Seurustelu, kaksi kotia, toisen vuokraus airbnb:n kautta. Kokemuksia?
Minulla on kaksio keskusssa, miesystäväni asuu omakotitalossa syrjemmällä. Vietän siellä paljon aikaa, mutta on kuitenkin kiva, että on omakin koti.
Mutta koska asuntoni on paljon tyhjillään, olen miettynyt siitä lisätuloja.
Onko hankalaa, kun siellä on kuitenkin mun tavarat? Tietty voin irtotavarat pakata vaikka vaatehuoneeseen ja siihen lukko. Pöllitäänkö kirjat hyllystä, saako huonekasvit olla rauhassa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, molemmilla omakotitalot ja asutaan miehen luona. Olen miettinyt omani myymistä tai vuokraamista - tai airbnb. Eniten airbnb:ssä kuumottaa luteet. Tai ehkä sitten se vaan olisi vuokrakämppä ja siivoaisin sen niin ettei olisi enää "koti".
Samat ajatukset. Kuitenkin takaporttina sille, että voisin koska vaan palata tarvittaessa itse. Tavallisessa vuokraamisessa se ei onnistuisi ja kaikki huonekalut ym olisi myyty
Sama tilanne, molemmilla 300 neliön omakotitalot järven rannalla, 200km toisistaan, rantasaunalla yms. Mietityttää vaan laittaa vuokralle tai vuokrata yleensä, kun ei koskaan tiedä minkälaisia mielenterveyspotilaita sattuu asiakkaakseen saamaan.
Me ratkaistiin asia niin että myytiin omakotitalo ja ostettiin kolme pientä sijoitusasuntoa ja kolmio missä asutaan vakituisemmin. Sijoitusasunnoista kahdessa on vuokralaiset ja yksi välillä airbnb ja välillä toimistokäytössä. Toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, molemmilla 300 neliön omakotitalot järven rannalla, 200km toisistaan, rantasaunalla yms. Mietityttää vaan laittaa vuokralle tai vuokrata yleensä, kun ei koskaan tiedä minkälaisia mielenterveyspotilaita sattuu asiakkaakseen saamaan.
Mielenterveyspotilailla tuskin on varaa vuokrata omakotitaloa
Meillä asia ratkaistiin niin, että myytiin toinen asunto ja ostettiin sillä huvila Espanjasta, jota pidetään vuokralla kun ei itse oleilla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asia ratkaistiin niin, että myytiin toinen asunto ja ostettiin sillä huvila Espanjasta, jota pidetään vuokralla kun ei itse oleilla siellä.
Onko se enää seurustelua, jos asutte yhdessä
Sama tilanne, molemmilla omakotitalot ja asutaan miehen luona. Olen miettinyt omani myymistä tai vuokraamista - tai airbnb. Eniten airbnb:ssä kuumottaa luteet. Tai ehkä sitten se vaan olisi vuokrakämppä ja siivoaisin sen niin ettei olisi enää "koti".