Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin miehen käyttämään villahousuja?

Vierailija
13.10.2024 |

Jokasyksyinen vääntö asiasta, kiukuttelee kuin taapero villahousujen käytöstä. Kyllä alkaa jo olla sen verran viileät kelit, että olisi syytä pukea niin ettei kylmety. Antakaa vähän vinkkejä miten toimin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pidät huolta omista asioistasi? Vai onko miehesi kehitysvammainen joka tarvitsee jatkuvaa peräänkatsomista?

Ei tarvitse olla ilkeä, jos asiallisesti kysyy neuvoja.

Eikä myöskään sun tarvitse puuttua aikuisen ihmisen elämään

Nämä "aikuiset ihmiset" löytävät itsensä pian seurustelemasta toisten "aikuisten ihmisten" kanssa, kun fiksummat kyllästyvät katselemaan heidän perseilyään.

Vierailija
22/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei villahousuja, ei saantoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pidät huolta omista asioistasi? Vai onko miehesi kehitysvammainen joka tarvitsee jatkuvaa peräänkatsomista?

Jos kylmyys aiheuttaa kiukuttelua ja sairauksia, kyseessä ei ole "oma asia" vaan kaikkiin läheisiin vaikuttava asia. Mies voi muuttaa yksiöön ja erota, jos haluaa asiansa "ominaan".

Miks pitää yksiöön muuttaa kai nyt Miehellä on rahaa kaksioon, kolmioon tai omakotitaloon?

Vierailija
24/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään sun tarvitse puuttua aikuisen ihmisen elämään

Saahan sitä olla huolissaan miehestään.Ja sulle sanon sinä varmaan marssit ohi vaikka näet kuolevan aikuisen.

...sanoo tyyppi joka pakottaa aikuisen ihmisen käyttämään tietynlaista vaatetta, koska hän nyt vaan haluaa pakottaa :D

Vierailija
25/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaikki sen hameet piiloon.

Vierailija
26/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ainakin kertoo sen  että ei ole inttiä käynyt,totaali paska,heitä tuollainen ukko ulos.

Vierailija
27/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Ap vaikuttaa kehitysvammaiselta, joten on hyvin mahdollista että miehensäkin on.

Sinä taidat olla sitten joku keskenkasvuinen nulikka, teini-ikä pahimmillaan.

Vierailija
28/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama taistelu, mutta nyt on ymmärtänyt laittaa pitkät alushousut. Ostanpehmeää puuvillasekoitetta ja ovat lämpöset. Eilen just ostettiin alushousuja ja samaan syssyyn löytyi pitkät alushousut. Miehellä oli tulehdus munuaisiin saakka, joten oppi käyttämään lämmintä farkkujen alla.

Toinen juttu on, että isäntä ei suostu verkkareita paittamaan, ei millään. on nyt vatsan kohdalta farkun nappi auki ja paksu vyö löysällä siinä päällä. Kun se paksu vyö ja metallisolki pitää aina olla päällä. Ei halua edes kotona mitään kevyempää. En ymmärrä sellaista.

Ja sitten vielä lämpöset sukat on oltava jalassa, aina on niin kyömät jalat. Ja tänäänhain isännälle kaapista paksut sukat, kun sillä oli puuvillasukat, ihan kauheeta kun ei itse ymmärrä. Jalat kylmät ja lihakset kankeat jaloissa  muutenkin vikaa jaloissa. Oi tätä.

Itse olet

Niin olen valinnut ihan itse, kun satutaan sopimaan yhteen. Siis hän on minulle tärkeä ja siksi haluan pitää hänrstä hyvää huolta. Sinulla ei taida olla tunteita kun kehotat eroamaan villahousujen takia. Kyseessä on huolehtimen, ettei sairauksia tulisi eli ennalta pitää itsensä lämpimänä.

Vierailija
29/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin olen valinnut ihan itse, kun satutaan sopimaan yhteen. Siis hän on minulle tärkeä ja siksi haluan pitää hänrstä hyvää huolta. Sinulla ei taida olla tunteita kun kehotat eroamaan villahousujen takia. Kyseessä on huolehtimen, ettei sairauksia tulisi eli ennalta pitää itsensä lämpimänä."

Jos ja kun kerrot tuon puolisolle, mitä hän vastaa?

Vierailija
30/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin sisätöissä 22 asteen lämmössä ja työmatkaakin vain puoli kilometriä, en käyttänyt sinä aikana edes pitkiä kalsareita. Jos olisin käyttänyt, olisin ollut koko ajan ns. "munat vaahdossa" Lapsena tietysti käytin jopa villahousuja, mutta nyt eläkkeellä ollessani pidän järven ollessa jäässä ulkokäytössä pitkiä kalsareita. Villahousuja tarvitsee niin harvoin yli 20 asteen pakkasessa ja silloinen enää kykene ulkoilemaankaan, niin koit syövät ne komerossani.

Muuten olen sitä mieltä, että kyllä normaali aikuinen pystyy itse päättämään kalsariensa käytön ja kuosin.

Vierailija
31/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin sinut lopettamaan tyhmien kyselyn? Käyttää jos käyttää. Keskittyisit omiin asioihisi.

Vierailija
32/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kysyä neuvoa asiallisesti, älä vertaa miestäsi taaperoon, äläkä tulkitse eri mieltä olemista kiukutteluksi.

Vierailija
33/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin olen valinnut ihan itse, kun satutaan sopimaan yhteen. Siis hän on minulle tärkeä ja siksi haluan pitää hänrstä hyvää huolta. Sinulla ei taida olla tunteita kun kehotat eroamaan villahousujen takia. Kyseessä on huolehtimen, ettei sairauksia tulisi eli ennalta pitää itsensä lämpimänä."

Kyllä hän on mielissään, että pidänhänestä huolta. Etsii silloin tällöin ruokakaapista jotain eikä löydä. Minä autan, muuten kaappi olisi myllätty.

Vierailija
34/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi laittaa villahousuja jos ei halua?

Vierailija
35/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin tehdään niin, että välihoust isäntä laittaa jalkaan kun lähtee ulos tai kauppaan ja sitten kun tulee kotiin niin vaihtaa päälihousut kotifarkkuihin, mutta välihousut jää jalkaan. Meillä on aika viileetä täällä sisällä. Paksut lämpöset sukat ovat myös tarpeen.

Vierailija
36/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän on mielissään, että pidänhänestä huolta. Etsii silloin tällöin ruokakaapista jotain eikä löydä. Minä autan, muuten kaappi olisi myllätty.

Onko teillä yhteinen vaatekaappi vai miksi on sinun vastuullasi että miehen vaatteet eivät ole myltätty?

Vierailija
37/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla näyttää olevan huumorintaju hukkateillä. Minä en ainakaan usko, että tämä olisi ihan tosi tilanne.

Vierailija
38/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka alle 70v käyttää villahousuja?

Vierailija
39/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla näyttää olevan huumorintaju hukkateillä. Minä en ainakaan usko, että tämä olisi ihan tosi tilanne.

Mitä huumoria tässä on?

Vierailija
40/43 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit tai villahousut näillä keleillä? Eihän vielä ole edes pakkasia. Yleensä otan pitkät käyttöön kun viisari menee alle -15 astetta