Löytyykö teidän kotoa joitain juttuja mitä aina haukutaan täällä sisustusaiheisissa ketjuissa? Meillä esim. ei ole keittiössä yläkaappeja
Toinen keittiö joka suunniteltiin näin joten tyytyväisiä ollaan oltu! Ja mitähän muuta... ehkä se että tykätään kirjavista värikkäistä tapeteista joihin palstan mukaan kyllästyy vuodessa.
Kommentit (100)
Lokki-valaisin. Tiedän että se on klise, mutta se on myös äärettömän hyvin suunniteltu valaisin. Se hajottaa valon kauniisti. En tykkää kun monet nykyvalaisimet ei varjosta valoa ollenkaan, vaan ovat jotain tikkuhäkkyröitä.
Artekit. Rumia kun kaikilla. Ostaisitteko jos olisivat Ikea valaisimia?
Ikkunasta näkyy naapurin musta talokuutiomöhkäle. Niin ruma! Kesäksi puiden lehdet saa sen pettymään aika hyvin mutta nyt alkaa taas näkyä 😣
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta näkyy naapurin musta talokuutiomöhkäle. Niin ruma! Kesäksi puiden lehdet saa sen pettymään aika hyvin mutta nyt alkaa taas näkyä 😣
Nyt kysyttiin että mitä haukuttuja sisustusjuttuja SINULTA löytyy, ei naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Artekit. Rumia kun kaikilla. Ostaisitteko jos olisivat Ikea valaisimia?
Mitkä Artekit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyttiin että mitä haukuttuja sisustusjuttuja SINULTA löytyy, ei naapurilta.
Jäkä jäkä.
Tosiaan tuo lukutaito nykyään heikkenee.
Musta keittiö, on kuulemma niin vaikea pitää puhtaana. Itselleni ei ole mikään ongelma, kun en lääpi kaapinovia likaisilla käsillä ja muutenkin osaan käyttää rättiä.
Pastaa yms lasipurkeissa keittiön avohyllyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta tuo tuntuu melkein kuin sisustukselta kun nytkin sen möhkäleen heti näen kun nostan katseeni.
En ole eläissäni sisustanut minkään ohjeen mukaan, enkä pidä sisustussuunnittelijoiden tuotoksista muutenkaan. Yläkaapittomuus on mielestäni kiva, tulee avarampi ja huolettomampi fiilis keittiöstä kuin sellaisesta tehokeittiöstä missä mahdollisimman paljon tilaa kaikille mahdollisille vempeleille. Keittiö saa todellakin olla askeettinen
Kannustavia elämänohjeita ja mietelauseita seinällä.
Yläkaapiton keittlöhän on ihana. Tekisi mieli repiä kaapit pois. Mitä väliä on millään muodilla, kun itse tykkää?
Isoja kokopuisia antiikkihuonekaluja, jotka kuulemma ovat vaikeita ja rumia. Paljon värejä ja tyylejä sekaisin.
Minä olen nukkunut suurimman osan elämästäni lattialla patjalla. Sänkyjä on ollut jos jonkinlaisia, mutta päädyn aina heivaamaan ne mäkeen, kun en pidä niistä syystä tai toisesta. Nyt hankin kylmän lattian vuoksi vaan ritilät, jotka nostavat patjaa vähän lattiasta
Erityisesti miehet valittavat tästä ja heitä tuntuu häiritsevän aivan mielettömästi se, etten ole "normaali". Yksi jopa painosti minua ostamaan sängyn, jonka heivasin samalla kun miehenkin. Ei ole ollut ikävä kumpaakaan
Minulla on paljon koriste-esineitä, suurin osa äidiltä perittyjä kuten maljakoita, vateja, kynttilöitä, keraamisia eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannustavia elämänohjeita ja mietelauseita seinällä.
H O M E 😂
Ihan oikeasti, miten kukaan päätyy ripustamaan tuollaisen seinälleen, laittamaan hyllylle tms?
Kas kun ei M Ä T Ä
Parempi ettei yläkaappeja kun nykymuodin mukaiset ylöspäin aukeavat yläkaapin ovet. Jumalauta mikä idiootti-idea.
Tummanharmaaksi maalattu kesämökki.