Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö teidän kotoa joitain juttuja mitä aina haukutaan täällä sisustusaiheisissa ketjuissa? Meillä esim. ei ole keittiössä yläkaappeja

Vierailija
12.10.2024 |

Toinen keittiö joka suunniteltiin näin joten tyytyväisiä ollaan oltu! Ja mitähän muuta... ehkä se että tykätään kirjavista värikkäistä tapeteista joihin palstan mukaan kyllästyy vuodessa. 

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspuiset keittiökaapit. Painavat ja antiikkiset, mutta niin ihanat.

Vierailija
42/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pyökin väriset laminaattilattiat, ne haluaisin vaihtoon! En vain tiedä millaiset haluaisin tilalle.....

Suosittelen puuta. Se on luonnonmateriaali ja sitä voi hioa, kun alkaa kulua. Lämpimämpi jalkaan kuin keinotekoiset materiaalit ja vähentää kaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvan värisiä seiniä ja kirjavia tapetteja. Ainoat seinät, joihin olen kyllästynyt, ovat valkoiset.

Vierailija
44/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkaapiton keittlöhän on ihana. Tekisi mieli repiä kaapit pois. Mitä väliä on millään muodilla, kun itse tykkää? 

Minä kannatan tuollaista. Meillä on vuokra-asunnot, yläkaapit löytyy, toiselle hyllylle yllän ilman apuvälineitä, mutta kun on kolmas ja neljäskin hylly täysin tarpeettomia, niissä ei taida olla mitään. Painavat kattilat ja pannut on alakaapissa, uunivuoat laatikossa alhaalla. Just eilen mietin kuinka turha tuo kuivauskaappi on, sinne nostan "kuivumaan" kuivat astiat koneesta. Ne mitä ei koneessa pestä kuivaan keittiöpyyhkeellä ja pistän alakaappiin.

Minä olen tottunut käyttämään yläkaappeja, ja siksi keittön alakaapeissa on kaikkea muuta roinaa, kuin keittiötavaroita. Keittiötavaroita ei tarvitse kuin pari kattilaa ja veden- tai kahvinkeittimen

Vierailija
45/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jokaisessa ikkunallisessa huoneessa verholaudat verhoille. Asunnossa ei niitä ollut kun tähän muutin niin asensin sellaiset. Tuntuu että jokapaikassa aina haukutaan verholautoja rumiksi ja tarpeettomiksi mutta itse tykkään.

Vierailija
46/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoelma täytettyjä eläimiä.

47/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly jossa on jopa kirjoja. Isot kaiuttimet olkkarissa. Vanhoja tauluja ja lasten kuvia seinillä. Niin, ja mulla eioo mattoja ollenkaan.

Vierailija
48/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ettei yläkaappeja kun nykymuodin mukaiset ylöspäin aukeavat yläkaapin ovet. Jumalauta mikä idiootti-idea.

Eikö näitä ollut 2000-luvun alussa? Muistan kun kaveriperheessä oli sellaiset painalluksella avautuvat, kahvattomat. 

Toisaalta ehkä muoti on jo mennyt ympäri. Heillä on 20 vuoden aikana ollut kokovalkoinen keittiö, sitten musta kultahanoineen, nyt uusimpana puun savyä ja vihreää (joka on tosi kodikas ja kaunis).

Meillä on paneelikatto, joka maalattiin valkoiseksi, oli "muotia" kai joskus 2010 jälkeen. Toiset on haikailleen uutta puun väristä, mutta itse tykkään tästä valkoisesta, kun lattia on puun värinen, niin saman värinen katto teki asunnosta tosi kellastuneen oloisen.

Vierailija
49/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen verholaudoista pitävä!

Kodikasta <3

Miehen kaverin vaimo oli heti opastamassa, että ne voi helposti poistaa, mutta ei, minä tykkään niistä!

Vierailija
50/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen verholaudoista pitävä!

Kodikasta <3

Miehen kaverin vaimo oli heti opastamassa, että ne voi helposti poistaa, mutta ei, minä tykkään niistä!

Mä en oikein tiedä, millaiset ne verhojen ripustukset pitäisi olla. En oo oikein verhotankojen ystävä, tai on mulla tuolla yksi odottamassa erääseen ikkunaan (meillä ei ole joka ikkunassa verhoja). Kahteen ikkunaan on laitettu sellaiset vanhanmalliset liukukiskot ja ne toki pitää peittä verholaudalla. Ei sekään musta ehkä oo se ideaalein tapa (siis noissa meidän ikkunoissa; muiden ikkunoista en sano mitään!), mutta ihan oikeasti en keksi parempaakaan.

Vierailija
51/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkaapiton keittlöhän on ihana. Tekisi mieli repiä kaapit pois. Mitä väliä on millään muodilla, kun itse tykkää? 

Minä kannatan tuollaista. Meillä on vuokra-asunnot, yläkaapit löytyy, toiselle hyllylle yllän ilman apuvälineitä, mutta kun on kolmas ja neljäskin hylly täysin tarpeettomia, niissä ei taida olla mitään. Painavat kattilat ja pannut on alakaapissa, uunivuoat laatikossa alhaalla. Just eilen mietin kuinka turha tuo kuivauskaappi on, sinne nostan "kuivumaan" kuivat astiat koneesta. Ne mitä ei koneessa pestä kuivaan keittiöpyyhkeellä ja pistän alakaappiin.

Minä olen tottunut käyttämään yläkaappeja, ja siksi keittön alakaapeissa on kaikkea muuta roinaa, kuin keittiötavaroita. Keittiötavaroita ei tarvitse kuin pari kattilaa ja veden- tai kahvinkeittimen

Syöt kattilasta ja juot vedenkeittimestä 🤣

Vierailija
52/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo täyspuiset keittiökaapit haukutaankin tämän tästä av:n sisustusketjuissa🙄 #humblebrag

Vierailija
53/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmas enemmän tai vähemmän avokeittiö saarekkeella. Meille ehdoton must!!

Ei tosin seinäkeittiö. 

Vierailija
54/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kirjahylly, missä on paljon kirjoja.

Laatoitettu vessa, missä menee laattaboordi seinän puolivälissä ja ylä- ja alaosa ovat eri väriset.

Ja verholaudatkin meillä löytyy. Ei niiden poisto ole mikään yksinkertainen juttu. Tai koteloiden purku ei varmaan ole mikään paha juttu, mutta sen mitä täällä on tullut rempattua, niin alta paljastunee raaka-betoni kuoppineen ja muhkuineen, mikä tarkoittaa että katto pitää tasoittaa ja maalata. Sama juttu seinän kanssa. Keittiöremppaa tehdessä kattoon saakka yltäneiden yläkaappien kohdalta löytyi katosta iso monttu betonissa. Olisin mielelläni laittanut yhtä korkeat kaapit, mutta ne olisivat maksaneet tuolloin hirveästi, joten tyydyttiin matalampiin stardardimittaisiin kaappeihin ja katon paikkaukseen ja maalaukseen. Saatiin sentään korkeammat työtasot kuin ennen remppaa.

Vierailija
55/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiltävä valkoinen keittiö harmailla tasoilla. Lähes joka huoneessa valkoiset seinät ja katto. 

Meidän edellinen keittiö oli kiiltävän valkoinen vaaleilla graniittitasoilla. 

Ihan paras! Niin helppo pitää puhtaana, uudenveroinen 13v meillä ja nyt 6v myöhemmin uusilla asukkaillakin! Ollaan käyty moikkaamassa. 

Meillä taas ei ole missään taloissamme ollut yhtään maalarinvalkoista seinää. Vaalein off-white mutta muuten paljon värejä

Vierailija
56/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käyttää sitä keittiötä muutenkin kuin aamulatten valmistukseen, niin perheen keittiötavaroille ja kuivaruuille tarvitsee kyllä yleensä tilaa. Eikä viitsi niitä pölyttymässä avohylluissä säilyttää.

Miksi pitäisi ylipäänsä välittää joidenkin haukuista?????

Olipa passiivisaggressiivinen kommentti. Eli jos ei ole paljoa kaappitilaa niin ei kokkaile lainkaan. Jotkut on katsos vähän taitavampia järjestelemään ja pitämään yllä siisteyttä vähilläkin tilamäärillä. Miksi ne tavarat ja ainekset pölyyntyisi jos kokkailee normaalisti ja käyttää niitä päivittäin.

Vierailija
57/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näitä kukaan hauku

Vierailija
58/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta keittiö, on kuulemma niin vaikea pitää puhtaana. Itselleni ei ole mikään ongelma, kun en lääpi kaapinovia likaisilla käsillä ja muutenkin osaan käyttää rättiä.

Kuljet siis jatkuvasti rätti kädessä. Se siitä muista oikeista harrastuksista:)

Kaikkia ei kiinnosta samat asiat ja harrastukset, monelle koti on harrastus ja siitä pidetään huolta tai piha tai auto tai kroppa tms..ei ole mitään oikeaa ja väärää harrastusta. 

Vierailija
59/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien palstakriitikkojen kammoama "sairaala" eli lähes valkoinen sisustus sohvia ja mattoja myöden 😄 Löytyy toki yksi tumma vanha täyspuinen vitriinikaappi ja seinät maalattu Cover Storyn "pablo"- sävyllä mutta muuten kaikki vaaleaa/valkoista. En vaan yksinkertaisesti ole koskaan viihtynyt värikkäässä kodissa, kaikki kodit olleet vaaleita. Kesämökiltä löytyy hieman enemmän väriä  mutta sielläkin väripaletti rajoittunut : valkoinen, vaalea vanha roosa, vaalea oliivinvihreä.

Vierailija
60/100 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käyttää sitä keittiötä muutenkin kuin aamulatten valmistukseen, niin perheen keittiötavaroille ja kuivaruuille tarvitsee kyllä yleensä tilaa. Eikä viitsi niitä pölyttymässä avohylluissä säilyttää.

Miksi pitäisi ylipäänsä välittää joidenkin haukuista?????

Olipa passiivisaggressiivinen kommentti. Eli jos ei ole paljoa kaappitilaa niin ei kokkaile lainkaan. Jotkut on katsos vähän taitavampia järjestelemään ja pitämään yllä siisteyttä vähilläkin tilamäärillä. Miksi ne tavarat ja ainekset pölyyntyisi jos kokkailee normaalisti ja käyttää niitä päivittäin.

Eihän yläkaapittomuus tarkoita etteikö olisi kaappitilaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan