Kuulutko johonkin hienoon sukuun?
Löytyykö sukupuustasi aatelisia tai jopa kuninkaallisia?
Kommentit (126)
Joo olen Aatun kaukainen serkku ja pahat mielessä.
Jeesuksen suku on kuninkaallista taivaasta. Ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin väittävät. Virallisesti ei.
Ketkä väittävät?
Sukulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 1000 vuoden takaa löytyy Puolan ensimmäinen kuningas, johon jäljet johtavat hyvin dokumentoitujen baltiansaksalaisten aatelissukujen kautta. Sitä kautta myös yhteinen kantaisä Englannin kuningasperheen kanssa 1400-luvulta. Charles taisi olla 13. tai 14.serkkuni 😄
Hahahaa, taidetaan olla sukulaisia! Mun äidin esi-isillä on myös joku yhteys balttiansaksalaisiin sukuihin ja niiden kautta jostain 1500-luvulta alkaa löytyä vaikka ketä kaukaisia serkkuja, kuten yhteinen serkkumme Charles tai joku muu kruunupää.
Sama 😃.
On miehiä joilla on Lucifer rinnat. Rinnat kuin naisilla oikein. Yhdet nähty Turkissa Kleopatra beachilla. Hyi helvetti. Häntää ei näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Isäni suvun juuria on Sursillin suvussa. E. Tiedä onko se mitään hienoa, kaukaista kuitenkin.
Kolmasosa suomalaisista kuuluu sursilleihin. Eikös se ole todistettu että tuo heppu oli ruotsalainen lantapaukku. Itsekin olen sursillejä.
Adam Lambert on homo mut oliko Adam homo eikö se Evaa nainut.
Vierailija kirjoitti:
Isäni suvun juuria on Sursillin suvussa. E. Tiedä onko se mitään hienoa, kaukaista kuitenkin.
Sama täällä. Tuntuu, että puoli Suomea on Sursillin suvun jälkipolvia.
Sarakin oli vaan KALDEASTA arabi ja otti Egyptistä sijais synnyttäjä Hagarin. En menis mitään kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tuntuu, että puoli Suomea on Sursillin suvun jälkipolvia.
Onko tällä jotain tekemistä Churchillin suvun kanssa?
Puolet Amerikan ihmeistä on suomalaisten arkkitehtien suunnittelemia.
Isänisänisänisä oli piispa ruotsinmaalla, Hän otti vaimokseen kauppiaan tyttären. Oli niillä joku arvonimikin. Kun suomi itsenäistyi, yksi lapsenlapsista muutti tänne suomeen, kun oli vaimon hakenut Pietarista. En tiedä onko tuolla merkitystä... Minä ja isän puolen serkut, no, kaikki lukiossa, yliopistossa tai maistereita. Suht vakavaraisia kaikki sukuhaarat. Virkamiehiä, kauppiaita, maanviljelijöitä ja yksi teollisuusperhe joukossa. En tiedä, ihan tavallinen työteliäs ja tervejärkinen suku minulla.
Ryynäset ja Horttanaiset ovat hienoa Suomen alkperäiskansaa.
Jeesuksen kuninkuus. Kyllä ollaan. Jeesus on taivaasta mut maailmaan syntyi Davidin sukuun ja kristityt on tätä sukuhaaraa ilman kirouksia.
Vierailija kirjoitti:
Adam Lambert on homo mut oliko Adam homo eikö se Evaa nainut.
Mitäs luulet oliko muita miehiä ,ota se raamattu nyt esiin ja lue aadamin seikkailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tuntuu, että puoli Suomea on Sursillin suvun jälkipolvia.Onko tällä jotain tekemistä Churchillin suvun kanssa?
Ei. Nää Ruotsista tullutta porukkaa, myös tyttäriä naitettiin suomeen ja kaikki tekivät tenavia kaksi tuvallista jotenkin noin, eiköhän googlessa ole, en ome katso ut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 1000 vuoden takaa löytyy Puolan ensimmäinen kuningas, johon jäljet johtavat hyvin dokumentoitujen baltiansaksalaisten aatelissukujen kautta. Sitä kautta myös yhteinen kantaisä Englannin kuningasperheen kanssa 1400-luvulta. Charles taisi olla 13. tai 14.serkkuni 😄
Hahahaa, taidetaan olla sukulaisia! Mun äidin esi-isillä on myös joku yhteys balttiansaksalaisiin sukuihin ja niiden kautta jostain 1500-luvulta alkaa löytyä vaikka ketä kaukaisia serkkuja, kuten yhteinen serkkumme Charles tai joku muu kruunupää.
Von Knorringin suvusta polveudun itse, sieltä oli joku poloinen 1700-luvulla töpeksinyt jotain, menettänyt aatelisarvonsa ja joutui muuttamaan Suomenlahden yli Mäntsälään. En tiedä olisiko vielä tämä sama yhteys.
Onhan Suomi ruotsia toki ollaan kuninkaallista heimoa. Suomalaiset oli katolisia ennen näitä uudistuksia ja kyllä meillä on kuningasten kuningas taivaassa oikein. Sitä sukua. Olemme uuden liiton jäseniä ja lunastettu vapaaksi vanhan liiton kirouksista.
Me kaikki kuulutaan. Voi vaan joutua menemään kauas siinä sukupuussa.
Joku Lappalainen voi kuvitella olevansa juutalaista kuningas Davidin sukua. Tai joku Dennis. Mutta saattaa olla vähän aikaa davidista ja siinä tullut huorattua jonkun verran et tuskin. Sulttaanin ihmemaa.