Timo Vornanen huolissaan eduskunnan turvallisuudesta
Kommentit (34)
Minä olen huolissani lasten ja teinien turvallisuudesta. Nykyään tapahtuu paljon hyväksikäyttöä.
Wille Rydman
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huolissani lasten ja teinien turvallisuudesta. Nykyään tapahtuu paljon hyväksikäyttöä.
Wille Rydman
Olemme huolissamme vihapuheen ja rasismi lisääntymisestä. Myös fasismin noususta on nähtävissä viitteitä.
- perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman
Minä olen huolissani joukko ampumisista junissa.
T: Riikka Purra
Vornanen esittää kansanedustajille vapaata aseenkanto-oikeutta mulkkuja äänestäjiä varten.
On toi kyllä hupiukko.onneksi kansa saa maksaa tuon palkan.pätevä jannu.
Vierailija kirjoitti:
Olemme huolissamme vihapuheen ja rasismi lisääntymisestä. Myös fasismin noususta on nähtävissä viitteitä.
- perussuomalaiset
"Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."
-Eduskunnan nykyinen puheenjohtaja Jussi Halla-aho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman
Minä olen huolissani joukko ampumisista junissa.
T: Riikka Purra
Minä olen huolissani siitä, että jotku poliitikot toivovat naisten tulevan ra iskatuiksi.
T. J. Halla-aho
Minä olen huolissani yhteiskuntamme vähäosaisimmista, heidän selviytymisestään.
- Riikka Purra
Vierailija kirjoitti:
Yön timo on vaaraksi eduskunnassa.
On, ja yöelämässä.
Olen huolissani Suomen vasemmiston Pu#inistien informaatiovaikuttamisesta netistä.
-Sebastian Tynkkynen
Siinä on mies paikallaan.