Mitä mieltä naisesta joka ei voi lähteä ilman meikkiä pizzeriaan syömään?
Sanoo että teen pikameikin ja laitan piilolinssit ja pukeudun, menee yhteensä ehkä 10-15 min.
Haluaisin naisen, joka olisi valmis lähtemään saman tien, vaatteet tarvittaessa vaihtaa vaan.
Kommentit (49)
Tarjoa naisellasi kestovärjäys ripsiin ja maksa silmien laserleikkaus sekä tarjoa pigmentointi kulmiin niin nainen on heti valmis .
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa naisellasi kestovärjäys ripsiin ja maksa silmien laserleikkaus sekä tarjoa pigmentointi kulmiin niin nainen on heti valmis .
Kuka sellaisen naisen haluaisi!
Itsepä olet akkasi valinnut. Tuskin se oli saunapuhdas ensimmäistä kertaa tavatessanne.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kyllä luonnostaan tummat kulmat ja ripset. Ja on ihan suomalainen, vaaleaihoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kyllä luonnostaan tummat kulmat ja ripset. Ja on ihan suomalainen, vaaleaihoinen.
Ap
Ja silmien laserleikkaukseen ei kuulemma ikimaailmassa uskaltaisi lähteä, pelkää sokeutuvansa :(
Ap
Jos valmistautumiseen menee 10-15min niin ei paljolta kuulosta. Siinä ajassahan vaihtaa vaatteet, harjaa hiukset, käy vessassa yms. Ei mitään ihmeellistä.
Minä luulin että täällä olisi ihmetelty jotain kahden tunnin valmistsutumista pizzeriaan
Minun päälle 60v äitini on vieläkin tuollainen, että oletus on että ilman meikkiä ei voipi lähteä ulos
Itsestään huolehtiva, näyttävä nainen.
Pizzerian turkkilainen gigolo ei ehkä tunnista ja muista, jos ei meikkiä ole.
10-15 minuuttia ja sinä valitat?!
Mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta ei ymmärrä, että se luonnonkauneus vie aikaa todella paljon. Mies luulee, että ne kuvien luonnonkauniit naiset herää aamulla iho virheettömänä, kauniisti hehkuen, ilman mustia silmänalusia ja hiukset söpösti laittamatta kiiltävänä ja kauniina.
Teidän pitää, miehet, päättää, että haluatteko kauniita naisia vai laittamattomia naisia. Jennifer Anistonin söpö naapurintyttö meikin ja kampauksen tekemiseen tarvitaan Hollywoodin huippumaskeeraaja, kampaaja ja stylisti.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta ei ymmärrä, että se luonnonkauneus vie aikaa todella paljon. Mies luulee, että ne kuvien luonnonkauniit naiset herää aamulla iho virheettömänä, kauniisti hehkuen, ilman mustia silmänalusia ja hiukset söpösti laittamatta kiiltävänä ja kauniina.
Teidän pitää, miehet, päättää, että haluatteko kauniita naisia vai laittamattomia naisia. Jennifer Anistonin söpö naapurintyttö meikin ja kampauksen tekemiseen tarvitaan Hollywoodin huippumaskeeraaja, kampaaja ja stylisti.
Kyllä ainakin oma vaimo on kaunis heti herättyään
Ei tuo pitkä aika ole, jos ehtii meikinkin siinä laittaa, eli ap valittaa turhasta.
Olen itse nainen, joka ei juuri koskaan laittaudu. Tukan kampaan ja vaatteet vaihdan, kun olen ihmisten ilmoille menossa, mutta siinäpä se. Meikkiä oli viimeksi puoli vuotta sitten juhlissa, joihin en halunnut mennä ilman "maskia". Meikkaan ehkä 1-2 kertaa vuodessa tuollaisiin erikoistilaisuuksiin, muuten en ollenkaan. Tukan laittamiseksi riittää, että se on päässä ja suurinpiirtein puhdas ja takuton. Vaatteet ehjät ja puhtaat, muuten ihan sama. Kotona olen missä milloinkin rääsyissä, nytkin esim. miesten pitkissäkalsareissa.
En sitten tiedä, onko näinkään hyvä? Mun mies varmaan osaisi vastata, onko tällainen homssantuusa mistään kotoisin.
En mäkään lähtisi meikkaamatta, mutta olisin valmis 5 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin oma vaimo on kaunis heti herättyään
Tämä. Kauneuteen en ota kantaa, mutta samalta minä näytän heti herättyäni kuin kello 12. Ilman meikkiä. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
No harva mieskään on valmis ihan samalla minuutilla ulos ovesta kun toinen jotain ehdottaa. Vartti on ihan normaali aika valmistautua.
Höpö höpö! 5min varoajalla olen aina valmis ja nyt oli kyse vain pitseeriaan menosta.
M37
Vierailija kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ.
Tuo on kauheaa. Kertoo ongelmista. Nainen