Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kiihotutte naisessa eniten?

Vierailija
12.10.2024 |

Mielipiteitä?

Ja kiihotutteko vain tietyn tyyppisistä naisista ylitse muiden, vai kiihotutteko kaikenlaisten kanssa? Ei tarvitse kommentoida herättääkö joku inhoa, vaan enemmän mikä kiihottaa ja innostaa.

Vai onko ulkonäöllä merkitystä edes innostuksen kanssa?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit<3

Vierailija
82/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäloogisuudesta, periaatteettomuudesta, miesten demonisoinnista ja jopa lääketieteenopiskelijoiden sukupuolisyrjinnästä josta luin eilen palstalta. Ankkahuulista ja neuroosista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.  Olen itsekin nainen, ja sen tiedän tietyn tyyppinen nainen sytyttää, ei kuka tahansa eikä sellainen josta miehet tykkää.

Olen huomannut että jokaisessa on jotain samaa mutta kun en osaa sitä selkeästi osoittaa.  Sellainen vahva itsestään tietoinen.  Mahdoton kuvata, en osaa.

Vierailija
84/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto ja paistamistaidot naisella kiihotta eniten, lisäksi jos osaa siivota ja hoitaa puutarhaa, se on yes.

Vierailija
85/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kon Mari osaaminen kiihottaa myös ja LEAN.

Vierailija
86/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja tuuhea (mutta siistitty) karvakolmio naisella, ja tätä miestä viedään. :)

Vierailija
87/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ihanan sileä iho, rinnat,nännit,lantio,peppu,huulet,masu,sormet,silmät,hiukset,tuoksu ja luonne ;)

T: Aikuinen mies

Vierailija
88/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä peppu, josta pitää kiinni ja paljas pimppi

Vierailija
89/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit<3

Kerropa mitä teet niillä tiskillä muuta kun suu auki salaa toljotat kurkkia .Rintoja ei saa puristella eikä imeä ..vastaa ..👍

Vierailija
90/112 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen

Vierailija
91/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tähän oo yhtä vastausta.

Mun naisessa eniten se kun hän on kiimainen.. Silloin on aivan sama onko meikkiä, minkälaiset vaatteet, missä ollaan jne. Se on on ihan älyttömän kiihottavaa kun nainen suorastaan kerjää rakastelemaan tai sanotaanko panemaan.

Meikki, en tiedä, ei meikkaa kovin paljoa. Luomuna aamulla heränneenä, suloisena on mun nainen näteimmillään. Toki meikillä on oma juttunsa. Meikkiin yhdistettynä nätti, sopivasti paljastava mekko niin oi, on mun nainen kiihottava.

Nahka- tai tekonahkavaattteiden käyttö hänellä kiihottaisi aina, oli se sitten mekko, housut tai legginsit.

Toisaalta sitten käyttää kotivaatteina kuluneita lempivaatteita, esimerkiksi mustaa t-paitoja josta sopivassa valossa näkyy todellakin läpi. Yhtäaikaa hänelle mieluinen kevyt vaatetus mutta tietää myös että minä menen aivan hulluksi kun näkyy ihanat, upeat, kauniit ja sopivan isot rinnat. Siihen lisättynä kevyet housut mutta ei todellakaan alusvaatteita jne.

Vierailija
92/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata mieheni puolesta.

Oltu yhdessä jo 20 vuotta. Nainen ei enää kiihota minua vaikka tekisi mitä. En koe mitään tarvetta kosketella häntä. 

Vierailija
93/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aanuksesta!

Vierailija
94/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kiinteät rinnat... Pehmeä peppu. Valmius hellästi hyväillä minua käsin ja kielellä ja valmius ottaa vastaan minun käteni ja kieleni vartalolleen

Vierailija
95/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaaksi ajeltu alapää

Vierailija
96/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei millään suostu tuohon! Olisi kyllä ihana. Kokeillut aikaisemmin tyttöyst. kanssa

Vierailija
97/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena naisessa kiihottaa isohkot rinnat, siisti karvakolmio ja terhakka peppu. Peppu, jota olisi ihana kosketella varsinkin kun omistaja vatsallaan. Jokin tietty katse

Vierailija
98/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle tämä on aina ollut yksilökysymys, mutta nyt kun oli puhetta "kiltin oloisista" naisista niin ne ehkä.

Se yhdistelmä kun nainen käyttäytyy luonnollisesti ja viattomasti ja sillä on silti tarjottavanaan samat nautinnot kuin jollain vampilla. 

se mikä on myös yllättänyt, että kun nämä baaritytöt ja instabeibet vaatii kaikennäköistä soidinmenoa nostaakseen omanarvontuntoaan, saattaa viaton kilttityttö antaa ihan omaksi ilokseen, jos vaan juttu luistaa.  Se kontrasti on valtava, kun ihminen näyttää pyhäkouluopettajalta ja seuraavassa hetkessä voihkii nautinnosta. uuh. 

Vierailija
99/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kiltin oloinen nainen. On totta että iltaseuralaisia on vähän, mutta sekin on totta että kun löytyy sellainen kivan ja luotettavan oloinen kaveri niin ei viitsi ruveta pihtamaana. Toisaalta meillä naisilla menee maine turhan nopeasti.   

Myös naiset pitävät usein sellaisista suht asiallisista kavereista joilla toki on pilkettä silmäkulmassa, mutat jutut asiallisia. Toki kauniit ja rikkaat pääsevät varmasti valitsemaan isommasta porukasta mutta toisaalta, otan mielummin sellaisen miehen jonka päiviin mahtuu muutakin kiinnostavaa kuin seuran etsiminen. 

Vierailija
100/112 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunreikä. Iha sama kuka.

Siinä se menee 0-3 minuuttia.

Tuijotan seinää enkä suutele.