Lue keskustelun säännöt.
Miten kelan tuet ovat muka pienet?
12.10.2024 |
Meillä opiskelija on oikein tyytyväinen, kun opintotuella + asumistuella saa maksettua kokonaan asumisen ja ruuat. Kaikki palkkatulot voi käyttää omiin huvituksiin ja hömppään.
Nuori vähän stressasi rahojen riittävyyttä, kun ei oikein ollut tajunnutkaan, että saa noita tukia. Mutta nyt kun kelan päätökset ovat tulleet, niin eipä ole stressiä enää.
Opiskelijan tuet ovat vielä pienet verrattuna muihin kela-tukiin. Miten kiittämättömiä ovat nämä tuista marisijat?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne ovat pienet niille jotka tyytyy elämässä vähään eli eivät esimerkiksi halua autoa ja ajokorttia ja hyvää työpaikkaa. Kela tuilla pitäisi saada vähintään ajokortti hankittua koska se takaa 100 kertaa paremman mahdollisuuden saada töitä.. Itse olen säästänyt kela tuista ajokorttirahat vuosia sitten ja töitä on riittänyt. Olen nyt 5 vuotta tehnyt kaikenlaisia töitä ihan kohtuu palkalla ja rahaa on säästynyt. Olen itse vaativa mies ja vaadin työltä paljon kuten ihan hyvän palkan ja vaadin 8 tunnin työpäiviä. Kun vaatii itse niin olen huomannut että työnantajat näkee että haluan tosissaan tehdä töitä joten töitä riittää. Olen tehnyt eri firmoille kuljetushommia paljon esimerkiksi.