Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jollain aikuisella on prepaid liittymä?

Vierailija
12.10.2024 |

Miksi??

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prepaidiin ei varmaankaan tule huijausviestejä?

Ei ole tullut. Ja hyvin vähän outoja puheluita.

Vierailija
82/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24 euroa netti 100 mbs ja ilmaiset puhelut ja tekstiviestit kuukaudessa. ei paha hinta.

Netin kun jakaa hotspotilla , niin koko kämpän laitteet saa sillä 24 e kk maksulla. Ei paha.

Tuohan on melkein 300€/vuosi! Kauhea summa. Mulla menee puheluihin ja netin käyttäöön max 30-40€ vuodessa, käytän töissä nettiä ja kotona meillä on ilmainen netti. Eli mulla on prepaid. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän niin vähän puhelinta, että on kaikkein edullisin vaihtoehto. Kymmenen euron summa riittää noin kolmeksi kuukaudeksi.

omko ne niinkin kauan voimassa

Jos maksaa saldoa säännöllisesti, niin taitaa olla voimassa vuosikaudet. Minulla on sama numero ollut käytössä useita vuosia.

Vierailija
84/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin loppukesästä työt uudessa firmassa, niin työkaveri kysyi heti miksi minulla on prepaid-liittymä ja epäili olenko kussut raha-asiani täysin, narkkari vaiko salarakas. Tuotin pettymyksen toteamalla, että en ole x 3, mutta olen pihi enkä tykkää puhua puhelimessa, joten siksi prepaid sopii itselleni parhaiten.

Vierailija
85/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24 euroa netti 100 mbs ja ilmaiset puhelut ja tekstiviestit kuukaudessa. ei paha hinta.

Netin kun jakaa hotspotilla , niin koko kämpän laitteet saa sillä 24 e kk maksulla. Ei paha.

Minulla on kiinteä valokuitu kotona kuuluen vuokraan ja puhelimessa 200M rajaton netti johon kuuluu rajattomat puhelut ja tekstarit 20€/kk ja ilmainen mobiilivarmenne. Ihan on laskutusliittymä. Prepaidiä en ole koskaan harkinnut. Minulla kun on ollut sama puhelinnumero koko ikäni käytössä 90 luvun NMT:n ajoista asti.

Mikään ei kuulu vuokraan tai vastikkeeseen. Se kyllä maksatetaan sinulla siinä vuokrassasi.

No olipa typerä kommentti. Se kuuluu vuokraan kuten myös vesi. Se mistä taas sitten se koko vuokra koostuu on ihan eri keskustelunaihe. Kuuluu vuokraan jopa seinät ja lämmityskin.

Hintaahan tuolle ei tule todellisuudessa paljon p askaakaan kun kyseessä on ison kaupungin vuokratalojen sopimus operaattorin kanssa. Enemmän siitä maksaisi jokainen asukas itsetehdyllä sopimuksella. 

Vierailija
86/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vain typerää maksaa 15+ euroa kuussa siitä että puhelin makaa tuossa pöydällä, jos siihen joku joskus soittaisi tai viestiä laittaisi.

Joo ja kun pitäisi soittaa niin puheaika loppuu on se mukavaa varsinkin huonomuistisille.

Vähän vaikea päästä ainakin itsellä puheajat loppumaan kun joka ikisen puhelun ja viestin jälkeen tulee saldomuistutus.

Niin ja kun puheaika .. rahat on loppu ,puhelin on mykkä,näin ei käy oikeassa liittymässä,sieltä tulee maksumuistutus ja aikaa on maksaa.Joku haluaa köyhäillä niin olkoon se hänen huvinsa.Ei mullakaan ole telkkaria,ei mitään suoratoistojuttuja ,vesi tulee hanasta ei kaupasta, punaiset laput kaupassa arkipäivää,minäkin köyhäilen taikka yritän kuitenkin,mutta

No aika suuria elämän hallinnan ongelmia täytyy olla jos saldomuistutuksista huolimatta päästää saldot tyhjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä