Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko plus/miinus -peukut täällä luotettavia?

Vierailija
13.10.2024 |

Voiko niitä joku lisätä monta kertaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutukset päivyttyvät vasta kun laitat oman peukutuksesi. Olen surukseni huomannut, että asiallisiin, hyvin kirjoitettuihin aloituksiin laittetaan kataudesta alapeukkuja. Pitää myös kunnioittaa toisen mielipidettä.

Tai sitten he eivät ole kateellisia, vaan eri mieltä asiasta. Jotkut kuulemma näkevät peukut niin, samaa mieltä tai eri mieltä.

Mitenkä ne voi luulla tavalla käsittää?

Vierailija
22/25 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako muuten kukaan muu, että täällä on epäilyttävän monessa viestissä tasan neljä miinuspeukkua? Sattumaa, ei sellaista olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutukset päivyttyvät vasta kun laitat oman peukutuksesi. Olen surukseni huomannut, että asiallisiin, hyvin kirjoitettuihin aloituksiin laittetaan kataudesta alapeukkuja. Pitää myös kunnioittaa toisen mielipidettä.

Tai sitten he eivät ole kateellisia, vaan eri mieltä asiasta. Jotkut kuulemma näkevät peukut niin, samaa mieltä tai eri mieltä.

Mitenkä ne voi luulla tavalla käsittää?

Tutkimattomat ovat persun tiet.

Vierailija
24/25 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on alkukesästä asti ollut joku vasemmiston trollitoimisto päivystämässä, yhtäkkiä vanhaankin keskusteluun tulee kerralla 50 alapeukua vaikka siinä olisi puolen tunnin ajan ollut vain muutama alapeukku. Koskee erityisesti vasemmistolle arkoja aiheita.

Olen havainnut tämän jo kymmenissä vasemmistolle kisuallisissa aloituksissani.

Lääkkeet!!

Vierailija
25/25 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti menee kun vaihtaa VPN:llä maata kymmenen kertaa ja yläpeukuttaa tätä viestiä joka kerta uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi