Löytyykö teidän kotoa joitain juttuja mitä aina haukutaan täällä sisustusaiheisissa ketjuissa? Meillä esim. ei ole keittiössä yläkaappeja
Toinen keittiö joka suunniteltiin näin joten tyytyväisiä ollaan oltu! Ja mitähän muuta... ehkä se että tykätään kirjavista värikkäistä tapeteista joihin palstan mukaan kyllästyy vuodessa.
Kommentit (100)
Meillä ei ole sisustettu mitenkään näyttävästi vaan on vain mitä sattuu. Mikään ei sovi yhteen. Muovilaatikko ruokapöydän alla. Sohva eri parua kuin ainoa nohatuoli. Kaapin päällä olohuoneessa silitysrauta. Rikkaimuri nurkassa näkyvillä. Matot ei sovi yhteen millään muotoa.
Ikean Sinnerlig-valaisin on varmaan sellainen kulahtanut trendituote? Se on olkkarissa meillä, ja tykkään edelleen. Ihanan iso ja näyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Isoja kokopuisia antiikkihuonekaluja, jotka kuulemma ovat vaikeita ja rumia.
Meilläkin, mutta jokainen niistä on peritty, jokaisella on tarina. Ne on enemmän kuin huonekaluja. Esim. 1800-luvun peilipiironki joka siirtyy aina äidiltä tyttärelle, minä olen nyt viides polvi ja ehkä tyttäreni ottaa sen taas aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkaapiton keittlöhän on ihana. Tekisi mieli repiä kaapit pois. Mitä väliä on millään muodilla, kun itse tykkää?
No jos käyttää sitä keittiötä muutenkin kuin aamulatten valmistukseen, niin perheen keittiötavaroille ja kuivaruuille tarvitsee kyllä yleensä tilaa. Eikä viitsi niitä pölyttymässä avohylluissä säilyttää.
Miksi pitäisi ylipäänsä välittää joidenkin haukuista?????
Ihmisillä on kaapit täynnä aivan kaikkea turhaa rojua, leivonta ja ruoanlaitto onnistuu hyvin vaikka ei omistaisi seitsemää paistinpannua, kymmentä kattilaa ja kahtakymmentä paistinlastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkaapiton keittlöhän on ihana. Tekisi mieli repiä kaapit pois. Mitä väliä on millään muodilla, kun itse tykkää?
No jos käyttää sitä keittiötä muutenkin kuin aamulatten valmistukseen, niin perheen keittiötavaroille ja kuivaruuille tarvitsee kyllä yleensä tilaa. Eikä viitsi niitä pölyttymässä avohylluissä säilyttää.
Ei me säilytetä tavaroita avohyllyissä ja ruokaakin tehdään joka ikinen päivä :) Ap
Keittiön kaapeissa on vetimet. Keittiö on rempattu täysin ihan muutama vuosi sitten ja silloin "ei kukaan" halunnut vetimiä, kun "ne on niin out". Ihan sama, minä halusin ja olen edelleen tyytyväinen valintaani.
Meillä ei myöskään ole verhoja, paitsi yhdessä makuuhuoneessa pimentävä verho. Muualla on vain kaihtimet, ihan kaikissa ikkunoissa ei niitäkään. Minusta on ihanan avaraa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta näkyy naapurin musta talokuutiomöhkäle. Niin ruma! Kesäksi puiden lehdet saa sen pettymään aika hyvin mutta nyt alkaa taas näkyä 😣
Nyt kysyttiin että mitä haukuttuja sisustusjuttuja SINULTA löytyy, ei naapurilta.
Ikkunoista avautumaan näkymä on asujan oma näkymä.
Meillä on harmaat laminaattilattiat. Vieläpä jotain halpaa p*skalaatua niin että ovat ihan kolhuilla. Mutta eipä nuo ole elämää haitanneet, vaikka taloa ostaessa olin varma että ne lähtee vaihtoon asap. Kyllä ne varmasti joskus vaihdetaankin, mutta ei ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta näkyy naapurin musta talokuutiomöhkäle. Niin ruma! Kesäksi puiden lehdet saa sen pettymään aika hyvin mutta nyt alkaa taas näkyä 😣
Nyt kysyttiin että mitä haukuttuja sisustusjuttuja SINULTA löytyy, ei naapurilta.
Ja kyllähän sitäkin aina haukutaan että talot rakennetaan niin, että naapuritalo näkyy 😁
Minulla on muutaman tonnin maksaneet kaiuttimet 1,5 m päässä seinästä olohuoneessa ja niihin menee laadukkaasta vahvistimesta paksuhkot kaiutinjohdot jotka kuulemma ovat rumia ja joihin kompastuu.
Vierailija kirjoitti:
Musta keittiö, on kuulemma niin vaikea pitää puhtaana. Itselleni ei ole mikään ongelma, kun en lääpi kaapinovia likaisilla käsillä ja muutenkin osaan käyttää rättiä.
Kuljet siis jatkuvasti rätti kädessä. Se siitä muista oikeista harrastuksista:)
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan tuollaista. Meillä on vuokra-asunnot, yläkaapit löytyy, toiselle hyllylle yllän ilman apuvälineitä, mutta kun on kolmas ja neljäskin hylly täysin tarpeettomia, niissä ei taida olla mitään. Painavat kattilat ja pannut on alakaapissa, uunivuoat laatikossa alhaalla. Just eilen mietin kuinka turha tuo kuivauskaappi on, sinne nostan "kuivumaan" kuivat astiat koneesta. Ne mitä ei koneessa pestä kuivaan keittiöpyyhkeellä ja pistän alakaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voi naapuritalon väriin paljoa vaikuttaa. Se ei siis ole asia mitä tässä tarkoitetaan. Kysyttiin omia epäsuosittuja sisustusjuttuja.
Ja juu, kodissa voi olla esim edellisen asukkaan valitsemia asioita ja niihin ei ole ollut vaikuttamista mutta puhutaan nyt niistä joita on itse valinnut omaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Talon ulkoväritys ei ole sisustamista.
Minulla on pyökin väriset laminaattilattiat, ne haluaisin vaihtoon! En vain tiedä millaiset haluaisin tilalle.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta keittiö, on kuulemma niin vaikea pitää puhtaana. Itselleni ei ole mikään ongelma, kun en lääpi kaapinovia likaisilla käsillä ja muutenkin osaan käyttää rättiä.
Kuljet siis jatkuvasti rätti kädessä. Se siitä muista oikeista harrastuksista:)
Samalla kun muutenkin pyyhin keittiön tasoja, niin voin pyyhkäistä ovia, mutta harvoin niissä on edes mitään, kun puhtailla käsillä koskee. Ei tarvitse "kulkea jatkuvasti rätti kädessä". Itse et pyyhi keittiössä mitään pintoja?
Kiiltävä valkoinen keittiö harmailla tasoilla. Lähes joka huoneessa valkoiset seinät ja katto.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole sisustettu mitenkään näyttävästi vaan on vain mitä sattuu. Mikään ei sovi yhteen. Muovilaatikko ruokapöydän alla. Sohva eri parua kuin ainoa nohatuoli. Kaapin päällä olohuoneessa silitysrauta. Rikkaimuri nurkassa näkyvillä. Matot ei sovi yhteen millään muotoa.
Hah! Ihan kuin meillä ja mökillä eli vapaa-ajan talossa samanlaiset rytöläjät. Välillä oli myös pieni kämppä työpaikkakunnalla. Tuo systeemi aiheuttaa myös sen, että jotkut esineet ovat aina väärissä paikoissa, esim. työkalut. Sitten kun niitä ei löydy, joskus tulee ostettua turhaan uusia ja taas tulee ongelma liian tavaran sijoittelemisesta:)