Vasemmistoliiton puheenjohtajaehdokas: Perussuomalaisiin pettyneissä on mahdollisia äänestäjiä
Aha.. milloin Vasemmistoliitto on alkanut vastustamaan m a a h a n m u u t t o a?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2cb06f42-4253-4387-829a-dbb4c99a5…
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Näin voi tapahtua, persut eivät talouspolitiikaltaan ainakaan oikeistoa ole, oikeastaan persut on siinä mielessä kommunisteja
Persut on talouspolitiikaltaan kokkareita. Se on jo todistettu kaksissa eri hallituksissa(Soinin-PS ja Riikan-PS).
Olen äänestäny molempia. Sekä persuja ja vassareita. Molempiin olen pettynyt. Kumpiki pitää paljon meteliä, mutta tulokset on olemattomia. En vielä tiedä äänestänkö seuraavissa vaaleissa ollenkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi tapahtua, persut eivät talouspolitiikaltaan ainakaan oikeistoa ole, oikeastaan persut on siinä mielessä kommunisteja
Persut on talouspolitiikaltaan kokkareita. Se on jo todistettu kaksissa eri hallituksissa(Soinin-PS ja Riikan-PS).
kommunismi näkyy persuilla siinä että yrittävät määrätä mitä yksityiset ihmiset ja yritykset saisi rahoillaan tehdä. Mutta eipä onnistu
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua.
Kertoo melkoisen syvästä epätoivosta. Eivät vissiin itsekään usko, että ne Marinin perässä demariäänestäjäksi rynnänneet olisi tulossa enää takaisin vaikka se nostikin jo kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loogista ajattelua. Kyllä nykyhallinnon työmarkkinapolitiikka tuottaa pettyneitä äänestäjiä vasemmiston leiriin.
Mitä muutta vasemmistolainen työmarkkinapolitiikka on koskaan tuottanut, kuin työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan loogista ajattelua. Kyllä nykyhallinnon työmarkkinapolitiikka tuottaa pettyneitä äänestäjiä vasemmiston leiriin.
Mitä muutta vasemmistolainen työmarkkinapolitiikka on koskaan tuottanut, kuin työttömiä?
Persujen talouspolitiikka loi heti 60 000 työtäntä lisää
Olen äänestys persuja, mutta en maahanmuuttovastaisuuden takia, vaan uskoin pöljänä lupauksiin bensan hinnasta ja muista lupauksista. Nyt äänestän demareita Vasemmistoliittoa en äänestä, koska se on persujen ja vihreiden kanssa keskikannatuksen puolue, eikä sillä ole valtaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vasemmistopuolueet olisivat valmiita menemään persujen kanssa samaan hallitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestys persuja, mutta en maahanmuuttovastaisuuden takia, vaan uskoin pöljänä lupauksiin bensan hinnasta ja muista lupauksista. Nyt äänestän demareita Vasemmistoliittoa en äänestä, koska se on persujen ja vihreiden kanssa keskikannatuksen puolue, eikä sillä ole valtaa tarpeeksi.
Mihinkään persujen "lupaukseen" ei kannata uskoa yhtään, ainoa mitä he tekevät ovat hakemassa omaa hillotolppaa, näkihän tuon jo Soinista
Vierailija kirjoitti:
Persutrollit yrittää nauraa ajatukselle, mutta jos "köyhien puolue" paljastuikin yritysten puolueeksi, niin ne äänestäjät, joille ma muilu ei ole se tärkein asia alkavat vaihtaa äänestyskohdetta.
Eri asia on, että onko se vasemmisto.
No nyt on maailmankirjat sekaisin jos joku persu äänestäisi vasemmistoliittoa tai joku vasemmistoliittoa äänestävä persuja. Vähän sama jos joku kokoomuslainen äänestäisi demareita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM-politiikka on tärkein syy äänestää persuja. Ei persuille ole vaihtoehtoa. Jos äänestäjät pettyvät persuihin, niin jäävät vaalipäivänä kotiin.
perujen poltiikka onkin täysin epäonnistunutta, oppositiossa on helppo huudella mitä sylki suuhun tuo mutta kun jostain pitäisi vastuuta ottaa niin persu ei osaa tehdä mitään
Kerrotko missä on epäonnistuttu?
Jaa että perussuomalaisten kannattajat äänestäisivät alkoholistin johtamaa puoluetta? Sallikaa mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
"bensan hinnasta ja muista lupauksista" 😀 hauskoja nää vasemmistolaiset jotka esittävät persua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM-politiikka on tärkein syy äänestää persuja. Ei persuille ole vaihtoehtoa. Jos äänestäjät pettyvät persuihin, niin jäävät vaalipäivänä kotiin.
perujen poltiikka onkin täysin epäonnistunutta, oppositiossa on helppo huudella mitä sylki suuhun tuo mutta kun jostain pitäisi vastuuta ottaa niin persu ei osaa tehdä mitään
katso työttömyysaste, katso investointiaste, katso teollisuuden tilaukset
Vierailija kirjoitti:
Jaa että perussuomalaisten kannattajat äänestäisivät alkoholistin johtamaa puoluetta? Sallikaa mun nauraa.
siis sitähän persut tekevät jo nyt. mutta älä kuvittele että vasemmistoliiton kannattaja äänestäisi alkoholistien puoluetta
Persut vaan paljasti nykyvaaleissa että ovat kommunistisinta ja sovinistinta sakkia mitä suolen politiikassa on tarjolla.
Moni taisi tämän kyllä jo ennen tajuta.
Persut ja vasemmistopuolue saisivat vaihtaa puoluenimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katso työttömyysaste, katso investointiaste, katso teollisuuden tilaukset
Ei ole hallituksen tehtävä investoida ja palkata ihmisiä, vaan luoda hyvät edellytykset yrittämiseen jotta työpaikkoja sekä investointeja tulee Suomeen. Ei ole helppo vakuuttaa ulkomaisia sijoittajia investoimaan Suomeen, kun pöljä kansa saattaa äänestää kommarit valtaa ja he menettäisivät silloin sijoituksensa. Myös Venäjän uhka on toinen riski. Hallitus tekee parhaillaan uudistuksia mm. palkkamalliin. Odotellaan että nämä uudistukset tulevat voimaan ja katsotaan vakuuttaako se sijoittajat.
HEI PERSUT, OLEN ENTINE PERSUJEN ÄNNESTÄJÅ. ENTINEN SIKSI,KOSKA PERSUT LUPASI ENNEN VAALEJA OLEVANSA MEIDÄN TAVALLISTEN IHMISTEN PUOLUE, JA PITÄVÅNSÄ MEIDÄN PUOLIA, ELI LASKEA BENSAN HINTAA JA OLLA PIENENTÄMÄTTÄ TUKIA.KUTEN NÄIMME, EI PITÄNYT KUMPIKAAN PAIKKANSA.
MINUA EI KIINNOSTA PERSUJEN RAZZEILU JA NAZZEILU, KUTEN EI MUITAKAAN MEITÄ KÖYHIÖ, VAAN IHAN PERUSTOIMEENRULO. KOHTA EI OLE VARAA EDES RUOKAAN,.KOSKA PERSU-PURRA ON LEIKANNUT TUKIA NIIN PALJON, JA ALVI NOSTANIT.HINTOJA.