Mitä mieltä naisesta joka ei voi lähteä ilman meikkiä pizzeriaan syömään?
Sanoo että teen pikameikin ja laitan piilolinssit ja pukeudun, menee yhteensä ehkä 10-15 min.
Haluaisin naisen, joka olisi valmis lähtemään saman tien, vaatteet tarvittaessa vaihtaa vaan.
Kommentit (49)
Ota kuule koira, niin ne miehet ovat tehneet sinuakin ennen tuhansia vuosia. Nainen ei suostu joka tapauksessa loputtomasti vastaanottamaan mällejäsi, joten parempi ymmärtää jo tässä vaiheessa, että hän ei tule sinua pitämään millään tasolla tyytyväisenä. Kukaan nainen
Mä voin styylata sun kanssa. Oon aina valmis kuin partiotyttö, jos joku ruokkii minut.
T: Variksenpelätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään lähtisi meikkaamatta, mutta olisin valmis 5 minuutissa.
Ketä varten meikkaat kun pitsaa menet syömään?
Kaikkia ihmisiä? Se on kunnioittavaa. Röllit muuttakoot takaisin metsään
Mitä vikaa on haluta näyttää hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään lähtisi meikkaamatta, mutta olisin valmis 5 minuutissa.
Aloituksessa puhuttiin myös piilolinssien laitosta ja vaatteiden vaihdosta. Ei kyllä maininnut wc:ssä käynnistä ja hampaiden pesusta, nekin ovat hyvin tavallisia asioita.
Ei se ole vaikeaa olla joka päivä jonkinlaisessa kuosissa. Päivittäin käyn suihkussa, ajan parran ja laitan tukan. 5minuutissa olen valmis vaikka Scarlett Johansonin kanssa treffeille 👍
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vaikeaa olla joka päivä jonkinlaisessa kuosissa. Päivittäin käyn suihkussa, ajan parran ja laitan tukan. 5minuutissa olen valmis vaikka Scarlett Johansonin kanssa treffeille 👍
M38
Naisilla se on vähän eri asia. Charlize Theron olisi muuten kauniimpi vaikka hyvin samantyyppinen.
Ketä varten meikkaat kun pitsaa menet syömään?