestä parempi vaihtaa DNA vai pysyä Elisassa???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion johonkin vaihtaa. Joko Telia tai Moi. Elisalta niin huono tarjous vaikka olen ollut asiakas monia vuosia. 

Vierailija
2/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihdat internet nopeuden takia niin se nopeus riippuu siitä missä on lähin tukiasema. Lähin on nopein, ei aina ole tällä tavalla. Se missä on paras kuuluvuus toimii parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihdat internet nopeuden takia niin se nopeus riippuu siitä missä on lähin tukiasema. Lähin on nopein, ei aina ole tällä tavalla. Se missä on paras kuuluvuus toimii parhaiten.

vaihdan hinnan takia, en tarvii nopeeta nettiä kännyyn. onko Telia parempi vaihtoehto kuin dna?

Vierailija
4/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on paras. Olen käyttänyt telian ja dnan prepaid internet-yhteyttä viimeiset 5-vuotta. Telian prepaidia kaksi vuotta putkeen. Nyt dnan prepaid toimii nopeammin niin ensi kuussa vaihdan dna:han. Jos haluat vaihtaa myöhemmin niin kannattaa ottaa joku toistaiseksi voimassa oleva sopimus.

Vierailija
5/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla saa aina paremman tarjouksen entiseltä operaattorilta

Vierailija
6/6 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on paras. Olen käyttänyt telian ja dnan prepaid internet-yhteyttä viimeiset 5-vuotta. Telian prepaidia kaksi vuotta putkeen. Nyt dnan prepaid toimii nopeammin niin ensi kuussa vaihdan dna:han. Jos haluat vaihtaa myöhemmin niin kannattaa ottaa joku toistaiseksi voimassa oleva sopimus.

mikset ole ottanut Elisan liittymää?  en osaa päättää otanko telian vai dna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan