Kauramaidon käyttäjät on junttimaisia!
Luulevat olevansa trendikkäitä ja ekologisia mutta ovat ainoastaan juntteja.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tietämätön, pelkurimainen puskajuntti joka ei tunne edes Suomen historiaa.
Suomen historiaan liittyy kiinteästi elämä maalla, lehmät ja maito ja muut maidosta tehdyt tuotteet.
Samoin kaura ja mm. kauramaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mulle pidätkö sä mua junttimaisena, eikä kuulu sulle mitä mulla on jääkaapissa.
Junttia pitää kaurajuomaa jääkaapissa.
No nyt taisi tulla eka aidosti kiinnostava väite tässä keskustelussa! Miksi?
Käytämme Kaurajauhoa alapäähommiin ja on pitoa! Paikat pysyvät kunnossa. Kaura on uusi Öljy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tietämätön, pelkurimainen puskajuntti joka ei tunne edes Suomen historiaa.
Suomen historiaan liittyy kiinteästi elämä maalla, lehmät ja maito ja muut maidosta tehdyt tuotteet.
Samoin kaura ja mm. kauramaito.
Alapeukuttaja paljastaa uutispommin: Suomessa ei olekaan viljelty kauraa ennen 2020-lukua!
On junttia käyttää happea hengittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
P illumehua
Sillimehua
Jaa meillä juodaan kahvit mustana ja sokeria toki. Kauramaito menee riisipuuroon.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kiinnosta yhtään, junttimaista tai ei. Itse jätin maitotuotteet pois jo vuosia sitten, kun huomasin niiden ylläpitävän/pahentavan allergiaoireitani ja kroonista poskiontelotulehdusta ja tekevän ihon huonoksi. Joten en kyllä ala lehmänmaitotuotteita enää käyttämään, vaikka olisinkin kasvijuomineni junttimainen :D Kauramaidosta en tosin erityisemmin välitä, pääosin käytän mantelijuomaa, joihin tarkoituksiin soijaa.
Junttimaiseksi toimintasi tekee vain se että olet liian laiska tai tietämätön tehdäksesi maitosi kasviaineista itse. Katso joskus ainesosaluetteloa ja mieti,miksi maksat useita euroja litrasta tavaraa,joka sisältää vain pääraaka-aineen(kaura,manteli,kookos,soija jne) ja lisäksi vettä,suolaa ja öljyä. Käytkö ihan täysillä kasvis'maidon' kuluttaja? Vai ovatko ne lisäaineet siinä tuotteessa se tärkein juttu vai juuri se junttimainen hyvesigmalointi ' kato mäkin oon vegaani!' Jos kasvislitkujen käytön taustalla on aito ideologia tai terveyssyyt, henkilö tekee itse omat juomansa luomu raaka-aineista eikä tue korporaatioita tällaisessa kus etu ksessa.
Joo ja sen tuotannosta tulee helvatasti jätöstä.
Junttia pitää kaurajuomaa jääkaapissa.