Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis onko niin, että jotkut miehet eivät kehu ja kannusta vaimojaan henkisesti?

Vierailija
12.10.2024 |

Eli joillekin nisille riittää vaikka se, että jos miehellä on moottoripyörä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole yleensä edes bussikorttia, kävellen joutuvat kulkemaan. Henkistä väkivaltaa silti pitäisi kestää loputtomiin.

Vierailija
2/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus, mikä fiilis tuosta aloituksesta tuli! Moottoripyörä! Ai kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaako joku mies vaimoaan? Yleensä miehet on kateellisia naiselle ja mustasukkaisia naisesta oli se tyttöystävä tai vaimo. Eli henkistä väkivaltaa on tiedossa oli se miehen kulkupeli mikä vain.

Vierailija
4/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu eikä kannusta, varmaan koska on pärjännyt huonommin kuin minä ja kokee siitä huonommuutta ja kateellisuutta.

Vierailija
5/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustaako joku mies vaimoaan? Yleensä miehet on kateellisia naiselle ja mustasukkaisia naisesta oli se tyttöystävä tai vaimo. Eli henkistä väkivaltaa on tiedossa oli se miehen kulkupeli mikä vain.

Ei mun miehistä ole mua lytännyt kuin yksi pohjalaisjuntti. Se suhde jäi lyhyeksi.

Nykyinen mies kehuu ja kannustaa mua joka päivä. Ei se sinänsä tarpeen olisi, koska tunnen arvoni.

Tasapainoinen mies on helmi. Hänen lapsistaan kasvaa samanlaisia, mutta juopponarkin lapsista kasvaa juopponarkkeja ja lusmuja.

Kuten trolli-inceleistä näemme.

Vierailija
6/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun miehistä ole mua lytännyt kuin yksi pohjalaisjuntti. Se suhde jäi lyhyeksi.

Nykyinen mies kehuu ja kannustaa mua joka päivä. Ei se sinänsä tarpeen olisi, koska tunnen arvoni.

Tasapainoinen mies on helmi. Hänen lapsistaan kasvaa samanlaisia, mutta juopponarkin lapsista kasvaa juopponarkkeja ja lusmuja.

Kuten trolli-inceleistä näemme.

Ja tämän viestin on kirjoittanut tasapainoisen ja kannustavan miehen nainen. 😂

Vierailija
7/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia voi kannustaa sängyssä, sohvalla jne. Jaksaa, jaksaa...

Vierailija
8/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen puhe on kierre jossa puolisot peilaavat toistensa positiivisuutta. Ei kukaan voi olla kannustava ja kehua yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi