Marjorie on kuollut
Kuoli 58 vuotiaana
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään vanha ollut kuollessaan, viisi vuotta minua vanhempi, mutta muuten täysin tuntematon
No kyllä nuorena lähti jos elinajanodotus on Suomessa kuitenkin lähemmäs 80v
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ensimmäinen ajatukseni oli, että kyseessä oli Marjorie Taylor-Greene, ja vilpitön ilo läikähti rinnassani, mutta olikin joku suomalainen pikkujulkkis.
No, rauhaisaa lepoa hänelle.
Jätkä 52 vuotta
Ah, siinä yllä näyte kuinka kaunis, jalo, ylevämielinen ja rauhanomainen on vasemmistolaisen ihmisen sielunmaisema sekä suvaitsevainen eri tavalla ajattelevia kohtaan: "Nirri pois vaan."
Tuon nyt keksuudestamme poistuneen suomalaisen laulaja-Marjorien omaisille esitän surunvalitteluni jos he tätä palstaa nyt surunsa puitteissa lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-80 luvulla tanssittiin monet tanssit Moajorien tahdissa. Olikohan Marjokin yksi korona rokotekokokeiluun osallistujista, siksi kova kato käynyt keski-ikäisissäkin?
Tulihan se sieltä. 😄
Tietenkin tuli, tästä k-piikki kokeilusta käydään oikeutta kaikkialla muualla paitsi suomessa, tai onhan fatseri keissi vielä ratkaisematta, varmaan aika pitkään sitäkin vedätetään.
Korona piikki ongelman tunnustaminen ja hoito muistuttaa elävästi -90 luvun pankki kriisin hoitoa, siinäkin kansalle valeheltiin ihan presidenttiä ja korkeinta oikeutta myöten.
SUKSI JO SUOLLE SIITÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjorie oli 80-luvun lopulla vähän aikaa musiikinopettajan sijaisena yläasteellani. Napakka mutta kiva, iloinen ope. Luokan pojat kuolasivat, kun hän oli hyvännäköinen pitkissä hiuksissa ja tiukoissa reisisaappaissa.
Mä olen saanu pesää marjolta.
Et saanut ikinä keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjorie oli 80-luvun lopulla vähän aikaa musiikinopettajan sijaisena yläasteellani. Napakka mutta kiva, iloinen ope. Luokan pojat kuolasivat, kun hän oli hyvännäköinen pitkissä hiuksissa ja tiukoissa reisisaappaissa.
Mä olen saanu pesää marjolta.
Niin muuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se oli?
Se on yhä vaan KUKA!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut esiintyä pitkään aikaan? Muistan hänet kyllä jostain menneisyydestä.
Ei ole ei. 90-luvulla erittäin paljon esillä. Useita kertoja euroviisukarsinnoissa ja monissa viihdeohjelmissa.
Ongelmat tosin alkoi jo tuolloin. Itseäni entisenä paikkakuntalaisena hämmästytti suuresti hänen kumppanivalintansa. En siitä viitsi sen enempää kertoa, kun saattaa olla tyttärensä isä. En siis nykytilasta sen kummemmin tiedä, kun en enää paikkakunnalla asu, mutta olen siis Marjorieta muutaman vuoden vanhempi ja tiesin hänet toki jo nuoruudessa, vaikka en häntä henkilökotaisesti tuntenutkaan. Isänsä toki tunsin silloisen työni kautta jo ennen kuin Marjorie nousi tunnetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se oli?
Kuka se oli/kuka hän oli, eikä ketä se oli.
Ketä se mies suuteli, ketä hieroja hieroi.
Jos oli syntynyt 1965 niin oli 59 vuotias
Ei kuitenkaan koronaan mennyt joten rokote toimii!
Vierailija kirjoitti:
Jos oli syntynyt 1965 niin oli 59 vuotias
joulukuussa syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Aivan upea ääni. Miksihän ei noussut Kaija Koon, Katri Helenan ja muiden joukkoon?
----
IL: n jutussa oli, että hän sanoi arvojensa muuttuneen.
Hän keskittyi sittemmin muihin asioihin jotka merkitsivät hänelle paljon
Taisi Marjorielle häppä maistua? Tekikö kikat??
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös ihanaa joulutunnelmaa silloin, kun kaikki oli vielä hyvin.
----
Huippulaulaja.
Kunpa hän olisi tehnyt myös klassisen musiikin levyjä.
Miten surullista.
Olihan hän äänialaltaan yksi suomen historian kovimmista naislaulajista jos ei kovin. Ei kaikki halua olla alallaan pitkään vaikka olisivatkin ykkösartisteja. Kuten esim Anna Eriksson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50v, mutta en kyllä tiedä kyseistä artistia. Nimi on jollain tavalla tuttu, mutta kasvot eivät eivätkä jutussa mainitut biisit.
Onko joku muu julkkis myös jonka nimi on Marjorie tai vastaava. Ei tule hakukoneella nyt esille.
Olisiko mielessä kuitenkin Melanie?
Kyselemään mitä?