Huh, on se Pete Parkkonen kyllä seksikäs tuossa Hesen Vege-hampurilaismainoksessa
Kommentit (174)
Olis kuuma, jos ei näyttäisi kropaltaan joltain 16 vuotiaalta 60 iloiselta rimpulalta...
N44
Se on just tarpeeksi neêkeri mainoksiin.
Pazkin mainos ikinä en saanut yhdistettyä tota ruokaan mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Panisin
Joulun kunniaksi?
Neke sopii hyvin vekemainokseen, kasveilla ne kai kotimaassaankin pääasiassa elää.
hirveä mainos, aina olet pitänyt parkkosesta, mutta tuo mainos menee jonnekin pervosektorille ylitsevuotavine imelyyksieen etten tykkää yhtään. Ei varmasti parkkonen ole siihen voinut vaikuttaa, joten ei hänen vikansa kuitenkaan. On varmaan vaan tehnyt mitä on pyydetty
Anna: Pete Parkkonen on pikkupojan isä - kiistää olevansa bi-seksuaali vaikka asuu miehen kanssa
heh heh
On kyllä mies minun makuun. Tosin olenkin vain av mamma.
Tämä häntäheikki pokaili minua vuosia sitten baarissa. Annoin pakit ja tekisin saman uudelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna: Pete Parkkonen on pikkupojan isä - kiistää olevansa bi-seksuaali vaikka asuu miehen kanssa
heh heh
Mistä tällainen homostelutieto?
Ei iske mainos, ällöttää. En ymmärrä mille kohderyhmälle tällainen on. Petessä ei itsessään muuten mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä häntäheikki pokaili minua vuosia sitten baarissa. Annoin pakit ja tekisin saman uudelleenkin.
Joopajoo. Fantasiat.
Sundae Suklaakastikkeella kouraan ja peppu pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Ohoh. Pete on vasta 34-vuotias. Näyttää ainakin tuossa mainoksessa nelikymppiseltä.
Vasta???? Palstan mukaan Pete on jo vanha papparainen jolla ei enää seiso. Mihin tuo on nyt yhtäkkiä langan mammoilta unohtunut?
Miksi tätä mainosta tungetaan vääriin paikkoihin? Radio Rockilla vähän väliä tulee tämä ja ei sovi sinne mitenkään vaan kuuluisi Iskelmälle tai muulle vastaavalle.
Olen jo kolmesti hakenut BigMacia ja tupla Whopperia mainoksen häirittyä ajaessa.