Meidän pitää vähentää syntyvyyttä ja meidän pitää vähentää kulutusta jotta ilmastonmuutosta ei tulisi.
Suomessa ja koko eu:n alueella syntyy ihan liikaa lapsia, lapsi aiheuttaa eniten päästöjä. Me myös kulutamme aivan liikaa, meidän pitäisi ostaa vain ruokaa ja juomaa.
Länsimaalainen ihminen aiheuttaa päästöjä aivan liikaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sen valistuksen voisi ohjata Afrikkaan, Intiaan ja muualle jossa lisäännytään kuin kanit.
Afrikan väestö kasvaa köyhyydestä johtuen vieläkin mutta tasan kaikki muutmaanosat ovat jo kovassa laskussa. Intia kääntyy hitaasti mutta se on jo tapahtumassa.
Ihmisiä on pallolla enemmän koska elämme pitempään. Lasten määrä romahti jo lähes kaikkialla; eurooppa, aasia, amerikat, australia.
Kyllä teidän ja meidän kaikkien vanhempien olisi pitänyt ajatella samoin ja jättää lisääntymättä.
Näin on sen sijaan toivoisin kiinaan ja intiaan suurta väestönlisäystä,afrikkaan mahtuisi hyvinki pari miljardia työssäkäyvää ahkeraa kansalaista.Suomen väkiluku karkaa käsistä,arvioisin että alkuperäisiä kansalaisia on suomessa esim. vuonna 2100 noin 5000 kpl.
Mitäs luulette. Kun kehitysmaalaisia otetaan Eurooppaan, lakkaako ne lisääntymästä ja eikö ne ostele merkkivaatteita ja muuta turhaa?
Ilmastonmuutos johtuu kulutuksen lisääntymisestä samaan aikaan kun porukkaa, joka eli aiemmin vaatimattomammin, virtaa länsimaihin ja alkaa ostelemaan roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten tämä maapallo pitäisi pelastaa? Mä olen täällä nyt enkä sadan vuoden kuluttua.
Ja sitten lapsia hankkivia haukutaan itsekkäiksi😂
Syntyvyys alas kehoitus on sitten rasismia.
Syntyvyys laski jo.
Kulutuskin laski.
Orpolle ja purralle vuoden ilmastotekotitteli. Raksat kiinni, ei uusia karkkitehtaita. Köyhät kuluttaa vaatteensa puhki ja syövät vähemmän. Seuraavaksi leikataan lisää ja Köyhät muuttavat veneiden alle.
Mitä vielä pitäisi noiden viherpiipertäjä purran ja orpon vielä tehä???
Kyllä surettaa luonnon puolesta. Kaikenmaailman öttiäisiä paskomassa harjuja ja metsiä ja tuhoamassa ainutlaatuisia kohteita. Itkettää jo valmiiksi ja säälittää tulevat suomalaiset :(
Minä lopetin lentämisen. En matkuata nyt enkä tulevaisuudessakaan, vaikka se on joillekin jostain syystä hirveä ongelma?
Suomi autioituu ja Afrikan lakupekat valtaa maan. Tosin ei tollasen daijun kannatakaan lisääntyä.