Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kelatyöntekijä informoi väärin?

Vierailija
12.10.2024 |

Aiheuttaa hankaluuksia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä on työntekijän erikoisala. Voi saada samaan kysymykseen 3 eri vastausta 3 eri työntekijältä. Itse olen joutunut maksamaan takaisin etuuksia väärien tietojen takia, toisaalta sain hyviä neuvoja kuntoutukseen liittyen kun sattui paikalle juuri se henkilö joka oli päättämässä näistä asioista.

Vierailija
2/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivat virkavastuulla. Jos antavat vääriä neuvoja tai tekevät vääriä päätöksiä, viin oikaisuvaatimus tai valitus. Myös Aviin voi ottaa yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina saanut aina rahaa,t. A llah 

Vierailija
4/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimivat virkavastuulla. Jos antavat vääriä neuvoja tai tekevät vääriä päätöksiä, viin oikaisuvaatimus tai valitus. Myös Aviin voi ottaa yhteyttä. 

Väärien neuvojen ja väärien päätösten taustalla voi olla lahjonta ja korruptio.

Vierailija
5/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että samaan kysymykseen tulee useampi neuvo. Asiakkaana oletan saavani ne minulle sopivimmat. Turhaa juoksutusta.

Vierailija
6/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin neuvoi Kelan virkailija joskus, että kannattaa irtisanoutua huonopalkkaisesta työstäni mahdollisimman pian ja että siitä ei tule mitään karenssia. En sitten kuitenkaan irtisanoutunut. Myöhemmin sain selville, että jos olisin irtisanoutunut, en olisi saanut viiteen kuukauteen työttömyyskorvausta. Se ei olisi ollut karenssi vaan odotusaika, joka johtuu siitä ettei minulla ole ammatillista koulutusta. Asiaan kuului, ettei minulla ollut oikeutta toimeentulotukeen eikä tililläni ollut säästöjä. Eli jos olisin irtisanoutunut, olisi käynyt todella huonosti.

Vierailija
7/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun halutaan jokin asia tapahtuvaksi äkkiä, heti, välittömästi, nyt, pian, kantsii oikeesti ottaa aikaa ja selvittää itse. Säästöä syntyy.

Vierailija
8/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla ettei ole oikeutta tttukeen? 

Kouluttauduitko tai vaihdoitko työpaikkaa?

Vierailija
9/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ettei ole oikeutta tttukeen? 

Kouluttauduitko tai vaihdoitko työpaikkaa?

Omaisuuden takia.

En kouluttautunut enkä vaihtanut työpaikkaa. Vaihtaisin kyllä mielelläni, jos keksisin rahakkaamman työn jota jaksaisin tehdä.

Vierailija
10/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on monta kertoo ohjeistettu väärin, etenkin opiskeluaikoina. Nauhoittakaa puhelut Kelan kanssa AINA. Se, että Kela kertoo ne nauhoittavansa, ei teitä auta myöhemmin, se on vain heitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi