Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?

Vierailija
11.10.2024 |

Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.

Kommentit (351)

Vierailija
341/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandra Bullockin edesmennyt mies oli tosi komea.

Vierailija
342/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muuten vitsaili, että Seppo Hovi saa pöksyt kosteiksi, mutta minäpä tunnen kaksi vähän iäkkäämpää leskirouvaa, jotka yhteen ääneen mainitsivat hänet ylivertaisena komistuksena. Ja molempien miehillä oli kihara tukka.

Tuli permiksistä mieleen. Suomalaisillahan on harvoin luonnonkihara tukka, joten vanhempi ikäpolvi (rouvat lähempänä 80v. kuin 70v.) eivät vielä sillä tavalla ole miesten permiksiinkään perehtyneet. Kasarillahan niitä jotkut ottivat, tosin eivät silloinkaan ne, joiden kanssa itse hengailin, se oli aivan eri tyylilaji.

Itse olen jostain syystä aina vieroksunut kiharaa tukkaa miehellä. Vielä pahempi, jos se on pitkä. Mutta joku täällä joskus kirjoitteli, että sellainen pitkähkö, laineilla surffaritukka on just paras. Minä taas tykkään kaljusta tai hyvin lyhyestä tukasta miehellä.

Miehelläni on paksut, ruskeat, kiharat hiukset. Yleensä hän pitää ne aika lyhyenä, mutta kasvatti ne kerran olkapäille. Ihan kantasuomalainen on. Kaljut ovat minun mielestäni aika epämiehekkäitä, mutta luonnehan on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muuten vitsaili, että Seppo Hovi saa pöksyt kosteiksi, mutta minäpä tunnen kaksi vähän iäkkäämpää leskirouvaa, jotka yhteen ääneen mainitsivat hänet ylivertaisena komistuksena. Ja molempien miehillä oli kihara tukka.

Tuli permiksistä mieleen. Suomalaisillahan on harvoin luonnonkihara tukka, joten vanhempi ikäpolvi (rouvat lähempänä 80v. kuin 70v.) eivät vielä sillä tavalla ole miesten permiksiinkään perehtyneet. Kasarillahan niitä jotkut ottivat, tosin eivät silloinkaan ne, joiden kanssa itse hengailin, se oli aivan eri tyylilaji.

Itse olen jostain syystä aina vieroksunut kiharaa tukkaa miehellä. Vielä pahempi, jos se on pitkä. Mutta joku täällä joskus kirjoitteli, että sellainen pitkähkö, laineilla surffaritukka on just paras. Minä taas tykkään kaljusta tai hyvin lyhyestä tukasta miehellä.

Miehelläni on paksut, ruskeat, kiharat hiukset. Yl

Minusta hiukset eivät määritä maskuliinisuutta. Enemmän maskuliinisuus on asenne, toisaalta pitkät hiukset, ponnari tai nuttura voi jopa korostaa miehen maskuliinisuutta. 

Pitkähiuksiset miehet ovat usein mukavia. Omalla miehelläkin oli pitkät kun tavattiin mutta eipä ole enää.... hänellä on paksut hiukset jotka ovat upeat sänkihiuksina. Välillä leikkaan keesin. Hänellä on jo aika harmaat hiukset. Vanhentaisi tosi paljon jos olisivat pitkät.

Vierailija
344/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua vauvaa: Mammoille clooneyt, pittit, cruiset jne on ihan tavis perusjamppoja ulkonäöltään, evvk.

Ihan kuten palstan äijillä kaikilla on ferrari, bentley, rolex, milli bitcoineissa ja toinen taskussa ja 20cm lahkeessa.

Yllätävää että pidät sitä negatiivisena asiana, jos tai kun naiset pitävät taviksina komeampina kuin filmitähtiä? 

Lähinnä säälittävää. Kettu ja ....

Ääääh. 

Vierailija
345/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa se on naistenkin kanssa, aina saa kuulla esim. Jostain Scarlett Johanssonista.

Vierailija
346/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat klassisen komeita ja kaikki tietää heidät.

Tämä kai se on. Jos pitää käyttää jotakuta esimerkkinä komeasta miehestä niin kai se on helpompi mainita joku jonka ihmiset tietävät ja joka vastaa useimpien ihmisten käsitystä komeasta. C-listan julkkikset tai mielipiteitä vahvasti jakavat omalaatuisella tavalla viehättävät äijät sopivat huonommin siihen tarkoitukseen.

Vierailija
347/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat klassisen komeita ja kaikki tietää heidät.

Tämä kai se on. Jos pitää käyttää jotakuta esimerkkinä komeasta miehestä niin kai se on helpompi mainita joku jonka ihmiset tietävät ja joka vastaa useimpien ihmisten käsitystä komeasta. C-listan julkkikset tai mielipiteitä vahvasti jakavat omalaatuisella tavalla viehättävät äijät sopivat huonommin siihen tarkoitukseen.

Ja taviksia ei kukaan tiedä. Olivat kuinka komeita tahansa.

Vierailija
348/351 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se, joka kirjoitti pidemmän "jonkinlainen maku"- postauksen aiemmin. Siinä tekstissä toin esiin, että näen kyllä *objektiiviselta kantilta, miksi George Clooneya pidetäään komeana, en vain itse koe enkä ole kokenut häntä vetävänä. 

Kun viimeisimmillä sivuilla ilmeisesti joku mies on taas valittanut asioista, niin tuo pointti* kannattaa ymmärtää. Objektiivisesti ja subjektiivisesti.

Ja kannattaa ymmärtää, että ketjuun kirjoittaa useampia naisia ja kaikilla on omat mieltymykset ja näkemykset. Siksi valittajan ei kannata tehdä yleistyksiä, että kaikkien naisten mielestä sitä ja tätä. 

Clooney, Pitt, DiCaprio nuorempana eivät ole omasta mielestä taviksen näköisiä, edelleen en koe heihin subjekt. vetoa mutta näen, miten heissä nähdään objektiivisesti komeutta. 

Ketju on mielenkiintoinen ja juurikin voidaan ymmärtää, että naisilla on ihan eri ajatukset ja maut, eikä tämän tulisi olla yllättävää. Musta on kiva lukea ihan erilaisista mauista ja niiden perusteluista, kuten juuri hänen, jonka mielestä tavikset Prismassa ovat paremman näököisiä jne. Rohkeasti vaan sanomaan ajatuksia ja tuntemuksia!  :) 

En halua että valittaja/t saavat naiset hiljenemään ja samalla jyrättyä oman aivan keksityn/toksisen kantansa naisista. 

Että siis rohkeasti vaan ajatuksiin. 

***'

Katsoin harvinaisen hyvän Nobody Wants This- sarjan vastailmestyneen 1. kauden Netflixistä. Siinä on Adam Brody pääosassa ja Kristen Bell. Ihanaa kemiaa ja näin, näyttelijät hyviä, Adam Brody omaan makuun liian hintelä. 

En ehdi enempää

Vierailija
349/351 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se, joka kirjoitti pidemmän "jonkinlainen maku"- postauksen aiemmin. Siinä tekstissä toin esiin, että näen kyllä *objektiiviselta kantilta, miksi George Clooneya pidetäään komeana, en vain itse koe enkä ole kokenut häntä vetävänä. 

Kun viimeisimmillä sivuilla ilmeisesti joku mies on taas valittanut asioista, niin tuo pointti* kannattaa ymmärtää. Objektiivisesti ja subjektiivisesti.

Ja kannattaa ymmärtää, että ketjuun kirjoittaa useampia naisia ja kaikilla on omat mieltymykset ja näkemykset. Siksi valittajan ei kannata tehdä yleistyksiä, että kaikkien naisten mielestä sitä ja tätä. 

Clooney, Pitt, DiCaprio nuorempana eivät ole omasta mielestä taviksen näköisiä, edelleen en koe heihin subjekt. vetoa mutta näen, miten heissä nähdään objektiivisesti komeutta. 

Ketju on mielenkiintoinen ja juurikin voidaan ymmärtää, että naisilla on ihan eri ajatukset ja maut, eikä tämän tulis

Olen se, joka sanoi, että prismoissa on komeampia miehiä. Todellakin on, mutta vähän se riippuu siitäkin mistä prismoista on kyse.

Kun pidän oikeasti pitkistä ja raamikkaista, karunnäköisistä miehistä, niin itäisessä Suomessa sellaisia on vähemmän. Ihmiset ovat lyhyitä, lyhytjalkaisia ja pyyleviä. Saksan prismoissa on maaseudullakin hyvin pitkiä ja komeita miehiä, samoin Hollannissa, hollantilaisethan ovat maailman pisin kansa. Mutta Saksassa on mutu-tuntumalla komeita miehiä ylivoimaisesti eniten. Komea nenä, hyvä väritys (ristiverinen on paras, ei liian tumma eikä vaalea) ja luonnostaan leveät hartiat.

Pidän muutenkin saksalaisten siisteydestä ja tietty muodollisuuskin viehättää. Joku päivä saatan jopa muuttaa sinne, vaikka ilmapiiri onkin viimeksi kuluneen viiden vuoden sisällä muuttunut negatiiviseen suuntaan. Sama Suomessakin.

Ei löytynyt komistusta minun makuuni tässäkään keskustelussa Hollywoodista. Kiovasta löytyy, pormestari nimittäin, vaikka hänen nenänsä on hiukan litteä. Muuten on makuni mukainen kyllä. Ukrainassa on todella komeita miehiä, samoin entisen Jugoslavian maissa. Hyviä neniä ja pituutta löytyy. Tuo nuori maalivahtikin, jonka mainitsin, Nikola Vasilij, on siltä suunnalta. Jos joku on komea telkkarissa, niin panen sen kyllä merkille. Markus Söder ja Vasilij nyt esimerkkinä.

Vierailija
350/351 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sandra Bullockin edesmennyt mies oli tosi komea.

Perustele. Googlatessa näytti ihan tavikselta.

Vierailija
351/351 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mulle nuori Alain Delon ja kakkoseksi jäävät ihan takuulla Cloonyt Pittit ja Cruiset XD

Omaan makuun noista jälkimmäisistä ei ole yksikään vaikka tokihan he komeita ovat ja ymmärrän mikä heissä viehättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä