Voi kysyä-olen reformoitu kalvinisti
Jäin työstä pois 3v sitten. Hoidan kotia ja kahta lastamme. Pidän vanhemmalle lapselle kotikoulua. Elämme Jeesuksen opin mukaisesti. Mies on perheen pää joka käy töissä ja johtaa minua ja lapsia. Elämme raamatullisesti. Pukeudun naisellisesti mutta säädyllisesti. Meillä ei ole TV tä ja käytän puhelinta vain tiettyyn. Meillä on paras elämä.
Kommentit (39)
AP Mies on Jumalan kuva ja minä miehen kunnia. Hoidan kotia mieheni alamaisena. Saan sanoa näkemykseni mutta mies viime kädessä päättää. Mieheni sanoo miten uskomme, miten pukeudun, miten kasvatamme lapset, mitä harrastamme jopa ruoat teen kuten hän toivoo. Mieheni kannustaa minua kyllä esim käsitöissä ja kodin hoidossa. Elämme terveellisesti.
Minusta politiikka ei kuulu äideille.
Lapanen kun en äänestä. Teen lapasia.
Provo tämä on. Tai ainakin toivon todella. Kenenkään ei kuulu olla kenenkään kotiorjana.
AP.joku kysyi onko kiva olla alamainen. Ei aina. Vastustan joskus miehen tahtoa kun en koe sitä hyväksi tai tuntuu että hän komentaa.
Mutta minussa on vika. Liha on heikko ja lihani vastustaa Herran tahtoa.
Kiitos kun vahvistit tämän olevan provo. No, ehkä sulla oli hauskaa.
Olen itsekin kristitty. Herran rauhaa sinulle.
AP. Naiset ovat vuosimiljoonia hoitaneet kodin. Miksei palata siihen takaisin. Naisten on vaikea kuukautisten takia olla töissä. Nainen on herkkä eikä kova työ sovi. Mies suojelee kotona.
Suuri osa naista haluaa kotiuran ei töitä. Kotona voi toteuttaa hoivatarvetta. On ihana seurata lapsen kehitystä eikä viedä laitoksiin.
Kuuntele Ivan Puopolon Kotiäiti video.
On rankempaa olla kotona kuin jossain toimistossa
Hei. Minä olen vain ihminen. Hauska tutustua kuitenkin!
Voi hitto mitä skeidaa. Nämä provot vain pahenevat.
Olen 3 ällän yo. Olen kemian maisteri mutta kun kohtasin mieheni jäin kotiin. Hän on opettaja. Pärjäämme.
Ehkä palaan töihin kun lapset isoja.
Et edes äänestä? Mikä lapanen!!