Huh, on se Pete Parkkonen kyllä seksikäs tuossa Hesen Vege-hampurilaismainoksessa
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Jäykistyykö h o m o i l l a.
Eikö saisi jäykistyä?
En tykkää,enkä syö roskaruokia.Miks noita mainostetaan kun kansa on sairasta paksua.Laihdutttavia.Pizzaa voi joskus maistaa,hampurilaisia en ikinä..
Todella homon oloinen mainos. Tytöt tykkää ilmeisesti homomaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkullinen mies mainostaa herkkua. Loogista.
No miksi tässä mainoksessa on pete mainostamassa vekeä?
Tarkoitat varmaan vegeä.
Laita silmälasit päähän ja mieti. Mulle kyllä maistuu sekä mies että vege.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla omassa ketjussa kyselen, että mitä ihmettä se tuossa alussa laulaa. Ei ota Erkkikään selvää ja antaa typerän vaikutelman kun yrittää lausua ulkomaalaisittain suomea.
Mainostoimiston kynänjälkeä mainoksen suunnittelu ja toteutus.
Vierailija kirjoitti:
Voihyväjumala...!!
On Pete sxy <3
Minua ei enää kiinnosta mikään eroottiseen aiheeseen liittyvä asia, mutta poikkeuksellisesti Pete tekee vaikutuksen tähän 62-vuotiaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu rasistisena.
Mistä kohtaa mainos on rasistinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vegeä.
Laita silmälasit päähän ja mieti. Mulle kyllä maistuu sekä mies että vege.
Ei hesellä ole vege tuotteita. Tämän siis itse ovat virallisesti sanoneet ja siitä vegaanitkin suuttuneet.
Silti pete ei oo kummonen limanuljaska eikä hesen veket oo kovinkaa hyviä. Ei hesellä normi burgeritkaan kauhea maittavia oo.
Vierailija kirjoitti:
Ai tuollainen superlimainen siirappi-Santeri vetoaa mammoihin? Ok.
Tehoshan se käärijäkin tähän junttikansaan. Limenvihreä oksetus joka ei osaa muutakuin näyttää kieltä.
Ohoh. Pete on vasta 34-vuotias. Näyttää ainakin tuossa mainoksessa nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää,enkä syö roskaruokia.Miks noita mainostetaan kun kansa on sairasta paksua.Laihdutttavia.Pizzaa voi joskus maistaa,hampurilaisia en ikinä..
No Pete mainostaakin Veke-hampurilaista, kun se on terveellisempää kuin tavalliset rasvasössöhampurilaiset.
Lähinnä kiinnostelee toi burgeri. Hyvä on kun on tullut vegeversio Hesen parhaasta hampurilaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämän hetken Suomen kuumin äijä, kun Antti Reinikin jo ihan rupsahtanut.
Jotain komeita myös metallibändeistä vielä löytyy.
Pete ei ole suomalainen geeneiltään.
Mainoksen takia ajattelin kokeilla veke-hampurilaista tänään. Jos sitä saa.
Mainoksen takia ajattelin hakea Burger Kingistä Big King XXL aterian ekstra pekonilla
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen takia ajattelin hakea Burger Kingistä Big King XXL aterian ekstra pekonilla
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämän hetken Suomen kuumin äijä, kun Antti Reinikin jo ihan rupsahtanut.
Jotain komeita myös metallibändeistä vielä löytyy.
Pete ei ole suomalainen geeneiltään.
Et sinäkään kun muutama sukupolvi mennään taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen kohderyhmänä naiset, jotka pitävät seksikkäästä esiintyjästä. Eikä siinä hampurilaisessakaan mitään vikaa ole.
Tuolla omassa ketjussa kyselen, että mitä ihmettä se tuossa alussa laulaa. Ei ota Erkkikään selvää ja antaa typerän vaikutelman kun yrittää lausua ulkomaalaisittain suomea.