Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauramaidon käyttäjät on junttimaisia!

Vierailija
12.10.2024 |

Luulevat olevansa trendikkäitä ja ekologisia mutta ovat ainoastaan juntteja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mulle pidätkö sä mua junttimaisena, eikä kuulu sulle mitä mulla on jääkaapissa.

Junttia pitää kaurajuomaa jääkaapissa.

Vierailija
22/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tietämätön, pelkurimainen puskajuntti joka ei tunne edes Suomen historiaa.

Suomen historiaan liittyy kiinteästi elämä maalla, lehmät ja maito ja muut maidosta tehdyt tuotteet.

Samoin kaura ja mm. kauramaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mulle pidätkö sä mua junttimaisena, eikä kuulu sulle mitä mulla on jääkaapissa.

Junttia pitää kaurajuomaa jääkaapissa.

No nyt taisi tulla eka aidosti kiinnostava väite tässä keskustelussa! Miksi? 

Vierailija
24/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme Kaurajauhoa alapäähommiin ja on pitoa! Paikat pysyvät kunnossa. Kaura on uusi Öljy

Vierailija
25/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tietämätön, pelkurimainen puskajuntti joka ei tunne edes Suomen historiaa.

Suomen historiaan liittyy kiinteästi elämä maalla, lehmät ja maito ja muut maidosta tehdyt tuotteet.

Samoin kaura ja mm. kauramaito.

Alapeukuttaja paljastaa uutispommin: Suomessa ei olekaan viljelty kauraa ennen 2020-lukua!

Vierailija
26/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On junttia käyttää happea hengittämiseen. 

Vierailija
27/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P illumehua

Sillimehua

Vierailija
28/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa meillä juodaan kahvit mustana ja sokeria toki.  Kauramaito menee riisipuuroon. 

Vierailija
29/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kiinnosta yhtään, junttimaista tai ei. Itse jätin maitotuotteet pois jo vuosia sitten, kun huomasin niiden ylläpitävän/pahentavan allergiaoireitani ja kroonista poskiontelotulehdusta ja tekevän ihon huonoksi. Joten en kyllä ala lehmänmaitotuotteita enää käyttämään, vaikka olisinkin kasvijuomineni junttimainen :D Kauramaidosta en tosin erityisemmin välitä, pääosin käytän mantelijuomaa, joihin tarkoituksiin soijaa.

Junttimaiseksi toimintasi tekee vain se että olet liian laiska tai tietämätön tehdäksesi maitosi kasviaineista itse. Katso joskus ainesosaluetteloa ja mieti,miksi maksat useita euroja litrasta tavaraa,joka sisältää vain pääraaka-aineen(kaura,manteli,kookos,soija jne) ja lisäksi vettä,suolaa ja öljyä. Käytkö ihan täysillä kasvis'maidon' kuluttaja? Vai ovatko ne lisäaineet siinä tuotteessa se tärkein juttu vai juuri se junttimainen hyvesigmalointi ' kato mäkin oon vegaani!' Jos kasvislitkujen käytön taustalla on aito ideologia tai terveyssyyt, henkilö tekee itse omat juomansa luomu raaka-aineista eikä tue korporaatioita tällaisessa kus etu ksessa.

Vierailija
30/30 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sen tuotannosta tulee helvatasti jätöstä.