Kyllähän se Anna Kontula on oikeassa: elämän pieniin kolhuihin pitää nykyään saada aina terapiaa
Kyllä se näin evakkona naurattaa. Hyvin selvittiin ilman mitään terapioita vaikka puille paljaille jäätiin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontulalla on itseasiassa aika monia hyviä kommentteja, mutta porukka ei malta lukea niitä kun pitää päästä haukkumaan.
Tämän lisäksi hänellä on vielä huomattavampi määrä täysin sekopäisiä, ja jopa tuhoisia kommentteja. Ongelma on lähinnä tämä.
Kontula on vähiten sekopää ihminen politiikassa. Humaani, rohkea, looginen, älykäs.
En pifä kommunismin kannattajia millään tavalla älykkäinä. Typeryyttähän se ennemminkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontulalla on itseasiassa aika monia hyviä kommentteja, mutta porukka ei malta lukea niitä kun pitää päästä haukkumaan.
Tämän lisäksi hänellä on vielä huomattavampi määrä täysin sekopäisiä, ja jopa tuhoisia kommentteja. Ongelma on lähinnä tämä.
Kontula on vähiten sekopää ihminen politiikassa. Humaani, rohkea, looginen, älykäs.
En pifä kommunismin kannattajia millään tavalla älykkäinä. Typeryyttähän se ennemminkin on.
Ei hän ole mikään kommunisti. Markkinatalouden palvoja joka esiintyy kommarina. Ihan höpö höpö - nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa oli nuorempana erittäin pantavan näköinen. Sänkyyn silti hänen kanssaan mennessäni olisin teipannut kauniin ja syntisen houkuttelevan suunsa jesarilla.
Ohis Kontula on Jussi Halla-ahon sukulaissielu. - Molemmat ovat varmatikin älykkäitä mutta moni lopettaa välittömästi kuulemasta, mitä he haluavat kertoa kun kuulevat puoluekannan.
Molemmat kyllä nousseet politiikassa koko maassa tunnettuiksi nimiksi, joten monelle riittää kuulla, että Halla-ahon mukaan sitä tai tätä ja vastaa Kontula avaa suunsa, niin monen välitön vastaus on, että ei, ei, ei voi olla oikeassa, olen erimieltä koska Koska Kontula edustaa vasemmistoliittoa siis kommunisti tai koska Halla-aho Perussuomalainen niin varmasti rasisti.
Uskovainen mies
Naisten ongelma nämä kelaterapiat.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma lienee se, että ydinperheet ovat nykyään kovin pieniä ja eristäytyneitä ja lähimmäisen rakkaus hukassa. Jos olisimme enemmän läsnä ja armollisia toisillemme, kuuntelisimme ja puhuisimme, emme tarvitsisi niin usein ulkopuolista terapeuttia. Olemme liian yksin.
Pitäisikin miettiä, miksi yhä vähemmän on ihmisiä, joilla on elämässä kaikki niin hyvin, että jaksaisivat päivästä, viikosta, kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen kuunnella muiden ihmisten ongelmia itse kuitenkaan rasittumatta siitä. Mä yleensä jaksan, mutta mulla sattui kolmella ystävälläni olemaan samaan aikaan hyvin raskaita aikoja ja vielä samaan ajankohtaan, kun mulla oli vielä stressi muistisairaasta äidistäni. Sekin, jolla noin pääsääntöisesti on elämässään kaikki ihan ok, kuormittuu liikaa, jos niitä kuormittajia on liikaa.
Eihän sitä saakaan. Suomen im-tilastoista päätellen moni yrittää tosiaan selvitä, eikä onnistu.