Eniten sairauslomalla ovat tupakoitsijat.
Kommentit (64)
Kolme kertaa olen elämäni aikana ollut saikulla.
Influenssa, korona ja iskias.
Kävin antibiootit viimeksi 1997 korvakipuun.
Eli nyt en tupakoitsijana ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli liikaa olet ollut poissa ja nuokin johtuu siitä kun tupakoit!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla olen vähiten sairauslomalla vaikka muut ei tupakoi.
Sama täällä, tupakoinnin lisäksi olen myös lihava.
Alle 35v- ylipainoiset naiset ( varsinkin sotesektorilla ) on saikkuherkin kansanosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat pitävät koko ajan taukoja ja toiset joutuvat sitten heidänkin työt tekemään
Ehtii vallan mainiosti käymään muutamalla sauhulla siinä ajassa, kun nämä -ei sauhuttelijat juoruaa ja kälättää keskenään.
He joutuvat tekemään sinunkin töitä kun tupakoit!
Eivät joudu koska juorukerho kestää koko työvuoron.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suollat paskaa?-eri
Taidat itse olla varsinainen lusmu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat ole. Eniten on naiset, joilla on tarha -tai kouluikäisiä lapsia. Joka saatanan kuukausi saikuttavat. Joko itse ovat kipeinä tai sitten joku pikku kusiperse on kuumeessa.
Itse näen asian toisin. Pienten lasten vanhemmilla voi olla suhteessa enemmän poissaoloja, mutta yksilön mukaan he voivat olla työpaikallaan kovimpia työntekijöitä paikalla ollessaan.
Höpsis. Työaikaa kuluu keskittyessään paasaamaan lapsistaan, yksi on kiinni puhelimitse tenavien soitellessa kesken työpäivän, usein on myös kaikenlaisia ylimääräisiä lapsiin liittyviä menoja, että joutuvat lähtemään kesken työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla olen vähiten sairauslomalla vaikka muut ei tupakoi.
Sama täällä, tupakoinnin lisäksi olen myös lihava.
Samoin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat pitävät koko ajan taukoja ja toiset joutuvat sitten heidänkin työt tekemään
Ehtii vallan mainiosti käymään muutamalla sauhulla siinä ajassa, kun nämä -ei sauhuttelijat juoruaa ja kälättää keskenään.
Luetun ymmärtäminen? Kälättäessään keskenään eivät hekään töitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat ole. Eniten on naiset, joilla on tarha -tai kouluikäisiä lapsia. Joka saatanan kuukausi saikuttavat. Joko itse ovat kipeinä tai sitten joku pikku kusiperse on kuumeessa.
Itse näen asian toisin. Pienten lasten vanhemmilla voi olla suhteessa enemmän poissaoloja, mutta yksilön mukaan he voivat olla työpaikallaan kovimpia työntekijöitä paikalla ollessaan.
Höpsis. Työaikaa kuluu keskittyessään paasaamaan lapsistaan, yksi on kiinni puhelimitse tenavien soitellessa kesken työpäivän, usein on myös kaikenlaisia ylimääräisiä lapsiin liittyviä menoja, että joutuvat lähtemään kesken työpäivän.
Höpsis. Hyvin hoitavat hommansa työaikanaan, ja itse olen lapseton, joten sekään ei vaikuta mielipiteeseeni.
Taitaa ap itse olla se työpaikkansa laiskin ja alati saikuttava mutta silti haluaa nostaa itsensä tällä tavoin jalustalle kun muutoin ei voi ... Ukko röökaa, käy työpäivänsä aikana tasan 2 kertaa röökillä: aamulla mennessään töihin jo ennenkuin siellä pitää edes olla sekä ruokatunnin sijasta pitää sen 3 min. röökitauon. Ei koskaan kipeänä. Tekee työt muidenkin edestä ja juuri siksi sinne aikaisemmin meneekin. Jos ap:n aloitus ja väite perustuu vain omakohtaiseen kokemukseen niin kovin on laihanlainen "tutkimus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lukemassa noista sairauksista ennen kuin tulet tänne jauhamaan paskaa.
Tupakoitsijoiden ei kuuluisi saada samaa palkkaa kuin ei tupakoivien.
Taas meni viime vuosi ilman sairauspoissaoloja. Poltan ja ikää on yli 60 v.
Eniten meillä saikuttaa nuoret ja usein on ma Ja/tai pe sairaslomaa.
En tiedä, missä ap on töissä, mutta meidän työpaikalla tupakoitsijat ovat olleet tehokkaimpia työntekijöitä (tuloksellisesti). Sairaspoissaoloja on ollut vähemmän kuin muilla keskimäärin. Pienten lasten vanhemmat ovat poissa ylivoimaisesti eniten, ihan ymmärrettävästi, kun lapset nappaavat kaikki tarhan taudit, jotka sitten tarttuvat usein koko perheeseen.
Toki tupakointikin on vähentynyt huomattavasti viime vuosina, meillä polttaa säännöllisesti enää yksi ihminen. En ole huomannut, että siitä olisi ollut haittaa hänen työpanokseensa.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit laittaa linkin/lähteen.
Ei kai tuohon linkkiä tarvitse. Senhän näkee jo meidän työpaikallakin, että kessuttelijat saikuttaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja sen päälle pitää haistella sitä pinttynyttä röökinlemua
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoiden ei kuuluisi saada samaa palkkaa kuin ei tupakoivien.
Perustele.