Huvittavaa Ticketistä...
Kävin aapiskukossa kyselemässä tickettejä ja katselemassa hintoja. Ihmettelin, kun hinnat korkeampia kuin muilla ja kysyin onko mahdollista, että hinnat virheellisiä. Olisin ostanut sen plain rain set:n, jos ei olisi maksanut 81.95e (pyöristivät 79 euroon).
Myyjä manasi " Tickettiä, tickettiä... nykyäidit ei halua muuta kuin tickettiä, laadusta viis, viis siitä miltä näyttää päällä ja olisko joku parempi..."
Lähdimpä nykyäitinä äkkiä kaupasta " karkuun" . Kehtasimpa haluta tickettiä ;)
Olen kyllä ollut tooooooooooosi tyytyväinen ticketin talvihaalariin eli ticket ulkoiluun satsaan jatkossakin, mutten minään sinisilmäisenä merkin perään juoksijana itseäni pidä. Enkä ticketin sisävaatteisiin viitsi satsata, kun ne ei jotenkin iske, enkä ole laadusta varma.
Kertokaahan muut saamaanne palvelua ko liikkeessä ja samaan syssyyn kaikki negatiiviset käyttökokemukset ticketistä.
Kommentit (6)
mielestäni samat mallistot vuodesta toiseen ja kovat hinnat.
Ticketista sen verran, että minulle myyjä haukkui Ticketin nimeä. Eli hän ei ainakaan omalle lapselle (lapsenlapselle) tuon nimistä pukua ostaisi :))) (ticket to heaven)
Aika hyvä myyjä!!
Toinen hyvä myyjä muutaman korttelin päässä bunuelissa. Siellä kun kysyy toppahousuja niin yritetään väkisin myydä välikausihousuja. Koska myyjän mukaan niissä tarkenee kunhan laittaa tarpeeksi alle housuja :D
Mutta kierränkin nämä kaksi liikettä nykyään aika kaukaa...
Lähtee kyllä aika nopeas osto oikeudet maahantuojalta tuolla tyylillä.Taitaa olla myyjä kyllästynyt myymään Tickettiä kun muut puvut jää roikkumaan..mene ja tiedä mutta ostin itse kyseisestä liikkeestä viimetalvena Ticketin puvun ja myyjä kehui kyllä kovasti merkkiä joten tuntuu kyllä todella oudolta jos myyjä yhtäkkiä alkaakin haukkua kysistä merkkiä.vai ottaisko sitä päähän kun bunuelissa on halvemmat hinnat Ticketillä ?
Käyttökokemuksia on Ticketeistä senverran että voin hyvin suositella ne kestää,pitää kosteuden,hyvän näköisiä,laadukkaita,lämpimiä ainut suuri - on heijastimien vähyys niinkuin joku jo mainitsikin.
Minusta Ticketit on kivannäköisiä, mutta niissä on yksi HUONO puoli ja se on MITOITUS! Ainakin meidän lapsille ne on liian leveitä (=keskiosa leveä ja hihat ja lahkeet lyhyet)!
Tottakai voi sitten ostaa normaalia koko pienemmän, mutta mittasuhteet ei oikein pysy mukana eli tämä ongelma on havaittu varsinkin haalareissa ja siksi en niitä enää osta.
Muutkin tanskalaiset merkit tuntuvat olevan reilua mitoitusta. Harmi sinänsä, koska suomalaisista on vaikea löytää tyylikästä, yksiväristä.
mutta siellä oli iankaikkisen vanhoja tavaroita joukossa (mm. ulkoilua, kenkiä, hanskoja...) Myyjä ei vissiin raaski myydä kuin -30% alella pois vanhoja, jos silläkään :)
Ainakaan joskus reilu vuosi sitten Ticketin ulkovaatteissa ei ollut yhtään heijastinta, mitenhän nykyään?
Toinen miinus tulee osittain omasta huolimattomuudestani. Olen tilannut noita ulkovaatteita Tanskasta nettikaupasta ja kielitaidon puutteen vuoksi olen tilannut jo useamman sellaisen vähän normaalia välikausivaatetta paksumman puvun. Niitä on vähän hankala pitää kun eivät ole kesävaatteita ja välikaudellekin vähän turhan paksuja. Eli kannattaa olla tarkkana ;)
Sööttejä ovat kyllä.