Citymarket on törkeen kallis kauppa.
Tulipa taas todettua. Tarjoukset samaa hintaa tai kalliimpia kun Prismassa normaalihinnat. Onhan siellä kaikkea kivaa ostettavaa, jos rahat riittää.
Ei oo köyhän, eli minun, kauppa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, siellä hän on mammutit.
Voisivat myydä noita puhallettavia mammutteja. Ostaisin heti muutaman. Mutta taitaa olla rekisteröity vain Citymarketin kampanjakäyttöön.
Käyn Citymarketissa ihan sen takia etten jaksa kuunnella Prismassa huonosti käyttäytyvien kakaroitten kiljuntaa. Koko v*tun perhe siellä ostoksilla ja pennut huutaa jaloissa. Ja muutenkin tykkään K-kaupoista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, siellä hän on mammutit.
M a m u t ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WT-porukka ja vihervassarit puuttuu Cittarista. Siksi käynkin pelkästään K-kaupoissa. Asiakkaat on tärkeä osa kauppakokemustani. Ja laatu edellä mennään.
Cittarin verkkokauppa-asiakkaana olen ollut yli 4 vuotta (elintarvikkeet jne.tuodaan ainakin kerran viikossa) ja äänestän demareita ainakin seuraavissa eduskuntavaaleissa. Ei tarvitse nähdä, persuja, nousukkaita, kyttääjiä tms.
Sama täällä👍
Prisma on yleensä halvin. K-kaupoissa on paljon tarjouksia, mutta kannattaa verrata onko siltikään halvempi kuin Prismassa. Joskus omat plussaedut on hyviä. Joka maanantai tarkistan viikon plussaetuni. K-kauppojen nettisivut on myös selkeät ja sieltä näkee helposti mitä tarjouksia milloin on missäkin kaupassa. Vertailen paljon hintoja netissä, yleensä käyn Prismassa isot ostokset ja sitten valikoidusti k-kaupasta hyviä tarjouksia.
Meidän kylän Cittari on aivan ihana. Jo pelkästää meikkiosastolla on kiva käydä. Kaikki uutuudet on heti kaupassa (toisin kun Prismassa) ja euron hevit käyn aina hakemassa, ja Mammutti markkinat nyt menossa.
Ennen olin tavis työläinen, sitten aloin käydä cittarissa ja nousin porvariksi
Tämä kauppa jankkaus on yhtä outoa kuin sähköjankutus. Jokainen voi ihan itse valita kauppansa ja sähkönsä, en ymmärrä, miksi ihmisiä kiinnostaa muiden valinnat.
Ihmiset valitsevat kauppansa eri perustein, jokainen mieleisensä, tai mistä löytää mieleiset tuotteet.
Harvoin nykyään menen marketteihin, saan kaiken tarvitsemani lähi s-kaupasta, joka on samoissa hinnoissa viereisen Lidlin ja parin kilometrin päässä olevan Prisman kanssa. Lähikauppa on niin paljon nopeampi käydä.
Joo, muistan kun Prisma tuli Jyväskylään jotain 80- luvun taitteessa. Innoissani odotin sitä myös tänne meille. No tulihan se, mutta hinnat olikin suunniteltu venäläisille matkailijoille, ei ollut tarjouksia ei. Eikä ole edelleenkään.....niitä tarjouksia. Käyn Cittarissa koska siellä on miellytävämpi asioida.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri huvikseni paikan päällä heidän vaatetarjontaansa. HIRVEITÄ rättejä.
Mun mielestä kaikissa peruskaupoissa on nykyään myynnissä jäätävä paskaa mitä vaatteisiin tulee. Ehkä jossain pienemmän vaateketjun myymälöissä vielä parempaa laatua, en tiedä. No noissa K-ryhmän ja S-ryhmän kaupoissa vaatteet on ohuita, valmiiksi ryppyisiä ja nukkaantuneitakin, kulahtaneen näköisiä. Näyttävät ihan käytetyiltä rytkyiltä. Laatu vain heikkenee vuodesta toiseen ellei ole jostain tietystä merkistä kyse, jonka vaatteet ehkä vielä vähän parempilaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
WT-porukka ja vihervassarit puuttuu Cittarista. Siksi käynkin pelkästään K-kaupoissa. Asiakkaat on tärkeä osa kauppakokemustani. Ja laatu edellä mennään.
Äänestän Vasemmistoliittoa ja asioin aina Cittarissa. Varo vaan, et ole sielläkään turvassa.
Ensisijainen kauppa on Lidl 🤗. Täältä ostan AINA ensisijaisesti ulkomailla tuottettuja tuotteita. Jo vuodesta 2014 😊. Pakon edestä menen seuraavasti S-ryhmään. Ja pari kertaa vuodesta K-ryhmään koska kuuluvat kokkareiden hyvävelikerhoon 🤮🤮🤮🤮
Prismassa soi niin järkyttävää musiikkia, ja lujaa. Ainakin täällä rannikolla. Ja sitten ääliömäiset kuulutukset rannikkoruotsiksi, ei pysty Prismaan, ei vaan pysty. Lisäksi kooltaan aivan liian jätte suuri. 🥴
Miljonäärien kauppa. En ihmettele miksi parkkipaikka aina tyhjä ja Prisman parkkipaikka täynnä. Sitä ihmettelen miten Citymarketit pysyy pystyssä???
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärien kauppa. En ihmettele miksi parkkipaikka aina tyhjä ja Prisman parkkipaikka täynnä. Sitä ihmettelen miten Citymarketit pysyy pystyssä???
Vid Citymarketen parkerar man under jordytan och skuffar bekvämt sin shoppingvagn till bilen i det torra.
Käyn aina kauppareisuulls Lidlissä ja Cittarissa. Odotan Lidlistä tarjouskanat, ja sanoin Cittarusta.
Saan ruuat edullisesti, kuin myös hygienia tuotteet..
Cittari on siisti, musiikki ei pauhaa, myyjät erittäin kohteliaita.
Ostin kesällä 5 kg mansikkalaatikon. Kun perkasin niitä, siellä oli jokunen mansikka homeesssa ja jokunen raaka, kova mansikka.
Kun kävin neuvonnassa hakemassa Zalandon paketin, kerroin myyjälle, että oli vähän huonoja mansikoita laatikossa, että antaisi palautteen mansikan tuottajalle.
Hämmästykseni oli suuri, kun hän pahoitteli asiaa ja kysyi, paljonko laatikko maksoi.Kum kerroin, että 39 ekeä, niin hän antoi minulle kassasta tuon summan.
Soitti kauppiaalle, joka hyväksyi tuon ja kuittailin vain allekirjoituksella saamani rahat.
En todellakaan pyytänyt tuota,tai edes odottanut saavani mitään palautusta.
Joskus vuosi sitten ostin Lidlistä kuorrutettuja porsaan leikkeitä. Oli tarjoupaketti, maksoi 4,95.
Siellä oli pieni luunpala. Annoin palautteen lidliin sähköpostilla, vastasivat heti. Halusivat tuotetiedot. Ja lähettivät minulle postissa 20 eken lahjakortin heidän myymälään hyvityksenä. Tuotakaan en pyytänyt, enkö odottanut
Olen hyvin tyytyväinen näihin kauppoihin, ja saanut hyvää palvelua
"Tällaisia omaisuuksia Citymarket-kauppiaat ovat keränneet Yksi teki viime vuonna 9 miljoonaa euroa voittoa
Useiden Citymarket-kauppiaiden yhtiöihin on kertynyt suuria jakamattomia varoja. Menestyneimmällä kauppiaalla on niitä yhtiössään 25 miljoonaa euroa."
Cittarin verkkokauppa-asiakkaana olen ollut yli 4 vuotta (elintarvikkeet jne.tuodaan ainakin kerran viikossa) ja äänestän demareita ainakin seuraavissa eduskuntavaaleissa. Ei tarvitse nähdä, persuja, nousukkaita, kyttääjiä tms.