Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta joka ei voi lähteä ilman meikkiä pizzeriaan syömään?

Vierailija
12.10.2024 |

Sanoo että teen pikameikin ja laitan piilolinssit ja pukeudun, menee yhteensä ehkä 10-15 min. 

Haluaisin naisen, joka olisi valmis lähtemään saman tien, vaatteet tarvittaessa vaihtaa vaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kauheaa. Kertoo ongelmista. Nainen

Vierailija
22/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että ap on tampio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa naisellasi kestovärjäys ripsiin ja maksa silmien laserleikkaus sekä tarjoa pigmentointi kulmiin niin nainen on heti valmis . 

Vierailija
24/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa naisellasi kestovärjäys ripsiin ja maksa silmien laserleikkaus sekä tarjoa pigmentointi kulmiin niin nainen on heti valmis . 

Kuka sellaisen naisen haluaisi!

Vierailija
25/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet akkasi valinnut. Tuskin se oli saunapuhdas ensimmäistä kertaa tavatessanne.

Vierailija
26/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kyllä luonnostaan tummat kulmat ja ripset. Ja on ihan suomalainen, vaaleaihoinen. 

Ap

Vierailija
27/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kyllä luonnostaan tummat kulmat ja ripset. Ja on ihan suomalainen, vaaleaihoinen. 

Ap

Ja silmien laserleikkaukseen ei kuulemma ikimaailmassa uskaltaisi lähteä, pelkää sokeutuvansa :(

Ap

Vierailija
28/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistautumiseen menee 10-15min niin ei paljolta kuulosta. Siinä ajassahan vaihtaa vaatteet, harjaa hiukset, käy vessassa yms. Ei mitään ihmeellistä. 

Minä luulin että täällä olisi ihmetelty jotain kahden tunnin valmistsutumista pizzeriaan

Vierailija
29/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päälle 60v äitini on vieläkin tuollainen, että oletus on että ilman meikkiä ei voipi lähteä ulos

Vierailija
30/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtiva, näyttävä nainen.

Vierailija
31/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzerian turkkilainen gigolo ei ehkä tunnista ja muista, jos ei meikkiä ole.

Vierailija
32/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 minuuttia ja sinä valitat?!

Vierailija
33/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Vierailija
34/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta ei ymmärrä, että se luonnonkauneus vie aikaa todella paljon. Mies luulee, että ne kuvien luonnonkauniit naiset herää aamulla iho virheettömänä, kauniisti hehkuen, ilman mustia silmänalusia ja hiukset söpösti laittamatta kiiltävänä ja kauniina.

Teidän pitää, miehet, päättää, että haluatteko kauniita naisia vai laittamattomia naisia. Jennifer Anistonin söpö naapurintyttö meikin ja kampauksen tekemiseen tarvitaan Hollywoodin huippumaskeeraaja, kampaaja ja stylisti.

Vierailija
35/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta ei ymmärrä, että se luonnonkauneus vie aikaa todella paljon. Mies luulee, että ne kuvien luonnonkauniit naiset herää aamulla iho virheettömänä, kauniisti hehkuen, ilman mustia silmänalusia ja hiukset söpösti laittamatta kiiltävänä ja kauniina.

Teidän pitää, miehet, päättää, että haluatteko kauniita naisia vai laittamattomia naisia. Jennifer Anistonin söpö naapurintyttö meikin ja kampauksen tekemiseen tarvitaan Hollywoodin huippumaskeeraaja, kampaaja ja stylisti.

Kyllä ainakin oma vaimo on kaunis heti herättyään

Vierailija
36/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pitkä aika ole, jos ehtii meikinkin siinä laittaa, eli ap valittaa turhasta.

Olen itse nainen, joka ei juuri koskaan laittaudu. Tukan kampaan ja vaatteet vaihdan, kun olen ihmisten ilmoille menossa, mutta siinäpä se. Meikkiä oli viimeksi puoli vuotta sitten juhlissa, joihin en halunnut mennä ilman "maskia". Meikkaan ehkä 1-2 kertaa vuodessa tuollaisiin erikoistilaisuuksiin, muuten en ollenkaan. Tukan laittamiseksi riittää, että se on päässä ja suurinpiirtein puhdas ja takuton. Vaatteet ehjät ja puhtaat, muuten ihan sama. Kotona olen missä milloinkin rääsyissä, nytkin esim. miesten pitkissäkalsareissa. 

En sitten tiedä, onko näinkään hyvä? Mun mies varmaan osaisi vastata, onko tällainen homssantuusa mistään kotoisin.

Vierailija
37/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lähtisi meikkaamatta, mutta olisin valmis 5 minuutissa.

Vierailija
38/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin oma vaimo on kaunis heti herättyään

Tämä. Kauneuteen en ota kantaa, mutta samalta minä näytän heti herättyäni kuin kello 12. Ilman meikkiä. Nainen.

Vierailija
39/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva mieskään on valmis ihan samalla minuutilla ulos ovesta kun toinen jotain ehdottaa. Vartti on ihan normaali aika valmistautua.

Höpö höpö! 5min varoajalla olen aina valmis ja nyt oli kyse vain pitseeriaan menosta.

M37

Vierailija
40/49 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÖPÖ HÖPÖ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi