Vaikka olette naimisissa/parisuhteessa, niin kaipaatteko ettekä voi unohtaa jotain nuoruuden rakkauttanne.
Opiskeluaikanani minulla oli lyhyt suhde, mutta se päättyi väärinkäsitysten vuoksi. Olen naimisissa enkä ole nähnyt miestä vuosikymmeniin, mutta nyt olen ruvennut kaipaamaan häntä. Tyydyttäessä itseäni ajattelen häntä.
Kommentit (13)
Kyllä olis kiva päästä nyt naimaan kaikkia teini-ihastuksia.
Kyllä aina välillä muistelen yhtä tyttöä, siitä kyllä monia vuosia kun oltiin yhdessä. Mietin millaista oli ja millainen hän mahtaa olla nyt. Hän oli jotenkin hot.
Kaipaan hänen _nuorta_ versiotaan ja ehkä myös nuorta itseäni, sekä miten väkevästi tunsin silloin.
En missään tapauksessa haluaisi häntä nykyisenä keski-ikäisenä versiona, jälkeläisineen ja henkisine painolasteineen.
Olen kaivannut jos yli 50 vuotta ja kärsin suunnattomasti siitä että en ole voinut unohtaa. Tämän asian kanssa on vaan elettävä.
Kyllä. Tuntuu että olen ihan väärässä elämässä väärien ihmisten kanssa. Ja tietenkin iän tuomalla jälkiviisaudella näen kaikki käänteet missä olisi pitänyt mennä eri suuntaan, mutta minkäs sille enää voi?
Kyllä mä usein mietin minkälaista oli olla nuori hyvännäköinen tytsy ja kokea sitä palvontaa pojan taholta joka himosi mun pöyksyihin koko ajan. En voi unohtaa miltä se seksi tuntui. Haluaisin nähdä hänet uudestaan ja kertoa miten ihanaa mulla oli hänen kanssaan. En ilmaissut sitä niin paljon sanoin silloin. Enemmän vaan tykkäsin suukotella häntä ja kiehnata ja härnätä.
Vaimoni on heittämällä paras naiseläjä jota olen kuunaan tavannut enkä siksi vaihtaisi.
Ehkä enemmän noin fantasiamielessä tulee mietittyä niin vanhoja naistuttuja kuin uusiakin. Olin nuorena ujo nörtti enkä aina tarttunut sellaiseen tilaisuuteen mistä en ollut ihan sata varma. Nyt kun miettii niin osa saattoi olla oikeasti "mahdollisuuksia" ja osa taas ei. Mistä sen tietää. Parissa tapauksessa olen tavannut lapsuudenihastuksen ja hämmästynyt miten hyvin tämä on vanhennut. Yksi teini-ihastus jonka kanssa edettiin joskus "melkein " seksiin on nyt edennyt ja hän ihan suoraan sanoi että olis kiva nähdä ja tuu baikka joskus kylään. Ajatus saa aina housut pullottamaan mutta en mene.
Joo kaipaan vaikkapa kouludiskojen hitaita, miten hän painautui kovana mun hoikkaa tytön vartaloani vasten ja miten tunsin kaiken. Kaipaan sitä kutkuttavaa tunnetta, voi kuinka paljon kiihotti tanssia noin ja vastata samalla pojan suudelmiin. Pidettiin kädestä ja oltiin kiihkeitä. Kaipaan sitä romantiikkaa.
En kaipaa nuoruudesta ketään, mutta haluaisin yhtä miestä nykyajasta.
En kaipaa ketään nuoruuden rakkautta kun olen edelleen hänen kanssaan. Mutta monesti muistelen ja haikalen sitä nuoruuden intohimoa ja kiimaisia rakasteluita mitä meillä oli. Monesti ne tunteet ja intohimo palautuu mieleen uudestaan rakastellessa kun sielut yhtyy ja oma rakas on yhä vierellä.
Vanhemmiten palautuu mieleen nuoruudesta ne asiat, joilla on ollut merkitystä. Nuorena seksislämä oli kiihottavaa.