Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Kuningas Frederik, kuumin kaikista! A-studion juontajamiehet kävis myös. Eero Milonoff.
Kuningas Frederik on komistunut vanhetessaan ja samoin Norjan kruununprinssi Haakon. Kumpikin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Saramon. Hänellä on tosi seksikäs ääni ja hymy. Saatan olla vähemmistössä nyt 😂.
Kysyttiin julkkiksia.
En seuraa seiskaa, joten poliitikot ja kirjailijat on mulle julkkiksia. Tsori.
En minäkään seuraa seiskaa. Miksi luulet, että seuraisin?
Mikäs ihme sinua kiukuttaa? Ihan rennosti vaan. On perjantaikin.
Jos Timo R. Stewart tulisi kotitreffeille syömään, toisi ruusun, viinipullon ja sanoisi jotain baritonillaan, niin suattaisimpa antaakin ja jäisi magaroonilaatikko 200 g. viilenemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos Timo R. Stewart tulisi kotitreffeille syömään, toisi ruusun, viinipullon ja sanoisi jotain baritonillaan, niin suattaisimpa antaakin ja jäisi magaroonilaatikko 200 g. viilenemään.
Oi joi. Miten Timo Stewart pääsikin unohtumaan. Älykäs ja humaani ja komea kuin mikä.
Miks miehille suunnattu ketju poistettiin? Täsä arvon vuoksi tämäkin ketju poistoon!
Täsä arvon vuoksi poistoon tämäkin!
Vierailija kirjoitti:
Erik Johanssonin (bonusperheen patrik)
Tai Joel Harkimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Saramon. Hänellä on tosi seksikäs ääni ja hymy. Saatan olla vähemmistössä nyt 😂.
Kysyttiin julkkiksia.
En seuraa seiskaa, joten poliitikot ja kirjailijat on mulle julkkiksia. Tsori.
En minäkään seuraa seiskaa. Miksi luulet, että seuraisin?
Mikäs ihme sinua kiukuttaa? Ihan rennosti vaan. On perjantaikin.
Ei mikään kiukuta. Miksi luulet, että kiukuttaisi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene sänkyyn sen takia että mies olisi julkkis. Tarvitaan jotain aivotoimintaakin.
Ja kenelläkään julkkismiehellä sitä ei mielestäsi ole?
Aika harvalla tuntuu olevan, kun lööppejä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho
Olin tulossa vastaamaan samaa. Käsittämättömän seksikäs.
Joo, tapelkaa siitä keskenänne. Kai se heiluu teidän miestenkin puolelle välillä.
Kyllähän kreivi Adlercreutz kierroksen ansaitsisi. Voisi jälkilämmöissä vähän ripittää häntä hallituspolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi joi. Miten Timo Stewart pääsikin unohtumaan. Älykäs ja humaani ja komea kuin mikä.
Olen sitten muuten mies.
Naisillapas on hyvä maku! Olen positiivisesti yllättynyt.
Varmann sekä että. Pienet kädet ja jalat antaa osviittaa.