Vasemmistoliiton puheenjohtajaehdokas: Perussuomalaisiin pettyneissä on mahdollisia äänestäjiä
Aha.. milloin Vasemmistoliitto on alkanut vastustamaan m a a h a n m u u t t o a?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2cb06f42-4253-4387-829a-dbb4c99a5…
Kommentit (126)
Kannattaa valita joku täysin tuntematon tyttönen, kuten vihreät tekevät. Kukaan ei äänestä Kallion ulkopuolella.
Kaikenlaista hassua sitä suustaan päästelee kun on tarpeeksi kännissä tai pössytellyt höpöheinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi tapahtua, persut eivät talouspolitiikaltaan ainakaan oikeistoa ole, oikeastaan persut on siinä mielessä kommunisteja
Persujen äänestäjät eivät äänestä puolueita jotka haalivat partasuita maailmalta Suomeen.
Kuten Persut 2015. 35 000 kertarykäisyllä. Nytkin virtaa maahanmuuttajia.
Huutista. Kukaan PS äänestäjä ei ikinä äänestä Venäjän asialla olevia vassareita.
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Kukaan PS äänestäjä ei ikinä äänestä Venäjän asialla olevia vassareita.
Vain näitä Hakkaraisia ja Tynkkysiä, jotka ovat niin Venäjän miehiä kuin olla voi.
Minä äänestin persuja ja äänestän persuja myös tulevaisuudessa koska vaihtoehtoa ei ole. Olen 15€/h tienaava duunari. En pidä kaikista heidän päätöksistä, mutta maah anmuuttopolitiikka ja turvallisuus ovat minulle tärkein asia. Olen valmis leikkauksiin ja elintason laskuun jos vain näihin puututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestys persuja, mutta en maahanmuuttovastaisuuden takia, vaan uskoin pöljänä lupauksiin bensan hinnasta ja muista lupauksista. Nyt äänestän demareita Vasemmistoliittoa en äänestä, koska se on persujen ja vihreiden kanssa keskikannatuksen puolue, eikä sillä ole valtaa tarpeeksi.
"bensan hinnasta ja muista lupauksista" 😀 hauskoja nää vasemmistolaiset jotka esittävät persua.
Niin pitäisi kirjoittaa pensa.
Vierailija kirjoitti:
perussuomalaiset ovat venäjä-mielisintä porukkaa, toisen on liike nyt ja kolmantena keskusta. Tämä on tutkittu moneen kertaan, ei kannata yrittää väittää yhtään mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin persuja ja äänestän persuja myös tulevaisuudessa koska vaihtoehtoa ei ole. Olen 15€/h tienaava duunari. En pidä kaikista heidän päätöksistä, mutta maah anmuuttopolitiikka ja turvallisuus ovat minulle tärkein asia. Olen valmis leikkauksiin ja elintason laskuun jos vain näihin puututaan.
ei ole tietenkään väärin äänestää omia etuja vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain näitä Hakkaraisia ja Tynkkysiä, jotka ovat niin Venäjän miehiä kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole hallituksen tehtävä investoida ja palkata ihmisiä, vaan luoda hyvät edellytykset yrittämiseen jotta työpaikkoja sekä investointeja tulee Suomeen. Ei ole helppo vakuuttaa ulkomaisia sijoittajia investoimaan Suomeen, kun pöljä kansa saattaa äänestää kommarit valtaa ja he menettäisivät silloin sijoituksensa. Myös Venäjän uhka on toinen riski. Hallitus tekee parhaillaan uudistuksia mm. palkkamalliin. Odotellaan että nämä uudistukset tulevat voimaan ja katsotaan vakuuttaako se sijoittajat."
Ja silti hallitus on ottanut juuri tuon tehtävän, ja mokannut kaiken.
Pilannut Suomen maineen ja talouden. Konkurssit ja työttömyys lisääntyy, eikä ulkomailta haluta tulla rassemaahan, ei edes ne koulutetut, joita tänne toivotaan.
Sun kirjoitustyylin tunnistaa selvästi. Haukut aina persuja kuinka he ovat "mokanneet kaiken", mutta et koskaan osaa kertoa tarkemmin mitkä ne virheet ovat.
Itse olisin toki mielummin leikannut tukia kuin nostanut alvia, mutta kestän tämän kyllä. Nykyinen hallitus ei tee kovin oikeistolaista politiikkaa ja sen vuoksi talouden kuntoon saamisessa kestää pitkään.
Konservatiivinen, koti, uskonto ja isänmaa -persu alkaisi yllättäen äänestämään liberaalia, miehetkin voi synnyttää -kommunismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole tietenkään väärin äänestää omia etuja vastaan
Vähiten haittaa persujen politiikasta minulle on.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen, koti, uskonto ja isänmaa -persu alkaisi yllättäen äänestämään liberaalia, miehetkin voi synnyttää -kommunismia?
Tottakai voi, kun tulee uskoon, made in Hell by Karl Marx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on itse ollut Putin-leirilla Venäjällä ja ECR ryhmä missä Perussuomalaiset ovat on hyvin venäjä -mielinen ryhmä
olisi mielenkiintoista kuulla miten Halla-aho yrittää tämänkin selittää ihan joksikin muuksi, siltä kaverilta ei seinästä revityt selitykset lopu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on itse ollut Putin-leirilla Venäjällä ja ECR ryhmä missä Perussuomalaiset ovat on hyvin venäjä -mielinen ryhmä
olisi mielenkiintoista kuulla miten Halla-aho yrittää tämänkin selittää ihan joksikin muuksi, siltä kaverilta ei seinästä revityt selitykset lopu
Tynkkynen raportoi siitä krp:lle. Mites Andersson?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto liittyi avoimesti venäjämieliseen ryhmään. Ei varmaan kannattaisi haukkua muita venäjämieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto liittyi avoimesti venäjämieliseen ryhmään. Ei varmaan kannattaisi haukkua muita venäjämieliseksi.
Myös Perussuomalaiset ovat avoimen Venäjä -mielisessä ryhmässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole hallituksen tehtävä investoida ja palkata ihmisiä, vaan luoda hyvät edellytykset yrittämiseen jotta työpaikkoja sekä investointeja tulee Suomeen. Ei ole helppo vakuuttaa ulkomaisia sijoittajia investoimaan Suomeen, kun pöljä kansa saattaa äänestää kommarit valtaa ja he menettäisivät silloin sijoituksensa. Myös Venäjän uhka on toinen riski. Hallitus tekee parhaillaan uudistuksia mm. palkkamalliin. Odotellaan että nämä uudistukset tulevat voimaan ja katsotaan vakuuttaako se sijoittajat."
Pilannut Suomen maineen ja talouden. Konkurssit ja työttömyys lisääntyy, eikä ulkomailta haluta tulla rassemaahan, ei edes ne koulutetut, joita tänne toivotaan.
Sun kirjoitustyylin tunnistaa selvästi. Haukut aina persuja kuinka he ovat "mokanneet kaiken", mutta et koskaan osaa kertoa tarkemmin mitkä
Jos tämä puolue, mikä väittää välillä olevansa köyhien, ja välillä duunarien asialla, vie köyhiltä tuet, ja duunareilla helpottaa irtisanomista, lisää määräaikaista työtä, ja 10 muuta työelämän heikennystä, niin missähän kohdassa ajattelette lopettaa valehtelun? Ja sanoa suoraan olevanne yritysmaailman asialla?
Halla-aho on jo vuosia sanonut vastustavansa sosiaalitukia, ja ennen eduskuntavaaleja persut valehtelivat kannattavansa kiky-maksujen siirtoa työnantajille. Mutta kun vaalit oli käynnissä, takki kääntyikin äkkiä, ja Purra sanoi, että ei kun työnantajan puolella me ollaan.
Valehtelijoiden puolue.