Miksi jollain aikuisella on prepaid liittymä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Prepaid maksaa vain kympin vuodessa. Ylivoimaisesti halvin puhelinliittymä siis.
Mikä prepaid maksaa noin vähän? Hankin heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vain typerää maksaa 15+ euroa kuussa siitä että puhelin makaa tuossa pöydällä, jos siihen joku joskus soittaisi tai viestiä laittaisi.
Joo ja kun pitäisi soittaa niin puheaika loppuu on se mukavaa varsinkin huonomuistisille.
Muistaako huonomuistinen, mikä on puhelin ja mitä sillä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vain typerää maksaa 15+ euroa kuussa siitä että puhelin makaa tuossa pöydällä, jos siihen joku joskus soittaisi tai viestiä laittaisi.
Moi-liittymä 9 e kk sis netti.
Niin se oli joskus. Nyt se maksaa 14 euroa kuussa.
Korjaan, 15e kun tarkistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kun pitäisi soittaa niin puheaika loppuu on se mukavaa varsinkin huonomuistisille.
Vähän vaikea päästä ainakin itsellä puheajat loppumaan kun joka ikisen puhelun ja viestin jälkeen tulee saldomuistutus.
Oma liittymä ei toimi kunnolla maalla. Toisen operaattorin prepaid sensijaan toimii.
Nisteillä ja rikollisilla on. Tietty, ettei voi jäljittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prepaid maksaa vain kympin vuodessa. Ylivoimaisesti halvin puhelinliittymä siis.
Mikä prepaid maksaa noin vähän? Hankin heti!
Elisan latausliittymää ei tartte ladata kuin vitosella parin vuoden välein ja numeronsiirto onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin joillakin miehillä se on ns. huorapuhelinta varten. Eli eivät soita omasta numerosta.
Poliisit saa selville prepaidin käyttäjätkin.
Miksi poliisit olisivat kiinnostuneet ns. huorapuhelimesta tai sen käyttäjästä?
Vierailija kirjoitti:
Nisteillä ja rikollisilla on. Tietty, ettei voi jäljittää.
Onpas ennakkoluuloinen ja vainoharhainen kommentti. Prepaid sopii mainiosti aivan kunniallisiinkin tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 euroa netti 100 mbs ja ilmaiset puhelut ja tekstiviestit kuukaudessa. ei paha hinta.
Netin kun jakaa hotspotilla , niin koko kämpän laitteet saa sillä 24 e kk maksulla. Ei paha.
Minulla on kiinteä valokuitu kotona kuuluen vuokraan ja puhelimessa 200M rajaton netti johon kuuluu rajattomat puhelut ja tekstarit 20€/kk ja ilmainen mobiilivarmenne. Ihan on laskutusliittymä. Prepaidiä en ole koskaan harkinnut. Minulla kun on ollut sama puhelinnumero koko ikäni käytössä 90 luvun NMT:n ajoista asti.
Mikään ei kuulu vuokraan tai vastikkeeseen. Se kyllä maksatetaan sinulla siinä vuokrassasi.
Ei tarvitse vastata puhelinmyyjille eikä liittymäkauppiaille ja numeroon voi ne tarpeelliset henkilöt, joille numeron olen antanut, soittaa, vaikken ostaisi saldoa koko vuonna.
Se on vain kivaa olla tavoittamattomissa, jos en halua.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Käytän niin vähän puhelinta, että on kaikkein edullisin vaihtoehto. Kymmenen euron summa riittää noin kolmeksi kuukaudeksi.
omko ne niinkin kauan voimassa
Vierailija kirjoitti:
Normaalin liittymän hinta nousi järkyttäväksi ja siis aivan liian kalliiksi näin vähän soittavalle. Käytössäni on ollut prepaid nyt 1 vuoden ja olen kaksi kertaa ladannut siihen 10 euroa eli yhteensä 20 euroa, joka on vähemmän kuin normaalin liittymän 1 kuukauden kuukausimaksu. Lisäksi tämän prepaidin kanssa on helppoa kun ei ole laskuja. Tähän prepaidiin ei ole puhelinmyyjä tai puhelinhäirikkö soittanut kertaakaan. Toki operaattori lähettää tähän omia mainosviestejään.
Sama! Kuukausimaksusta kertyi paljon suurempi summa kuin prepaidin käytöstä. Meillä on koko perheellä prepaidit, säästyy silkkaa rahaa. Ja on helppo.
Kukaan ei enää käytä puhelinta puhumiseen.
Prepaidiin ei varmaankaan tule huijausviestejä?
Minulla on ollut koko aikuiselämän ajan ja edelleen Prepaid-liittymä, kun muuhun ei ole varaa. Ei tule häiriösoittoja eikä puhelinmyyjät pommita. Narkkari en ole enkä myöskään kenenkään salarakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea päästä ainakin itsellä puheajat loppumaan kun joka ikisen puhelun ja viestin jälkeen tulee saldomuistutus.
Niin ja kun puheaika .. rahat on loppu ,puhelin on mykkä,näin ei käy oikeassa liittymässä,sieltä tulee maksumuistutus ja aikaa on maksaa.Joku haluaa köyhäillä niin olkoon se hänen huvinsa.Ei mullakaan ole telkkaria,ei mitään suoratoistojuttuja ,vesi tulee hanasta ei kaupasta, punaiset laput kaupassa arkipäivää,minäkin köyhäilen taikka yritän kuitenkin,mutta puhelin liittymää tarvitsen eri tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma liittymä ei toimi kunnolla maalla. Toisen operaattorin prepaid sensijaan toimii.
Tuo on totta. Vaikka oli masto näköetäisyydellä, niin eipä toiminut erään firman liittymä ja toisella liittymällä tuli heti 100 megan yhteys (vaikka sekin mainosti 300 megaa :D
-winner-
Mulla on ainakin sekä kotona että töissä netti wifin kautta, ja työmatkoilla mä en edes voisi käyttää nettiyhteyttä kun pitää keskittyä ajamiseen. Jolloin mun on paljon halvempi ostaa prepaid -netti ja laittaa se päälle tarvittaessa, kun maksaa 24/7 mobiilinetistä jota tavallisten työpäivien aikana ei tulisi käytettyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi-liittymä 9 e kk sis netti.
Mulle tuokin on liikaa😅
Käytin viime kuussa jotain 2€ puheluihin. Tekstareihin ei mene mitään ja nettiä käytän vain kotona tai töissä. Jos tarvitsee muualla nettiä käyttää niin varalle on ostettu pieni nettipaketti joka on vuoden voimassa ja voin sitä käyttää, mutta harvoin tosiaan sitäkään tarvitsen.
Niin se oli joskus. Nyt se maksaa 14 euroa kuussa.