Citymarket on törkeen kallis kauppa.
Tulipa taas todettua. Tarjoukset samaa hintaa tai kalliimpia kun Prismassa normaalihinnat. Onhan siellä kaikkea kivaa ostettavaa, jos rahat riittää.
Ei oo köyhän, eli minun, kauppa.
Kommentit (59)
Sais s-ryhmä laajentua myös ihan pohjoiseen lappiin.
Kun katsoo mitä cittari kauppiaat tienaa niin kyllä niissä maksavia asiakkaita täytyy käydä.
Köyhälle kaikki on kallista.
Itse käyn pelkästään Citymarketissa. Sieltä puuttuu ne junttiprismaperheet ja tuotevalikoimakin on laadukkaampi. Mun rima on korkealla.
Viljelit on ahneita ja osa-aikaiset työntekijät kalliita, Intiasta ja Filippiineiltä pitäisi rekrytoida.
Cittarissa on hyvä valikoima grillattavaa lihaa. On briskettiä ja jenkkipossua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Ostaako sitä joku?
Citymarketin oma edut on surkeita, tuotteita mitä et edes käytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Ostaako sitä joku?
Ostan ja maksan mitä pyydetään. Monesti kyllä on lapullakin tarjouksessa. Kamadoharrastus kiittää kumartaa.
Suurin osa suomalaista haluaa maksaa ylihintaa, tämän käsityksen olen saanut mm tätä palstaa lukiessa. Joten, ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri huvikseni paikan päällä heidän vaatetarjontaansa. HIRVEITÄ rättejä.
Ihan samaa kamaa mitä muutkin markettivaatteet. Onneksi on ihan oikeitakin vaatekauppoja.
Näitähän keskusteluja täällä näemmä riittää alati. Olen kaupassa töissä, ja näen alati elämänkalluja joilla on joka päivä laittaa rahaa röökiin ja kaljaan, ei kai se elämä niin kallista taida olla.
Mites ennen kun kun ei ollut sittareita eikä prismoja, oli paljon pikkukauppoja jotka nyt on lähes kaikki kuollut, olikohan silloin samanlaista märinää. Eläminen maksaa, jos on rahat tiukalla, joutuu ostamaan eri paikoista ne halvimmat tuotteet että saa rahat riittämään. Useimmiten se tilanne on väliaikainen, ei elämänmittainen.
En juuri sittarissa käy, 600m päässä on kiva suppari ja työmatkan varrelle osuu sale, jos joku tuote tuntuu liian kalliilta, jätän sen vain ostamatta, ei kai siinä sen kummempaa.
Cittarissa on laaja valikoima kaikkea ruokaa, herkkua jne, jota esim. Prismasta ei saa. Jos mitään spesiaalimpaa haluaa, niin menen Cittariin. Juuri vähän aikaa sitten ostin kolme ben&jerrys jäätelöä kympillä, joten tarjouksetkin ovat ihan hyviä.
Lisäksi ainakin meillä Prisma on jotenkin todella ankea ja nuhjuinen. Ja Cittari paljon viihtyisämpi ja puhtaampi.
Ei pidä paikkaansa. Jotkut hinnat ovat täysin samat kuin Prismassa, joissakin on sitten se "K-lisä" eli 3-4 senttiä enemmän. Olen myös huomannut että jotkut hinnat ovat halvempia Sittarissa kuin Prismassa. Esimerkiksi tofu 1€ KCM ja 1,60€ Prisma. Ainakin Jumbossa. Toki hinnat vaihtelevat Sittareiden välillä niin kuin ne tuntuvat vaihtelevan myös Prismojen välillä.
Sittareissa on kumminkin tarjouksia, joista saa tuotteita edullisemmin kuin Prismoista. Järkevä henkilö käyttääkin kaikkia kolmea kauppaa eli Sittaria, Prismaa ja LIDLiä ja ostaa tarjoustuotteita.
Vierailija kirjoitti:
30e/kg?
Vierailija kirjoitti:
Täysjyväpasta made in Italy maksaa Citymarketissa ja Prismassa yhtä paljon. Sitä Coop-pastaa en vaan ikinä enää osta sillä se maistui viimeksi rehulle.
Ostoskorilla on yllättävän suuri merkitys siihen kokeeko Cittarin kalliiksi vai ei. Prismasta saa lapsiperheille tyypillisiä bulkkituotteita ja ns. suomi-ruokaa keskimäärin halvemmalla. Lisäksi Cittareiden välillä on huomattavia yksilöeroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30e/kg?
17.90 on aika usein. Viimeksi ostin jenkkiribbsiä 8.90. Prismasta ei saa ollenkaan. Cittarista saa myös Atrian parempaa lihaa pienissä erissä.
Citymarketeissa on tosiaan yksittäisillä kauppiailla enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa tuotteiden valikoimaan ja hintaan, joten jonkun toisen kaupungin citymarket voi olla paljon edullisempi kuin toisen. Oman kaupungin citymarket on kyllä oikeasti huomattavasti kalliimpi kuin prisma. Jokaisella kauppareissulla menee 10-20e enemmän rahaa samaan ruokakoriin. Mutta käyn silti k-kaupassa, kun haluan jotain erikoisempaa herkkua viikonloppuna tms.
Vaihdoin juuri Prisman asiakkaaksi. Sain niin törkeetä asiakaspalvelua eräästä kaupasta
Lidlistä tosiaan saa ostettua jos erää on vielä jäljellä, ja harvemminb sieltä saa ostettua kaieken tarvitsemansa. Joutuu kuitenkin käymään Prismassa tai Citymarketissa ostamassa loput tarvitsemansa