Timo Vornanen huolissaan eduskunnan turvallisuudesta
Kommentit (34)
Minä olen huolissani lasten ja teinien turvallisuudesta. Nykyään tapahtuu paljon hyväksikäyttöä.
Wille Rydman
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huolissani lasten ja teinien turvallisuudesta. Nykyään tapahtuu paljon hyväksikäyttöä.
Wille Rydman
Jep. Turvallisuus paranee heti kun Vornanen talutetaan sieltä ulos.
On kai se, kun pyssy vietiin pois.
Olemme huolissamme vihapuheen ja rasismi lisääntymisestä. Myös fasismin noususta on nähtävissä viitteitä.
- perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman
Minä olen huolissani joukko ampumisista junissa.
T: Riikka Purra
Vornanen esittää kansanedustajille vapaata aseenkanto-oikeutta mulkkuja äänestäjiä varten.
On toi kyllä hupiukko.onneksi kansa saa maksaa tuon palkan.pätevä jannu.
Vierailija kirjoitti:
Olemme huolissamme vihapuheen ja rasismi lisääntymisestä. Myös fasismin noususta on nähtävissä viitteitä.
- perussuomalaiset
"Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."
-Eduskunnan nykyinen puheenjohtaja Jussi Halla-aho
Köyhät ovat lähellä sydäntäni.
Orpo Lapanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman
Minä olen huolissani joukko ampumisista junissa.
T: Riikka Purra
Minä olen huolissani siitä, että jotku poliitikot toivovat naisten tulevan ra iskatuiksi.
T. J. Halla-aho
Minä olen huolissani yhteiskuntamme vähäosaisimmista, heidän selviytymisestään.
- Riikka Purra
Yön timo on vaaraksi eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Yön timo on vaaraksi eduskunnassa.
On, ja yöelämässä.
Olen huolissani Suomen vasemmiston Pu#inistien informaatiovaikuttamisesta netistä.
-Sebastian Tynkkynen
Siinä on mies paikallaan.